AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Skjønner ikke hva greia med disse trådene er? Ser dere det ikke selv? Har dere ikke bruksamvisning, eller hva? Dere ser vel om det er en strek der eller ikke? Anonymous poster hash: 69619...7e4 14
Charlotte* Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Beklager at mine kunnskaper om graviditet er begrenset og at jeg velger å spør mennesker i samme situasjon som meg for å dobbelsjekke kunnskapen min. Som førstegangsprøver er alt ganske nytt for meg, og et er mye å sette seg inn i. Syns heller ikke alle bruksanvisninger og tester er like gode og valide, så da er det greit å spør noen med litt mer erfaring kanskje? Endret 7. juli 2015 av Tekola 6
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Er jo kjempelett å bare IKKE klikke seg inn på tråden hvis man ikke vil, når overskriften er klar og tydelig. For å si det sånn, denne tråden er den aller minst konstruktive. Ha en fin kveld!Anonymous poster hash: 81f79...75b 3
Maleficenta Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Jeg lurer heller på hvorfor de ikke bare kjøper den clearblue digital. Der står det svart på hvitt gravid eller ikke gravid. Og så er det ukesindikator og all ting 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Har ikke god nok leseforståelse til å forstå bruksanvisning, men barn skal de ha. Blir bra når den ungen begynne på skolen og skal ha hjelp med lekser...Anonymous poster hash: 96791...1dd 12
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 En begrunnelse for å ikke å gjøre reseptbelagte medisiner reseptfrie, slippe medisiner uten resept ut i dagligvarebutikker og tidlig på 1980 tallet å slipper graviditetstestene ut på apotek var og er at folk flest skal kunne få veiledning fra fagfolk til å forstå og tolke bruk og bruksanvisninger og feilkilder. Slik enkelte holder på på nett, ville det vært langt bedre for dem å levere inn en urinprøve til testing på legekontor eller helsestasjon. Men ikke bare på dette området, enkelte finner det lettere å opprette en tråd på kg, enn å google eller ta en telefon til rette instans. Anonymous poster hash: 07599...12a 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Dette er et forum, her kan folk spørre om det de lurer på. Anonymous poster hash: 0a9be...924
Gjest Tekola Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Ryddet for krenkelser, hets av brukere som benytter seg av AB-funksjonen og svar til disse. Tekola, admin.
Gjest O___o Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Pleier verken å lese, eller klikke meg inn på de trådene, ettersom jeg begikk den tabben en gang rett etter at jeg ble medlem. Men når jeg ser tittelen i oversikten over aktive debatter, krysser jeg fingrene for meg selv og håper at så ikke er tilfellet. For stakkars - stakkars - potensielle avkom
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #11 Skrevet 7. juli 2015 Jeg syns selv det var helt utrolig at det kunne være en strek der. Så streken selv, men samboeren min mente det ikke var noen strek. Postet et bilde av testen her og fikk det på en måte bekreftet her. Noen som mente den var negativ her inne, men den var positiv :D Anonymous poster hash: 62731...7be
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #12 Skrevet 7. juli 2015 Kan lønne seg med en synstest også. Det må gjelde de andre brukerne som tolker testene også, i 90% av tilfellene har jeg bedre skjermoppløsning enn de andre som "kun ser én strek"Anonymous poster hash: 18f42...419
Petra75 Skrevet 7. juli 2015 #13 Skrevet 7. juli 2015 Jeg syns selv det var helt utrolig at det kunne være en strek der. Så streken selv, men samboeren min mente det ikke var noen strek. Postet et bilde av testen her og fikk det på en måte bekreftet her. Noen som mente den var negativ her inne, men den var positiv :DAnonymous poster hash: 62731...7be Men hvis testen er så utydelig, hvordan mener dere at folka på KG kan vite, når dere selv ikke vet? Ville ikke det fornuftige være å gå på apoteket og kjøpe en test til? Jeg skjønner meg heller ikke på disse trådene, men klikker meg heller ikke inn på dem. 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 7. juli 2015 #14 Skrevet 7. juli 2015 Jeg lurer heller på hvorfor de ikke bare kjøper den clearblue digital. Der står det svart på hvitt gravid eller ikke gravid. Og så er det ukesindikator og all ting Fordi det er jævlig dyrt. Man får jo 10 vanlige tester for samme prisen som en Clearblue digital. Og hvis man er prøver så bruker man en del tester.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #15 Skrevet 7. juli 2015 Fordi det er jævlig dyrt. Man får jo 10 vanlige tester for samme prisen som en Clearblue digital. Og hvis man er prøver så bruker man en del tester. Man trenger vel ikke å bruke mer enn én test når mensen er forsinket? Man MÅ ikke ta flere teste daglig før man skal ha mensen, folk tar jo fullstendig av med denne testingen. Anonymous poster hash: aeae3...164 4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #16 Skrevet 7. juli 2015 Men hvis testen er så utydelig, hvordan mener dere at folka på KG kan vite, når dere selv ikke vet? Ville ikke det fornuftige være å gå på apoteket og kjøpe en test til? Jeg skjønner meg heller ikke på disse trådene, men klikker meg heller ikke inn på dem. Hadde mange tester jeg, tok mange. Postet flere også. Det er ingen tvang å gå inn på disse trådene. Er da bare å bla videre. Jeg er hvert fall veldig glad for at jeg postet på KG- hadde lett gjort det igjen. Liker de trådene også jeg, koselig med to streker. Er et forum så burde da virkelig være lov til å spørre om dette, er ganske stort og kan være vanskelig å tro selv om det er to klare streker der. Anonymous poster hash: 62731...7be
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #17 Skrevet 7. juli 2015 Men hvis testen er så utydelig, hvordan mener dere at folka på KG kan vite, når dere selv ikke vet? Ville ikke det fornuftige være å gå på apoteket og kjøpe en test til? Jeg skjønner meg heller ikke på disse trådene, men klikker meg heller ikke inn på dem. Det er jo en del flere øyer her inne så sannsynligheten er stor for at om mange her også mener den er positiv er den det! Anonymous poster hash: 62731...7be 1
Gjest Olivia Benson Skrevet 7. juli 2015 #18 Skrevet 7. juli 2015 Man trenger vel ikke å bruke mer enn én test når mensen er forsinket? Man MÅ ikke ta flere teste daglig før man skal ha mensen, folk tar jo fullstendig av med denne testingen. Anonymous poster hash: aeae3...164 Nei, man MÅ ikke, men mange gjør det. Og så tester man jo gjerne flere ganger da, ettersom de færreste blir gravid på første forsøk.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #19 Skrevet 7. juli 2015 Nei, man MÅ ikke, men mange gjør det. Og så tester man jo gjerne flere ganger da, ettersom de færreste blir gravid på første forsøk. Ja, og så begynner man å teste før uteblitt mens. Det er jo helt idiotisk, hvorfor gjør dere det? Anonymous poster hash: aeae3...164 2
Gjest Olivia Benson Skrevet 7. juli 2015 #20 Skrevet 7. juli 2015 Ja, og så begynner man å teste før uteblitt mens. Det er jo helt idiotisk, hvorfor gjør dere det? Anonymous poster hash: aeae3...164 Fordi man er spent, og klarer ikke vente? Gjør det noe for deg, at andre tester for tidlig? Alt man skal irritere seg over også da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå