Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Jeg har endel stående på bsu, og har satt inn endel i år. Men nå skulle jeg gjerne brukt noe av det som jeg har satt inn i år. Er det da bare å føre det over i nettbanken? For det er vel slik at jeg kan ta ut det jeg har satt inn samme året, uten at det ødelegger BSU-avtalen? Er så redd for å gjøre noe feil slik at bsu-avtalen ikke er gyldig lenger!

Anonymous poster hash: a986f...f2f
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det du har satt inn i år kan du ta ut igjen uten problemer :)

Skrevet

Jeg tok ut fra BSU et år, da måtte jeg i posten for å gjøre det. Gikk ikke an å gjøre det i nettbanken. Vet ikke om det har endret seg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok ut fra BSU et år, da måtte jeg i posten for å gjøre det. Gikk ikke an å gjøre det i nettbanken. Vet ikke om det har endret seg.

Tipper en telefon til banken også fikser det. Det går ikke i nettbanken, nei.

Bra at de "hever terskelen" for å ta ut penger derfra! :)

Anonymous poster hash: c93c7...3c1

Skrevet

Jeg kan flytte pengene fritt i nettbanken, har Nordea.

Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne overføre penger ifra bsu til brukskonto,men jeg fikk ikke det til. Hadde DnB og måtte i banken for å få det overført.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan flytte pengene fritt i nettbanken, har Nordea.

Jeg har også Nordea, så kan logisk nok gjøre det samme. Bare overfører frem og tilbake på vanlig måte. 

Anonymous poster hash: bf249...08b

Skrevet

Jeg sendte mail til banken, og de fikset det på dagen. Ikke noe problem å ta ut penger du har satt inn samme år :) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne overføre penger ifra bsu til brukskonto,men jeg fikk ikke det til. Hadde DnB og måtte i banken for å få det overført.

Fysisk i banken? Jeg bare logget inn og spurte på chatten om de kunne fikse det, var i orden på null komma niks. Har også DnB.

Anonymous poster hash: 50262...39b

Skrevet

Fysisk i banken? Jeg bare logget inn og spurte på chatten om de kunne fikse det, var i orden på null komma niks. Har også DnB.

Anonymous poster hash: 50262...39b

Var fysisk i banken ja, det var dama i skranken som fortalte meg at det skulle gå an å gjøres i nettbanken. Men jeg fik ikke opp bsu konto når jeg prøver å overføre.

Brukte ikke chatten så det hadde sikkert funket for meg også.

AnonymBruker
Skrevet

Det finner også fint å sende en melding fra nettbanken.

Anonymous poster hash: d7c1a...253

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...