AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Hei. Jeg har endel stående på bsu, og har satt inn endel i år. Men nå skulle jeg gjerne brukt noe av det som jeg har satt inn i år. Er det da bare å føre det over i nettbanken? For det er vel slik at jeg kan ta ut det jeg har satt inn samme året, uten at det ødelegger BSU-avtalen? Er så redd for å gjøre noe feil slik at bsu-avtalen ikke er gyldig lenger! Anonymous poster hash: a986f...f2f
Blådiamant Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Det du har satt inn i år kan du ta ut igjen uten problemer
Adelia Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Jeg tok ut fra BSU et år, da måtte jeg i posten for å gjøre det. Gikk ikke an å gjøre det i nettbanken. Vet ikke om det har endret seg.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Jeg tok ut fra BSU et år, da måtte jeg i posten for å gjøre det. Gikk ikke an å gjøre det i nettbanken. Vet ikke om det har endret seg. Tipper en telefon til banken også fikser det. Det går ikke i nettbanken, nei. Bra at de "hever terskelen" for å ta ut penger derfra! Anonymous poster hash: c93c7...3c1
FantasDick Skrevet 7. juli 2015 #5 Skrevet 7. juli 2015 Jeg kan flytte pengene fritt i nettbanken, har Nordea.
-Jiinxs- Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne overføre penger ifra bsu til brukskonto,men jeg fikk ikke det til. Hadde DnB og måtte i banken for å få det overført.
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Jeg kan flytte pengene fritt i nettbanken, har Nordea. Jeg har også Nordea, så kan logisk nok gjøre det samme. Bare overfører frem og tilbake på vanlig måte. Anonymous poster hash: bf249...08b
Ginny Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Jeg sendte mail til banken, og de fikset det på dagen. Ikke noe problem å ta ut penger du har satt inn samme år
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne overføre penger ifra bsu til brukskonto,men jeg fikk ikke det til. Hadde DnB og måtte i banken for å få det overført. Fysisk i banken? Jeg bare logget inn og spurte på chatten om de kunne fikse det, var i orden på null komma niks. Har også DnB. Anonymous poster hash: 50262...39b
-Jiinxs- Skrevet 7. juli 2015 #10 Skrevet 7. juli 2015 Fysisk i banken? Jeg bare logget inn og spurte på chatten om de kunne fikse det, var i orden på null komma niks. Har også DnB. Anonymous poster hash: 50262...39b Var fysisk i banken ja, det var dama i skranken som fortalte meg at det skulle gå an å gjøres i nettbanken. Men jeg fik ikke opp bsu konto når jeg prøver å overføre. Brukte ikke chatten så det hadde sikkert funket for meg også.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #11 Skrevet 8. juli 2015 Jeg fikk også beskjed om at jeg kunne overføre penger ifra bsu til brukskonto,men jeg fikk ikke det til. Hadde DnB og måtte i banken for å få det overført. Det finner også fint å sende en melding fra nettbanken.Anonymous poster hash: d7c1a...253
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå