Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest 21årgammeljente
Skrevet

Jeg lurer i grunnen hva som går av gutter av og til. At noen kan såre en så dypt er helt utrolig. For ett par mnd siden traff jeg en gutt, for å gjøre en lang historie kort har vi datet litt, sett film og vært på fest i helgene og rota litt, men jeg har aldri latt det gå lenger for jeg var redd det kanskje bare var sex han var ute etter.. I denne tiden har jeg blitt dypt forelska i ham, har faktisk aldri vært så forelska i noen gutt før.. Han har også gitt uttrykk for at han var forelska i meg.. Så på lørdag ble jeg med ham hjem, og vi hadde sex, han var verdens mest romantiske den kvelden så jeg var sikker på at dette ville lede til noe mer enn bare "fylle sex"

På søndag når vi våkna hjemme hos ham var han en annen person. Jeg følte nesten han ville bli kvitt meg. Han var så dårlig sa han, så han måtte slappe av litt alene.. Så sa han at han skulle ringe meg i kveld og bestilte en taxi til meg. Så reiste jeg hjem da.. Hadde på følelsen at han ikke ville ringe, og det gjorde han ikke så klart.. Sendte en meld i dag å spurte om han ville noe mer med oss, vi har blitt veldig godt kjent de 2 siste mnd, da svarte han bare at han bare trodde det vare best vi droppet det vi hadde og ønsket meg alt godt som han sa..

Jeg har aldri følt meg så brukt noen gang, det verste er at jeg har alvorlige følelser for denne gutten. Hva er det som kan forandre en gutt så vanvittig mye, at en gutt gidder å legge ner 2 mnd "arbeid" på å få en jente til sengs for så å bare "dumpe" henne.. Jeg vet jo at vi ikke var sammen, men jeg hadde fått tydelige signaler på at det var det han og ville, men det var jo bare løgn tror jeg..

Fatter ikke at noen kan være så kalde og kyniske..

Noen som har oplevd noe lignende, eller har en forklaring på hvorfor folk kan oppføre seg sånt..

Jeg har gått rundt som ett vrak i hele dag.. :veldigsur:

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Selv føler jeg at jeg ikke vet om jeg er kompatibel med en mann på lang sikt før jeg har hatt sex med ham. Merker jeg at det ikke fungerer, prøver jeg å gjøre kort prosess. Bedre det enn å drøye det, når man vet at man ikke kommer til å fungere sammen. Kanskje det er det han har gjort?

Gjest Anonymous
Skrevet

Det kan virke som om han har ment at dere var kompiser. Når det utviklet seg til romantisk på lørdag, så har han sett muligheten til å "få seg litt".

Jeg synes han er en drittsekk. Selv om han selv kanskje ikke føler noe mer, er det jo lov å koble inn hjernen og se at den andre kanskje føler noe.

Dessverre er noen så kyniske, ja..

Glem ham og gå videre.

Skrevet

Sånne menn burde det vært skuddpremie på. Jeg deler ut hagler.

Og ballevridere.

:evil:

Skrevet

Lille du!

Ikke vær lei deg-vær gla.For da betyr det at du slipper å være med den dusten mer.

Synes du skal sende han en melding og si at det er greit at det ikke ble no mer-i tillegg legger du til at han er det dårligste ligget du har vært borti. -Eller at huff så liten tiss du har! :))))) :hoho:

Det er nok en annen som venter på deg!

Trøsteklem fra meg.

Skrevet

Ja da,been there done that.Og "min" drittsekk holdt på i 2 år før han fikk det som han ville han.Jeg var jo oppover ørene forelsket i begge de 2 årene,men følte meg ikke moden nok for sex.Ble jo advart om han på alle fronter,men siden han også virka så forelska i de 2 årene vi hadde vært småkjærester så gjorde jeg det til slutt.

Etter det hørte jeg ikke mer fra han,og han holder fremdeles på på samme måte...

Skrevet

I alle dager - 2 år? - også ingenting? Hvorfor gidder de det? :o Merkelig...

Skrevet

Fy for en drittunge! Synd at du måtte oppleve noe sånt, men vær glad for at du er kvitt han - han er jo uansett ikke noe å samle på, selvom du føler deg trist nå...

:trøste:

K

Gjest Anonymous
Skrevet
Lille du!

Ikke vær lei deg-vær gla.For da betyr det at du slipper å være med den dusten mer.

Synes du skal sende han en melding og si at det er greit at det ikke ble no mer-i tillegg legger du til at han er det dårligste ligget du har vært borti. -Eller at huff så liten tiss du har! :))))) :hoho:

Det er nok en annen som venter på deg!

Trøsteklem fra meg.

Noe så barnslig... :tunge1:

Skrevet

...mulig det-men man er ikke voksen før man tør å være barnslig.

Videre er det lov å slå tilbake under beltestedet,når andre behandler en dårlig.Man er ikke nødvendigvis forpliktet til å godta dritt fra folk...

Videre om du behandler andre dårlig,så må man jo tåle en reaksjon på det,barnslig eller ei. :tunge1:

Skrevet
Sånne menn burde det vært skuddpremie på. Jeg deler ut hagler.

Og ballevridere.

:evil:

Melder meg på jakten!

De fleste jeg kjenner har vært borti sånne en eller annen gang i løpet av livet. Forbanna duster som leker med hodene til uskyldige godtroende jenter.

Skrevet

Her er Foreningen Mot Kjønnsdrift samlet ser jeg? Nå er nå engang mange menn så enkle at får de kjøtt på beinet så slår det til. Det at kvinner sitter og føler seg så "lurt" synes jeg er bare tull. Da lar man jo bare mennene få enda mer overtaket da.

For det første er det som regel tegn i situasjonen som tilsier om det "er" noe eller ikke. For det andre går det an å bare nyte det som er og så, som flere sier, bare drite i fyren hvis han ikke er interessert i mer. Har han tenkt på det som et vennskap og så "gått over streken" har han jo ikke baller uansett hvis han ikke tør å ta kontakt med deg igjen. Og så kan det jo hende at han rett og slett ikke syntes det var så bra og ikke vil fortsette, men er for feig/lur til å si det.

Det er veldig enkelt å bare si at mannen er en drittsekk og alt er hans skyld men sånn er det ikke. Utrolig sjelden noe er bare en av partene sin skyld, faktisk.

Skrevet
Det at kvinner sitter og føler seg så "lurt" synes jeg er bare tull. Da lar man jo bare mennene få enda mer overtaket da.

Hæ? Nå må du gi deg! I utgangspunktet har kvinner mye mer seksuell makt enn menn. Om noe av den makten overføres til mennene er vel ingen krise?

Skrevet
De fleste jeg kjenner har vært borti sånne en eller annen gang i løpet av livet. Forbanna duster som leker med hodene til uskyldige godtroende jenter.

Jasså? Er det ikke leking med hodene til gutter det jenter gjør når dere bedriver spillene deres. Spiller kostbar og tester?

Skrevet

Jasså? Er det ikke leking med hodene til gutter det jenter gjør når dere bedriver spillene deres. Spiller kostbar og tester?

Nei, det er ikke spill... det er å ta vare på kroppen sin og seg selv. Jenter vil ikke ligge med alle som kommer i deres vei, de vil ligge med en de føler seg vel sammen med og som de håper og tror vil føle noe mer for dem enn bare det kroppslige... og derfor venter jenter. Ikke for å spille med og leke med hodene til guttene...

Og når de da har dummet seg ut - føler de - på en gutt som bare var ute etter kroppen hennes allikvel, føler hun seg lurt og brukt fordi hun følte mer.

Kvinner trenger å føle kjærlighet (eller ihverfall en følelse av samhørighet) før de vil ha sex, mens mannen trenger sex før han føler kjærlighet, eller en følelse av samhørighet.

Når da mannen pakker sakene og ikke hører fra seg dagen etterpå, så føler man seg sviktet. Tror jenter/kvinner føler at de gir mer av sjelen sin ved å ha sex enn det menn gjør.

Det beste ville være å være ærlige med hverandre helt fra dag 1, men det er kanskje ikke helt realistisk?

Skrevet

Hæ? Nå må du gi deg! I utgangspunktet har kvinner mye mer seksuell makt enn menn. Om noe av den makten overføres til mennene er vel ingen krise?

For kvinner (og forsåvidt menn) som ikke takler at et ligg ikke fører til fast forhold er det tydeligvis et problem. De ligger med en person før de oppdager at det ikke var romantikk, men begjær, og prøver å døyve sin egen dårlige samvittighet og kanskje dårlige selvtillit med å påberope seg et offer-stempel. Det funker ikke på meg, kanskje det funker på noen andre.

(Det finnes selvsagt både kvinner og menn som faktisk utnytter det motsatte kjønn, om dette er et sånt eksempel eller ikke skal ikke jeg bedømme. Men det er mulig.)

Gjest Hillary again
Skrevet

Han gav uttrykk for at han var forelsket i henne! Han lurte henne. Jeg er imponert over at han holdt på i to måneder.

Når jeg hører om sånt så lurer jeg på når man kan stole på en mann. (Er sur for tiden, sorry!) Forhåpentligvis er de voksne når de nesten er 30.

Gjest jeg som starta innlegget
Skrevet

Han sa selv at han hadde følelser for meg og at han håpet det ville føre til noe mer.

Jeg synes det bare er dårlig gjort å lure folk på den måten, jeg ligger ikke med folk uten at jeg liker dem veldig godt. Og du føler deg kanskje litt "dum" etterpå når du blir så lurt trill rundt som jeg ble

Skrevet
Når jeg hører om sånt så lurer jeg på når man kan stole på en mann. (Er sur for tiden' date=' sorry!) Forhåpentligvis er de voksne når de nesten er 30.[/quote']

Jenter er ikke det spor bedre. Generelt er ikke jenter til å stole på. Hvor ofte dropper ikke jenter avtaler, kommer for sent osv?

Skrevet
Jeg synes det bare er dårlig gjort å lure folk på den måten

Det er like dårlig gjort når jenter først sier ja til å treffes for så å ikke møte opp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...