Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Erfaringene deres med disse produktene?

Anonymous poster hash: ec256...36a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har brukt mange av produktene og er veldig fornøyd. Verdt å forsøke da de har 100% fornøydhetsgaranti, du får altså pengene tilbake dersom du ikke er fornøyd. Så du som kunde taper ikke noe på å prøve. :)

Skrevet

Jeg har hatt mye problemer med uren hud. Brukte mary kay en stund. Dro til slutt til hudlege og lurte på hva jeg kunne gjøre. Han lurte på hvilke produkter jeg brukte. Da jeg sa jeg brukte Mary kay fikk jeg beskjed om å brenne dem. Han spesifiserte at jeg ikke bare skulle kaste dem, men brenne dem😝 Han var opplagt ingen fan. Jeg kan vel heller ikke si at jeg var spesielt fornøyd.

• Liker 8
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Mary Kay selv, men er generelt skeptisk til produkter som selges via Multi-level marketing. Salgsmetoden gjør varene unødvendig dyre fordi flere ledd skal ha fortjeneste.

• Liker 6
Skrevet

nja, kjøpte noe der en gang. En maskara og et hånkremsett..

Maskaraen var søppel, håndkremen var god en liten stund. Kjøpte aldri igjen,
Så om du tenke på å bli distrubutør er det nok ikke noe å tjene på. Du skal ha et sinnsykt stort nettverk om du skal leve av at alle kjøper 1 gang til under 1000kr

• Liker 2
  • 2 uker senere...
Skrevet

Jeg brukte det en stund, for min del fungerte det ikke noe bedre enn andre ting jeg har prøvd, men nå har jeg ikke noe spesielt stort problem med urenheter heller da, litt kviser men jeg føler ikke at det var noe bedre enn å bruke clerasil til en 50 lapp for min del... :)

Jeg brukte forøvrig den standard renseserien de har, miracle cure eller hva den heter.

Jeg var derimot veldig fornøyd med både lip scrub og hand scrub som de har :)

AnonymBruker
Skrevet

Hold deg unna! Overpriset pissvarer!

Anonymous poster hash: 3452e...a16

• Liker 5
Skrevet

Jeg har følelsen av at det er pga disse produktene at jeg fikk så stygg hud,så jeg har fått over til ett annet merke. .

• Liker 2
Skrevet

Jeg jobbet som nattevakt og fikk gusten hud av det, ville prøve mary kay for å se om det ble bedre. Ble verre, fikk harde, vonde små klumper til til slutt ble sår. Rødmussete hud og masse hudormer, settet jeg kjøpte kostet 2600kr!!! Den rensen var som å vakse huden i fetkrem, følte meg ikke ren. Byttet over til idealia fra vicy og nå er jeg kjempe fornøyd! Bare en underjordisk mensenkvise i mnd, og det er nok og for de er jammen meg noe dritt!

• Liker 3
Skrevet

Ble slik til meg også ,fikk stygg hud med mange underjordiske kviser, og kviser der hvor jeg aldri hatt kviser før:/

• Liker 1
Skrevet

Maskaraen var dritt blant annet. Produktene inneholder billig fyllstoff ( har lest innholdsfortegnelsen på flere produkter) til stive priser i pen innpakning

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Alt jeg har prøvd har vært var PISS. Jeg har kombinasjonshud og bruker stort sett produkter for fet hud om produktet ikke finnes for kombinasjonshud (som ofte er tilfelle). Jeg fikk i alle fall prøvd produkter for fet hud, men etter ett bruk hadde de tørket ut huden min så til de grader at det gjorde vondt! Da sa hun jeg handlet hos at jeg måtte bare kjøpe settet for tørr hud. Jeg gjorde det (aner ikke hvorfor jeg gikk med på det) men de funket omtrent like dårlig. Bare for å sammenligne så bruker jeg Vichy sin krem og rens nå for fet hud og det funker veldig bra. Dette var altså produkter for tørr hud, og jeg ble rett og slett katastrofalt tørr. Helt forferdelig. I tillegg fikk jeg store vonde kviser, og noen merkelige flekker i fjeset som så ut nesten som om hunden min boblet opp... Jeg har enda ikke fått huden min helt fin igjen og det er etter en ukes bruk for tre måneder siden. Vær så snill, for din egen del, hold deg unna. 

Anonymous poster hash: b79fa...2ab
  • Liker 2
Skrevet

Som å høre meg det anonym. Jeg begynte med ett annet merke,er enda ikke helt bra..... brukte det lengre enn deg jeg da. Fraråder også folk å prøve det,da jeg fikk helt forferdelig stygg hud. Liker lipglossene og mascaraen jeg da:)

Skrevet

Må være noe siden så mange har dårlig erfaring :/

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Maskaraen var dritt blant annet. Produktene inneholder billig fyllstoff ( har lest innholdsfortegnelsen på flere produkter) til stive priser i pen innpakning

maskaraen er den værste jeg har prøvd. tung og stygg på vippene. var ubehagelig å ha på

• Liker 1
Skrevet

maskaraen er den værste jeg har prøvd. tung og stygg på vippene. var ubehagelig å ha på

Ja vet søstera mi kastet den også. Skulle ha fått penga igjen. Men orket ikke klage.
Skrevet

Mascaraen jeg prøvde var tjukk og elendig. Fikk ikke pene vipper i det hele tatt! Øyenskyggene smuldra og knuste med en gang, pudderet jeg prøvde ga meg en hud ala pizza. Aldri igjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...