Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Kjæresten min og jeg har snart vært sammen i 1 år, og i den anledning ønsker jeg å gjøre noe spesielt for han. Gi han en fin gave, og gjøre kvelden til noe helt spesielt og noe han alltid vil huske. Men jeg er ikke særlig kreativ av meg. Noen gode ideer? Takker og bukker, nikker og neier for svar :-)
Bokalven Skrevet 8. september 2004 #2 Skrevet 8. september 2004 Jeg etterlyste tips selv, i forbindelse med vår tiårsdag. Siden dere kun har vært sammen i ett år, hva med å spise middag sammen og så gå på kino etterpå, eller noe slikt?
Linselus Skrevet 8. september 2004 #3 Skrevet 8. september 2004 Jeg er sikker på at det fantes en slik tråd her et eller annet sted, bruk søkefunksjonen og se hva du finner. Der var det iallfall mange gode tips både til ting å kjøpe, ting å gjøre og ting å lage Jeg er en sånn person som syns det er greit å ikke gjøre noe "overkill" siden man har vært sammen "bare" et år, jeg vet at det kan føles som alt annet enn bare , men iallfall: tenk med hjertet og ikke at det skal være veldig kostbart eller fancy. Hvis du vil gi han noe så gi han noe som betyr noe for dere. (Sangen deres, filmen fra deres første date etc) Men som sagt: sjekk om du finner igjen den tråden der dette var tatt opp
Gjest Morild Skrevet 8. september 2004 #4 Skrevet 8. september 2004 Kjøp inn noe enkelt å spise og masse øl/vin, lås dere inne på soverommet. 8)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå