Carmen_ Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Har litt lyst på disse skoene fra Friis: http://www.friis-co.dk/templates/84/produk...katalog/3_1.jpg Men så vet jeg ikke helt heller da :klø: For jeg aner ikke hva jeg skal bruke til dem? Klarer ikke å tenke meg til noen ytterjakke som passer til disse for eksempel. Så dere må bare komme med tips. Men uansett...er de kule? De til venstre altså
Loolaa Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Ja, kule! Du kan feks ha en hvit kåpe til. Eller en kåpe i en annen farge, med hvit topp/skjorte under og en tøff olabukse til fest. Synes også du kan ha en kort innsvinget jakke til, sånne som det er så mye av nå. Tror også det kan bli stilig med støvlettene, kort skjørt og hvit genser. Det er iallfall stilig i hodet mitt
Andrine22 Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Unnskyld, men jeg syns de var stygge. Jeg eeeelsker sko, men det er så utrolig mye stygt for tiden!
Dagensdiva Skrevet 6. september 2004 #4 Skrevet 6. september 2004 detvar fineeee..ikke stygge NEI! FINE..Enig med det første innlegget..
Cand alt Skrevet 6. september 2004 #5 Skrevet 6. september 2004 Alt for blodharry for min del, men så har jeg levd på 80- tallet og fått med meg denne moten før- been there - done that. Men alle må gjøre sine egne erfaringer.
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 klipp av frynsene- så kanskje...
Kelsey Skrevet 6. september 2004 #7 Skrevet 6. september 2004 Kjenner ei som har lignende sko, og hun brukte de til et svart/hvitt antrekk. Svart bukse og hvit topp, med en svart jakke over. Så veldig stilig ut selv om skoene i seg selv er litt for mye av det gode for meg
Rapitap Skrevet 6. september 2004 #8 Skrevet 6. september 2004 Alt for blodharry for min del' date=' men så har jeg levd på 80- tallet og fått med meg denne moten før- been there - done that. Men alle må gjøre sine egne erfaringer. [/quote'] Henger meg glatt på denne uttalelsen.
pusla Skrevet 6. september 2004 #9 Skrevet 6. september 2004 Synes de var kule jeg. Og må du ha en ytterjakke som passer til da? Man kan jo matche på annet vis også (veske, skjerf, bukse, topp, etc.)
Carmen_ Skrevet 6. september 2004 Forfatter #11 Skrevet 6. september 2004 Hmm...er disse skoene typisk for 80tallet? Visste ikke det. Uansett, jeg var jo ganske liten da så jeg henger meg tydeligvis på den moten nå Takk for klestips fra dere andre også Er vel ingen som har sett disse noen steder de selger friis? Kan vel være jeg må helt til strømmen for å kjøpe disse :-?
Carmen_ Skrevet 6. september 2004 Forfatter #12 Skrevet 6. september 2004 Synes de var kule jeg. Og må du ha en ytterjakke som passer til da? Man kan jo matche på annet vis også (veske' date=' skjerf, bukse, topp, etc.)[/quote'] Nei jeg tenkte at disse kommer jeg vel til å bruke mest til fest og sånt, og når man går rundt i byen i vinter så ville det sett best ut med en jakke som passer til. Men sant som du sier, veske og skjerf til går jo helt bra. Også begynte jeg å tenke på hva slags skjørt som passer best da... Syns at disse skoene trenger ett mer "rett" skjørt...foldeskjørt hadde vel ikke passa?
Gjest Poirot Skrevet 6. september 2004 #14 Skrevet 6. september 2004 Dritstygge, etter min mening. Og jeg har mye fiiine sko jeg får mye skryt for.
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2004 #16 Skrevet 7. september 2004 Uten frynsene, så kaaaanskje... Et helhvitt antrekk, eller en eller annen farge sammen med mye hvitt vil bli stilig! Syns du kan bruke svart, hvit eller beige jakke til disse skoene, evt. hvilken som helst farge hvis du har hvite bukser eller hvit veske. ...og forøvrig kan man gjøre som man vil! K
Sheba Skrevet 7. september 2004 #17 Skrevet 7. september 2004 det var 2 par der - ett halvhøyt med frynser og et par knelange uten frynser. Hvem av dem er det du mener? Jeg likte ikke de med frynser, men synes de andre var skikkelig stilige!
Sheba Skrevet 7. september 2004 #18 Skrevet 7. september 2004 oops. Så nå at du mente de med frynsene. :oops:
missfidget Skrevet 7. september 2004 #19 Skrevet 7. september 2004 Dødstilig..... Skal si det var mye jeg fikk lyst på til høstens nytt på Friis websider.... :-)
Gjest Lady-M Skrevet 7. september 2004 #20 Skrevet 7. september 2004 Kuuuule var de. Utenpå jeans....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå