Gå til innhold

Det mest ødeleggende i samfunnet; skolen og gutteproblemet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lite er mer skadelig enn problemet i utdanningsektoren og med gutter.

Gutter faller fra alt på grunnskolen, får dårligere karakterer enn jentene, er oftere blant bunnen karaktermessig, kommer seg ikke inn på videregående, 1/3 dropper ut og mange færre kommer seg inn i høyere utdanning.

Dette har fatale konsekvenser, verre enn krig for guttene. Få av dem blir gift eller samboer. De faller ut av det gode samfunnet sosialt sett, noen blir veldig alene og mange tar livet sitt. De blir også oftere kriminelle. Konsekvensene flr samfunnet blir så katastrofale.

Imens går det fint med overklassen og kvinner (ikke alle selvsagt, men mange mindre). Likevel er det damer som skal ha hjelp for å komme seg fremover og i skolesektoren. Det er ingen ting for guttene som sliter. Ingen medfølelse eller godhet.

Det er noe fryktelig galt i samfunnet vårt, som vil ødelegge det på sikt. Hva det er som strever i mot dforandring vet jeg ikke, men i alle fall handler det om overklasse menn (syke folk) og egosentriske kvinner.

Norge er en skam. Send de heller i døden i krig, enn å behandle dem og oppdra dem til tapere i deres eget land. Rett og slett et sinnsykt skammløst land og samfunn. Det samme gjelder mange andre land og.

Anonymous poster hash: 453c0...eb2

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

For øvrig, beklager skrivefeil.

AnonymBruker
Skrevet

Stadig den samme umodne suppa?

Kanskje man skal prøve å se nærmere på om din oppfatning stemmer med virkeligheten? Det gjør den nemlig ikke.

Anonymous poster hash: 08b70...f46

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Stadig den samme umodne suppa?

Kanskje man skal prøve å se nærmere på om din oppfatning stemmer med virkeligheten? Det gjør den nemlig ikke.Anonymous poster hash: 08b70...f46

Som? Utdyp.

Gjest Mythic
Skrevet

Herlighet, at du gidder! Hvor mange tråder over samme tema har du tenkt å lage, sånn egentlig? 

AnonymBruker
Skrevet

Herlighet, at du gidder! Hvor mange tråder over samme tema har du tenkt å lage, sånn egentlig? 

Det jeg finner intersant er hvor enkelt kvinner bare fnyser av problemer menn har. Og kaller dem for bittre eller sytepaver.

Anonymous poster hash: 93b83...7d1

• Liker 2
Gjest Mythic
Skrevet

Det jeg finner intersant er hvor enkelt kvinner bare fnyser av problemer menn har. Og kaller dem for bittre eller sytepaver.

Nei, det som er interessant her, er at du har laget et utall tråder om samme tema, og fått utrolig mange bra svar. Likevel fortsetter du. Det er rett og slett sykelig. 

AnonymBruker
Skrevet

Nei, det som er interessant her, er at du har laget et utall tråder om samme tema, og fått utrolig mange bra svar. Likevel fortsetter du. Det er rett og slett sykelig. 

Om du ser etter så vil du se fort at jeg ikke startet denne tråden.

Gjest Mythic
Skrevet

Om du ser etter så vil du se fort at jeg ikke startet denne tråden.

AB går aldeles i surr. Poenget står uansett, i og med TS starter et utall like tråder over samme tema. Det er usunt å være så besatt av et tema og aldri bli ferdig, rett og slett.

AnonymBruker
Skrevet

AB går aldeles i surr. Poenget står uansett, i og med TS starter et utall like tråder over samme tema. Det er usunt å være så besatt av et tema og aldri bli ferdig, rett og slett.

Du er vel en av disse som mener at det er helt greit å voldta små gutter og slakte menn som hunder

AnonymBruker
Skrevet

Vi må alle ha våre kjernesaker å arbeide for :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

"arbeide" mente jeg, for det er jo ikke akkurat det.

Skrevet

Det kan godt være det gjelder menn i større grad enn kvinnner, jeg vet rett og slett ikke. 

Det som dog er sikkert er at skolen ikke passer for alle og det er et svært dårlig system i praksis på utdanning her i landet. De som ikke passer inn i denne A4 rammen blir samfunnets tapere om vi har lov til å generalisere litt.

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Du er vel en av disse som mener at det er helt greit å voldta små gutter og slakte menn som hunder

Ja, det er vel innlysende :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Vi må alle ha våre kjernesaker å arbeide for :)

Hvorfor er det en kjernesak for deg?

Anonymous poster hash: 26eaa...bac

Skrevet

Litt interessant at dagens skole er mer lik den gamle "gutteskolen" enn "jenteskolen"...

Dagens skole har mange utfordringer. Problemet er ikke at skolen ikke er tilpasset gutter. Problemet er at skolen ikke er tilpasset individet. Ser man på skolens dannelsesprosjekt så er hele greia et stort paradoks. Elevene skal bli selvstendige individer med mulighet til å realisere seg selv...innenfor A4-boksen...  

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er vel innlysende :roll:

Jeg tolker det som et ja

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tolker det som et ja

:klaske:

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er det en kjernesak for deg?

Fordi jeg ser hvor galt det kan gå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...