Charlotte* Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Heisann, får noen dager siden forsto eg at jeg hadde tydet el-testene mine feil, så nå er eg veldig usikker på hvordan man leser av graviditetstesten.. Noen som vil ta seg tid til å se og eventuelt forklare? Ser antydninger til en svak svak strek, men betyr det noe, eller må det være en klar strek? Syns ikke bruksanvisningene til disse testene er lette å forstå. Se bilde.. Tatt idag..
Henschi Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Hvis dette er en graviditetstest er den positiv er det EL-test er den negativ. EL-test er positive så lenge begge strekene er like sterke, eller at den ene streken er sterkere enn kontrollstreken er den svakere er den som sagt negativ
Charlotte* Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2015 Dette er en graviditetstest, så nå får jeg helt hetta (på en positiv måte)... Tør liksom ikke tro at det skal klaffe på første forsøk...
Henschi Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Gratulerer så mye! :) Gøy at det klaffet så fort for dere! Lykke til!
Sjela Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Gratulerer! Hvor mange dpo er du? Har du noen symptomer?
Charlotte* Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #6 Skrevet 6. juli 2015 What, fatter ikke Jeg har vært veldig usikker på EL denne mnd, men tror det må ha vært 25.6, så da er jeg 11 dpo idag. Symptomer, hmm, ikke egentlig. Har hatt veldig ømme bryster, og spesielt brystvorter, men det hadde jeg etter sist eggløsning. Jeg har fått noe sykt med kviser de siste dagene, og jeg har omtrent aldri kviser.
Sjela Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Utrolig spennende! Gratulerer igjen Har ømme brystvorter selv denne gangen og er veldig utålmodig etter å teste...
Charlotte* Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #8 Skrevet 6. juli 2015 Ja jeg har vært utålmodig lenge nå, og egentlig ikke hatt troen siden jeg ikke var sikker på eggløsning denne mnd, men nå begynner jeg å ha litt håp her
Sjela Skrevet 6. juli 2015 #9 Skrevet 6. juli 2015 Virkelig spennende. Du vil nok se at streken blir sterkere og sterkere for hver dag krysser fingrene for at spira klamrer seg fast!
Charlotte* Skrevet 6. juli 2015 Forfatter #10 Skrevet 6. juli 2015 Positiv Clearblue test :) Nå begynner jeg å tro det 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå