AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Del Skrevet 6. juli 2015 Hei. Jeg kjøpte ny iphone 6 for ca 1,5 time siden. Jeg hadde kontantkort tidligere og gikk over til abonnement. Snakket med kundeservice (netcom) på chat, og de sa det kunne ta en stund før det ble aktivert siden jeg tidligere har hatt kontaktkort. Jeg har satt simkortet inn i mobilen, så står det "Sim Required - Please insert simcard." Jeg har prøvd å logge inn på netcom sine sider (netcom.no/minside) for å aktivere simkortet selv men når jeg prøver å logge inn står det "Abonnementet er ikke tilgjengelig for bruk. Vennligst kontakt Kundesenteret på 05051 for mer informasjon" Jeg skal reise imorgen tidlig og blir i utlandet i 7 uker, er det noen som har opplevd dette, og evt hvor lenge jeg må beregne meg på å vente?? Trenger virkelig en mobil med meg på reisen.. Anonymous poster hash: 7ceaf...50c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Del Skrevet 6. juli 2015 Kontakt Kundesenteret på 05051 for mer informasjon, er mitt tips... Lån noen andres telefon om du ikke har en fasttelefon du kan ringe fra. Eller ta kontakt med dem på mail, eller enda bedre, chat om de tilbyr det. Anonymous poster hash: ef3a5...6bb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Del Skrevet 6. juli 2015 Hei. Jeg kjøpte ny iphone 6 for ca 1,5 time siden. Jeg hadde kontantkort tidligere og gikk over til abonnement. Snakket med kundeservice (netcom) på chat, og de sa det kunne ta en stund før det ble aktivert siden jeg tidligere har hatt kontaktkort. Jeg har satt simkortet inn i mobilen, så står det "Sim Required - Please insert simcard." Jeg har prøvd å logge inn på netcom sine sider (netcom.no/minside) for å aktivere simkortet selv men når jeg prøver å logge inn står det "Abonnementet er ikke tilgjengelig for bruk. Vennligst kontakt Kundesenteret på 05051 for mer informasjon" Jeg skal reise imorgen tidlig og blir i utlandet i 7 uker, er det noen som har opplevd dette, og evt hvor lenge jeg må beregne meg på å vente?? Trenger virkelig en mobil med meg på reisen.. Anonymous poster hash: 7ceaf...50c Kontakt kundeservice, si hva som er din situasjon og hør hvilke løsninger de har. Jeg tenker at simkortet er klar til imorgen, men sjekk med kundeservice med en gang for å cære sikker. Anonymous poster hash: c508a...f3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå