Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 tar privatrett grunnfag nå og skal om ikke så lenge ha eksamen, det jeg sliter litt med er kjøpsloven, eller kontraktsretten for inni der er det også snakk om entrepriserett, veifraktrett og håndverkertjenester og dette er ikke blitt gjennomgått eller sagt noe om på kurs, det er så klart en del av pensum, men hvordan i all verden, de har jo ikke nevnt det en gang! nå må jeg sitte å lese disse gørrkjedelige bøkene, og jeg klarer det ikke.... så jeg lurer om det er noen som har gått den samme vei som meg, og hatt eksamen i dette, og hvor stor vekt det ble lagt på nettopp dette emnet....
Dagensdiva Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 og jeg som tenker på å studere Juss...jippii..
Gjest Poirot Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Det varierer fra gang til gang. Skaff deg pensumoppgavebøker, en kollokvie eller fasit, og lever inn de oppgavene du kan. Mye av det samme prinsippet ligger bak i alle disse fagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå