siljest Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Jeg skal bruke castor olje på bryn og vipper og lurer derfor på hvor jeg får tak i det. Jeg har gått innom noen helsekostbutikker og den jeg fant kostet 238 kr. De hadde det på en økologisk helsekostbutikk men den var utsolgt. Den er tilbake i butikken nå men jeg har ikke skjekket prisen. Jeg vil gjerne finne det for rundt 100 kr. Jeg har ikke funnet den på et apotek og er for flau til å spørre etter noe som egentlig er et avføringsmiddel. Jeg bor i Oslo men kan godt dra til Bærum/Asker for å finne det. Castor olje kalles også lakserolje eller ricinusolje.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Iherb.comAnonymous poster hash: a46a5...803
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Hvorfor dra til bærum/asker for å kjøpe det? Er da mange andre steder å kjøpe det og mange andre veier utenfor oslo. Lørenskog, lillestrøm, vinterbro, ski, moss. Det beste og billigste er uansett å kjøpe på nett. blivakker.no sender deg i posten så du har den ila. 2 dager Anonymous poster hash: 5c845...f86
siljest Skrevet 12. juli 2015 Forfatter #4 Skrevet 12. juli 2015 Hvorfor dra til bærum/asker for å kjøpe det? Er da mange andre steder å kjøpe det og mange andre veier utenfor oslo. Lørenskog, lillestrøm, vinterbro, ski, moss.Det beste og billigste er uansett å kjøpe på nett. blivakker.no sender deg i posten så du har den ila. 2 dager Anonymous poster hash: 5c845...f86 Bærum/Asker er 10-20 minutter unna. Det tar fort en time til de stedene du nevnte.
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #5 Skrevet 4. august 2015 100% castorolje får man på Kaiserbutikken ved Jessheim togstasjon for 14kr.............Anonymous poster hash: f129b...cc1
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #6 Skrevet 4. august 2015 Jeg kjøpte min på blivakker.no for 119,- (eller hva det var) og gratis frakt. Har brukt den i tre mnd nå, har ikke merkbart fyldigere bryn og vipper, men hårene virker helt klart sunnere med mere næring og glans i, som kanskje kan gi en optisk illusjon om at de er fyldigere. Vil gjerne høre om hvordan effekt andre langtidsbrukere har fått av Castorolje! Anonymous poster hash: 5c845...f86
Djungelvrål Skrevet 4. august 2015 #7 Skrevet 4. august 2015 Bare til opplysning så tar det 8-9 mnd før man ser noen som helst forskjell også stagnerer det, selv om man fortsetter. Har brukt det i ca 2 år og ser bare en bitteliten forskjell. Har man overplukkede bryn er de nok ødelagt for alltid, dessverre. Og ikke kjøp på apotek el. Kjøp fra iherb el. til en brøkdel av prisen.
Gjest princess123 Skrevet 4. august 2015 #8 Skrevet 4. august 2015 Jeg bestilte på blivakker, av merket Pukka (samme som teen). Det var rundt 250 kr hvis jeg ikke husker feil, men jeg bruker den hver dag og har hatt den i over ett år. Såå den har du lenge for pengene
Djungelvrål Skrevet 4. august 2015 #9 Skrevet 4. august 2015 Jeg bestilte på blivakker, av merket Pukka (samme som teen). Det var rundt 250 kr hvis jeg ikke husker feil, men jeg bruker den hver dag og har hatt den i over ett år. Såå den har du lenge for pengene Det er fantastisk at de tar 250 kr for noe man kan enkelt finne på nett for 20 kr. Men når folk er villige til å betale over 1000% mer for et produkt så kan de ta så godt betalt de bare vil.
Gjest princess123 Skrevet 4. august 2015 #10 Skrevet 4. august 2015 Det er fantastisk at de tar 250 kr for noe man kan enkelt finne på nett for 20 kr. Men når folk er villige til å betale over 1000% mer for et produkt så kan de ta så godt betalt de bare vil. Beklager
Gjest princess123 Skrevet 4. august 2015 #11 Skrevet 4. august 2015 Faktisk så husket jeg feil, den kostet 119 når jeg sjekket nå :-)
AnonymBruker Skrevet 4. august 2015 #12 Skrevet 4. august 2015 Jeg bestilte på blivakker, av merket Pukka (samme som teen). Det var rundt 250 kr hvis jeg ikke husker feil, men jeg bruker den hver dag og har hatt den i over ett år. Såå den har du lenge for pengene Faktisk så husket jeg feil, den kostet 119 når jeg sjekket nå :-) Det er den samme som jeg har, og ja den er kjempe drøy i bruk! Har hatt min i tre mnd og man kan såvidt se at det er tatt noe av den. Men har du merket noe forskjell på hårveksten du? Anonymous poster hash: 5c845...f86
AnonymBruker Skrevet 5. august 2015 #13 Skrevet 5. august 2015 100% castorolje får man på Kaiserbutikken ved Jessheim togstasjon for 14kr.............Anonymous poster hash: f129b...cc1 Keiser frukt og grønt? Den har ikke lagt ned?Anonymous poster hash: fbfb6...cd1
Gjest princess123 Skrevet 7. august 2015 #14 Skrevet 7. august 2015 Det er den samme som jeg har, og ja den er kjempe drøy i bruk! Har hatt min i tre mnd og man kan såvidt se at det er tatt noe av den. Men har du merket noe forskjell på hårveksten du? Anonymous poster hash: 5c845...f86 Bruker den bare på bryn ettersom jeg har mørke, lange og fyldige vipper fra før (hahah nå hørtes jeg bitch ut), men jeg har merket kjempestor forskjell på brynene! Er kjempefornøyd. Nå bruker jeg den ikke lenger, fordi brynene mine (som var ihjelnappet) er fyldige og fine!
AnonymBruker Skrevet 7. august 2015 #15 Skrevet 7. august 2015 Noen som kan linke til noen Castor oljer som er trygge på Iherb? og hvordan påfører man det? Tenker spesielt på vippene Anonymous poster hash: 7bbff...6b3
Gjest princess123 Skrevet 7. august 2015 #16 Skrevet 7. august 2015 Noen som kan linke til noen Castor oljer som er trygge på Iherb? og hvordan påfører man det? Tenker spesielt på vippene Anonymous poster hash: 7bbff...6b3 Jeg vasket en maskarakost og bruker det. Dypp kosten i krukken og gre den gjennom brynene! jeg grer litt frem og tilbake litt hardt, så den kommer godt til og børster seg gjennom
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #17 Skrevet 8. august 2015 Bruker den bare på bryn ettersom jeg har mørke, lange og fyldige vipper fra før (hahah nå hørtes jeg bitch ut), men jeg har merket kjempestor forskjell på brynene! Er kjempefornøyd. Nå bruker jeg den ikke lenger, fordi brynene mine (som var ihjelnappet) er fyldige og fine! Så bra! Jeg bruker også på bryn. De eksisterende hårene har blitt sunnere på en måte, men hår som i utgangspunktet var ihjelpnappet vekk og ikke vokste ut igjen til vanlig (ikke vært vekst der på flere år) har ikke begynt å vokse ut nå heller... Har hår som ikke vokste ut, hos deg, begynt å vokse ut nå, eller er det mer at du bare merker de andre hårene som er der har blitt fyldigere? Og til deg som spurte hvordan man påfører det, jeg tok bare litt på fingeren og gnei på bryn og vipper i starten , men det var ubehagelig å få oljen inn i øyet så jeg kjøpte en separat mascara børste på ebay til 5 kroner som er mye mer praktisk å bruke Anonymous poster hash: 5c845...f86
Prorsum Skrevet 8. august 2015 #18 Skrevet 8. august 2015 Wow, folk betaler opp mot 200 kr.? Kjøp det på Amazon, jeg betalte 20 kr.
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #19 Skrevet 8. august 2015 Castor-olje funker ikke. Careprost derimot....... Jeg måtte klippe øyevippene pga. at de ble for lange. Anonymous poster hash: 059f9...248
AnonymBruker Skrevet 8. august 2015 #20 Skrevet 8. august 2015 Etude house lash serum!! Der ser du virkning ganske fort. Fås på ebay. Anonymous poster hash: a46a5...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå