AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Hei! Jeg er gravid for første gang. Har en samboer, ikke gift. Skal heller ikke gifte oss. Boligen vi bor i eier jeg. Men vi har tenkt til å flytte i løpet av graviditeten til noe begge skal eie. Nå har vi kun innboforsikring. Hva har dere av forsikringer, dere med barn? Hvordan forsikringer burde vi ha? Anonymous poster hash: 0b1fd...b1c
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 TS- Ja også har vi reiseforsikring, bilforsikring. Boligen er i ett borettslag. Anonymous poster hash: 0b1fd...b1c
solitary shell Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Hei! Jeg er gravid for første gang. Har en samboer, ikke gift. Skal heller ikke gifte oss. Boligen vi bor i eier jeg. Men vi har tenkt til å flytte i løpet av graviditeten til noe begge skal eie. Nå har vi kun innboforsikring. Hva har dere av forsikringer, dere med barn? Hvordan forsikringer burde vi ha? Anonymous poster hash: 0b1fd...b1c Når du er gravid, vet jeg noen tilbyr gratis gravidforsikring. Anbefaler å ha en god forsikring på barnet når den tid kommer, man vet aldri. En forsikring som dekker alt fra mindre skader, til død, til uførhet og handicap. Man vet aldri, som sagt, og da er det bedre å være forsikret hvis du skulle være så uheldig at noe skulle skje. Vi har forsikring igjennom LO.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå