AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #1 Skrevet 6. juli 2015 Hei! Tenkte å høre om noen andre har erfaring med dette. På fredag skulle jeg hente ut en pakke hos post-i-butikk på en matvarebutikk i nærheten. Da jeg kom dit fikk jeg beskjed om at pakken var en ettersending fordi det var meldt om addresseendring og jeg måtte ut med 100 kroner. Irriterende, men det hadde jo ikke noe med hun som sto i skranken å gjøre, så jeg betalte det uten å ta irritasjonen ut over henne. Da jeg så på pakken ser jeg at posten har laget et klistremerke med addressen til en postboks jeg ikke har noe med å gjøre. Addressen min er min addresse, og ja jeg har meldt addresseendring, men det var for 1 år siden, og jeg har mottatt pakker regelmessig siden da. Er det noen andre som har opplevd det samme eller vet hva jeg kan gjøre for å a) få tilbake pengene og b) sørge for at det ikke skjer igjen? Addressen min slik den var oppgitt på pakken er korrekt, inkludert postnummer.Anonymous poster hash: c59e4...44e
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Du går inn på posten sine sider, sender en klage og forklarer situasjonen med å oppgi de adressene du har hatt, har og som er skrevet på pakken. Anonymous poster hash: 71d0c...8ad 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå