AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg har lysebrunt hår, men bruker om sommeren å ta lyse striper. Vanligvis lysner håret mitt i sola, men har jo ikke vært så mye sol å skryte av hittil så derfor synes jeg det blir et litt "hardt" skille mellom lyst og "mørkt". Har tenkt å kjøpe lilla sjampo for å dempe gulskjæret, men kunne også tenke meg at det ble litt mer "jevnet" ut om noen skjønner hva jeg mener. Vet det går an å tone håret hos frisøren, men har nettopp klippet og stripet det, så da kjøpe jeg heller sjampo, noe annet som kan hjelpe. Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: ef6b9...313
Gjest iGirl Skrevet 6. juli 2015 #2 Skrevet 6. juli 2015 Kjøp sølvsjampo og la den "virke" noen minutter før du skyller ut.
leonie Skrevet 6. juli 2015 #3 Skrevet 6. juli 2015 Jeg bruker en lilla shampoo fra Joico (rød flaske). Synes den er veldig god Bare ikke ha den i alt for lenge, da kan håret få litt lilla/blå toner i seg. 3
cherry blossomed. gone. Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Finnes en mousse fra PolyBlonde som skal ta oransje og gulskjær, har forsøkt den selv og var fornøyd. De har den på cubus
Titan Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Om du hettestriper og ikke foliestriper vil ikke håret få disse tydelige stripene, bare blir lysere jevnt over og om du i tillegg bruker en god blåsjampo så unngår du gulskjæret.
Gjest Anjelic Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Endte opp med å kjøpe cutrin shampo. Blir spennende å prøve. Tok foliestriper, men jeg har erfaring med at stripene blir mer jevn med de.
Gjest Anjelic Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Om jeg skulle ønske litt brunere hår igjen. Er det noe sjampo der igjen med brunpigmenter man kan bruke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå