AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg svette veldig lett i ansiktet, og spesielt nå som det er så varmt ute.. Er det noen som har tips mot dette? Veldig plagsomt å være sånn, kan ikke bruke sminke heller for den renner nesten vekk. Anonymous poster hash: 0fb4a...608
Dricka Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Følger! sliter med det samme! Vet det er noe som heter "blotting sheets" som brukes om du blir fet i ansiktet etter du har hatt på sminken.. Men har aldri prøvd selv så vet ikke om det funker..
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Følger! sliter med det samme! Vet det er noe som heter "blotting sheets" som brukes om du blir fet i ansiktet etter du har hatt på sminken.. Men har aldri prøvd selv så vet ikke om det funker.. Det har jeg testet.. Fungerte bra der og da, men det hjelper ikke stort når man må ta et nytt ark/papir hvert 20. minutt :/ Anonymous poster hash: 0fb4a...608
Lulilelu Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Jeg bruker denne http://no.feelunique.com/p/theBalm-Mama-Collection-Sexy-Mama-Anti-Shine-Translucent-Powder-708g Helt fantastisk og ubeskrivelig drøy i bruk. Dytt på med kost så settes liksom sminken på nytt og ansiktet blir nett like fint og matt. Om det er mye svette så kan det være lurt å bruke papir først for å få vekk det verste. Endret 5. juli 2015 av Lulilelu
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2015 #5 Skrevet 9. juli 2015 Jeg bruker denne http://no.feelunique.com/p/theBalm-Mama-Collection-Sexy-Mama-Anti-Shine-Translucent-Powder-708g Helt fantastisk og ubeskrivelig drøy i bruk. Dytt på med kost så settes liksom sminken på nytt og ansiktet blir nett like fint og matt. Om det er mye svette så kan det være lurt å bruke papir først for å få vekk det verste. Jeg har også lurt på å kjøpe denne. Tror du den er trygg for meg som får lett kviser? Anonymous poster hash: dbdba...090
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå