Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei.. men lurer også på hvilken julekalender som skal vises på tv2.

Skrevet

TV2 skal ha en ny "nisse-reality", tror jeg leste om det i Programbladet...

Skrevet
TV2 skal ha en ny "nisse-reality"' date=' tror jeg leste om det i Programbladet...[/quote']

Jepp - Ungkarsnissen :ler:

Skrevet

Leste et sted at NRK skal ha blånissene, eller hva de nå heter. "Jul i Blåfjell" var det?

Skrevet
Leste et sted at NRK skal ha blånissene' date=' eller hva de nå heter. "Jul i Blåfjell" var det?[/quote']

Enda et år :o

Skrevet

Barnet her i huset foretrekker helt klart Jul i Blåfjell fremfor Jul i Skomakergata. Sistnevnte var det mor som jublet for, men minsten var ikke så begeistret, og siden barnetv tross alt er for barna så håper jeg på Blånisser.

Skrevet

Tror nok barna liker blånissene ja, men jeg som er blant de mer voksne barna synes ikke de er noe å se på. Men nå er jo dette barne-tv da, så jeg skal vel ikke klage.

Denne "ungkarsnissen" på tv2 høres litt ut som en variant av "nissene på låven", får håpe det blir like morsomt da!

Skrevet
Men nå er jo dette barne-tv da' date=' så jeg skal vel ikke klage. [/quote']

Kanskje ikke jeg heller :oops: :sjenert:

Skrevet

Er det ikke bestemt at Jul i Skomakergata ikke skal vises mer? Fordi dagens barn ikke liker den noe særlig? Mener jeg har hørt det et sted

Skrevet

Denne "ungkarsnissen" på tv2 høres litt ut som en variant av "nissene på låven", får håpe det blir like morsomt da!

Bare synd ikke Espen Eckbo har en finger med i spillet. Er fan jeg :hjerter:

Skrevet
Men altså ingen som vet sikkert?

Har du prøvd å maile de? De svarte vel meg i september i fjor tror jeg.

Skrevet

Det blir Jul i Blåfjell.

For sikkert!!!!

Skrevet
Er det ikke bestemt at Jul i Skomakergata ikke skal vises mer? Fordi dagens barn ikke liker den noe særlig? Mener jeg har hørt det et sted

Ja den ble sendt for siste gang i fjor.

Kjøpte den på dvd, og jentene har faktisk

sett på Jul i Skomakergata i dag... :oops:

Skrevet
TV2 skal ha en ny "nisse-reality"' date=' tror jeg leste om det i Programbladet...[/quote'] erdet ikke tvnorge som skal sende det da?
Skrevet

Dagens barn har ikke schnøring på go' underholdning :evil:

Skrevet

Dagens barn har ikke schnøring på go' underholdning :evil:

Tror ikke det har så mye med dagens barn å gjøre..

Heller det at det er økonmisk ruin å sende serien

sammenlignet med f.eks Blåfjell..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...