Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Nei.. men lurer også på hvilken julekalender som skal vises på tv2.
Grooo Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 TV2 skal ha en ny "nisse-reality", tror jeg leste om det i Programbladet...
Tusenfryd Skrevet 6. september 2004 #4 Skrevet 6. september 2004 TV2 skal ha en ny "nisse-reality"' date=' tror jeg leste om det i Programbladet...[/quote'] Jepp - Ungkarsnissen
Vianne Skrevet 6. september 2004 #5 Skrevet 6. september 2004 Leste et sted at NRK skal ha blånissene, eller hva de nå heter. "Jul i Blåfjell" var det?
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 Leste et sted at NRK skal ha blånissene' date=' eller hva de nå heter. "Jul i Blåfjell" var det?[/quote'] Enda et år :o
Gjest gjesta Skrevet 6. september 2004 #9 Skrevet 6. september 2004 Barnet her i huset foretrekker helt klart Jul i Blåfjell fremfor Jul i Skomakergata. Sistnevnte var det mor som jublet for, men minsten var ikke så begeistret, og siden barnetv tross alt er for barna så håper jeg på Blånisser.
pusla Skrevet 6. september 2004 #10 Skrevet 6. september 2004 Tror nok barna liker blånissene ja, men jeg som er blant de mer voksne barna synes ikke de er noe å se på. Men nå er jo dette barne-tv da, så jeg skal vel ikke klage. Denne "ungkarsnissen" på tv2 høres litt ut som en variant av "nissene på låven", får håpe det blir like morsomt da!
Gjest 1111 Skrevet 6. september 2004 #11 Skrevet 6. september 2004 Men nå er jo dette barne-tv da' date=' så jeg skal vel ikke klage. [/quote'] Kanskje ikke jeg heller :oops:
Loolaa Skrevet 6. september 2004 #12 Skrevet 6. september 2004 Er det ikke bestemt at Jul i Skomakergata ikke skal vises mer? Fordi dagens barn ikke liker den noe særlig? Mener jeg har hørt det et sted
Arwen Skrevet 6. september 2004 #13 Skrevet 6. september 2004 Denne "ungkarsnissen" på tv2 høres litt ut som en variant av "nissene på låven", får håpe det blir like morsomt da! Bare synd ikke Espen Eckbo har en finger med i spillet. Er fan jeg
Arwen Skrevet 6. september 2004 #15 Skrevet 6. september 2004 Men altså ingen som vet sikkert? Har du prøvd å maile de? De svarte vel meg i september i fjor tror jeg.
Jinx Skrevet 6. september 2004 #16 Skrevet 6. september 2004 Det blir Jul i Blåfjell. For sikkert!!!!
Jinx Skrevet 6. september 2004 #17 Skrevet 6. september 2004 Er det ikke bestemt at Jul i Skomakergata ikke skal vises mer? Fordi dagens barn ikke liker den noe særlig? Mener jeg har hørt det et sted Ja den ble sendt for siste gang i fjor. Kjøpte den på dvd, og jentene har faktisk sett på Jul i Skomakergata i dag... :oops:
Gjest heksa Skrevet 6. september 2004 #18 Skrevet 6. september 2004 TV2 skal ha en ny "nisse-reality"' date=' tror jeg leste om det i Programbladet...[/quote'] erdet ikke tvnorge som skal sende det da?
NullHull Skrevet 7. september 2004 #19 Skrevet 7. september 2004 Er det ikke bestemt at Jul i Skomakergata ikke skal vises mer? Fordi dagens barn ikke liker den noe særlig? Mener jeg har hørt det et sted Dagens barn har ikke schnøring på go' underholdning :evil:
Jinx Skrevet 7. september 2004 #20 Skrevet 7. september 2004 Dagens barn har ikke schnøring på go' underholdning :evil: Tror ikke det har så mye med dagens barn å gjøre.. Heller det at det er økonmisk ruin å sende serien sammenlignet med f.eks Blåfjell..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå