Gå til innhold

kan menn barbere beina

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Nå sikta jeg ikke spesielt til deg i det jeg skrev. Selvfølgelig skal du få lov til å mene hva du vil.

Poenget mitt var vel mest at hver og en skal få leve livet sitt som de synes best selv. Og ikke tenke tanker som "jeg er mann, og kan derfor ikke fjerne hår på beina"

Og ja, dette er et diskusjonsforum, og jeg skrev meningen min ;)

Jojo men gutten spør jo for å finne ut hva jenter synes om det. De fleste vil jo se bra ut for å bli sett på som tiltrekkende..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

For meg blir det for femi. Og det må jo bli utrolig stikkete etterhvert.

At idrettsutøvere gjør det pga idretten er en annen sak.

Anonymous poster hash: 650a3...4d7
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

For meg blir det for femi. Og det må jo bli utrolig stikkete etterhvert. At idrettsutøvere gjør det pga idretten er en annen sak. Anonymous poster hash: 650a3...4d7

han sa jo han ville begynne å voxe legger og lår,da stikker det ikke i det hele tatt,fjerner ikke du hår på legger lår og bikini:)

Anonymous poster hash: 96450...3c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

han sa jo han ville begynne å voxe legger og lår,da stikker det ikke i det hele tatt,fjerner ikke du hår på legger lår og bikini:)

Hmm han kommer til å vokse en gang. Så finner han ut at det er vondt og så blir det med det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Hmm han kommer til å vokse en gang. Så finner han ut at det er vondt og så blir det med det...

Det tror jeg neppe,jeg vokser både legger og lår samt brasliansk for menn på bare clinic i Stavanger og må si at smerten er overvurdert,kjenner nesten ingenting på legger litt på lår og brasliansk ja den smerter litt,men å vokse bein er ikke smertefullt,det burde vell du vite eller bruker du bare høvel,det blir da like mye stikking hos deg som han,sjønner ikke helt retorikken din jeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg neppe,jeg vokser både legger og lår samt brasliansk for menn på bare clinic i Stavanger og må si at smerten er overvurdert,kjenner nesten ingenting på legger litt på lår og brasliansk ja den smerter litt,men å vokse bein er ikke smertefullt,det burde vell du vite eller bruker du bare høvel,det blir da like mye stikking hos deg som han,sjønner ikke helt retorikken din jeg

Min retorikk er at menn er mer pysete på smerte. Men du vet tydeligvis hva du snakker om så jeg gir meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri voksa. Jeg barberer. Har så lite og tynne hår på legga så syns ikke det stikker så mye. Har øyst på brazilian voksing da men er redd for smertene.

Jeg har forøvrig ukke brukt stikking som srgument. Det var det en annen som gjorde..

Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Jeg har aldri voksa. Jeg barberer. Har så lite og tynne hår på legga så syns ikke det stikker så mye. Har øyst på brazilian voksing da men er redd for smertene.

Jeg har forøvrig ukke brukt stikking som srgument. Det var det en annen som gjorde..

Hehe stemme så det nå:)) men voksing er ikke vondt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg vært mann hadde jeg ihvertfall brukt klippemaskin på beina og trimmet ned lengden på hårene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe stemme så det nå:)) men voksing er ikke vondt

Tror deg ikke.. man river av hår inntil rota og der har man skjør hud. Det må jo gjøre vondt iallefall første gangen vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Tror deg ikke.. man river av hår inntil rota og der har man skjør hud. Det må jo gjøre vondt iallefall første gangen vel?

Mulig jeg har gjort det så mange ganger at jeg har blitt så vant til det,har gjort dette så mange år på legger og lår at jeg har nesten ikke hår igjen:))men kan ikke huske at det var så vondt første gang heller,men det er viktig å gå til noen som kan det:)) prøvde en gang selv hjemme med flytende voks og strips det var helt sykt vondt og endte opp med masse blåmerker:))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er mann og barbert beina så lenge jeg kan huske. Sikkert 20år. Tar også under armene og "nedentil". En helt naturlig del av dusjen. Ingen har noensinne reahert på det av partnere, venner eller lange forhold. Det er nok ikke uvanlig og opp til en selv om man liker å være hårete på beina eller ikke.

Jeg jobber ute året rundt. På vinteren har jeg alltid ettersittende longs. Det er ikke godt å være hårete under det. Som var grunnen til at jeg begynte med barberingen.

Anonymous poster hash: f16b5...eca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jo jeg gjør, men jeg er jente. En mann som gjør det blir for femi for meg.

Anonymous poster hash: 650a3...4d7

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor har kvinner ett problem med hårete rygg, men ikke andre hårete kroppsdeler?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eeeeh. JA!
Allt hår kan barberes, menn barberer ansiktet heletiden så de vet åssen de bruker barnerhøvel!

Spm ditt er egentlg om menn burde barbere beina...

Svaret er nok blandet etter hva hver enkelt herremann foretrekker!

Anonymous poster hash: 892ea...c08
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest lipgloss

Jo jeg gjør, men jeg er jente. En mann som gjør det blir for femi for meg. Anonymous poster hash: 650a3...4d7

det tåpligste jeg hører er når noen argumenterer (men jeg er jente)akkurat som det skulle bety noe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det tåpligste jeg hører er når noen argumenterer (men jeg er jente)akkurat som det skulle bety noe

Det betyr jo noe. Er jo som en mann som ikke er transe har lyst å begynne å gå i kjole. Er lit forskjell på jenter i kjole og gutter i kjole. Visse ting snses som mer feminint ellr maskulint enn andre ting

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lipgloss

Det betyr jo noe. Er jo som en mann som ikke er transe har lyst å begynne å gå i kjole. Er lit forskjell på jenter i kjole og gutter i kjole. Visse ting snses som mer feminint ellr maskulint enn andre ting

ikke enig i det,det å fjerne kroppshår er ikke noe som er forbeholdt kvinner:)) en kjole er laget for kvinner,så det kan ikke sammenliknes,at noen syns det er kvinnelig å fjerne hår får være demmes sak,men å bruke argumente jeg er jente da holder ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke enig i det,det å fjerne kroppshår er ikke noe som er forbeholdt kvinner:)) en kjole er laget for kvinner,så det kan ikke sammenliknes,at noen syns det er kvinnelig å fjerne hår får være demmes sak,men å bruke argumente jeg er jente da holder ikke.

Ok jeg er enig i at det blir mer og mer vanlig at menn fjerner hår nå enn før. Men det er ikke mange år siden det begynte å bli vanlig. Ikke alle har vennet seg til det ennå. Og da skjønner jeg at mange fortsatt mener at det er mer forbeholdt jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...