Gå til innhold

BRUDEPIKER & BRUDESVENNER

BRUDEPIKER & BRUDESVENNER -Skal dere ha det, eller hadde dere det i bryllupet deres?!  

1. 1. BRUDEPIKER & BRUDESVENNER -Skal dere ha det, eller hadde dere det i bryllupet deres?!

• nei
      23
    • Ja, begge deler
      15
    • Ja, men bare brudepiker
      18
    • Ja, men bare brudesvenner
      5

Fremhevede innlegg

Skrevet

Mitt lille søskenbarn som blir 6 år neste år skal være brudepike for oss. Jeg er gudmor til henne, og jeg tror hun synes det blir kjekt å få pynte seg med kjole og kanskje få en liten bukett.... :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi hadde tre brudepiker (min manns søstre har tre jenter tilsammen i alderen 6-10 år)

Skrevet

Vi skal ha sønnene våre som brudesvenner og ihvertfall datteren til venninna mi som brudepike. :) Skal høre med ei anna venninne senere om jeg kan få låne hennes datter også. :)

Skrevet

Vi skal ha 2 brudepiker og 2 brudesvenner som en av dem er min sønn og tantebarn også brudepikene er mine 2 søskenpar som er mine søskenbarn

• 4 måneder senere...
Skrevet

Hei

Skal ha 2 brudepiker vi - var praktikant for ho minste, og har veldig mye kontakt med de ennå. Vil nok betale for kjolene - ikke ordentlige brudepikekjoler, men noen sommerkjoler - vi skal jo vie oss i hagen til svigers.

Hadde egentlig ikke tenkt å invitere familien til selve bryllupsfesten - kan jeg la være å gjøre det - eller må de inviteres med barn???

Lene

Skrevet

Vi kommer nok til å ha brudepiker, er ikke så viktig for meg, men tror nok det blir stas for de.

Vi kommer nok til å ha tre stk. Min lillesøster som da er 8, datteren til min kjæres søster som er 3 og hennes halvsøster som er 6.

Har funnet kjoler på ebay til rundt 250 kr per stykk så det betaler vi nok med glede.

Skrevet

Vi har to sønner, til bryllupet er de 4,5 år og 16 md. De skal begge være svenner. I tillegg skal niesen vår, da 5,5 år være brudepike. Har ikke diskutert det med foreldrene, men hadde tenkt å leie antrekk til henne, og guttene også... vant jo gavekort på messa i går :-)

Gjest Vigdis_brud05
Skrevet

Vi skal ha våre to barn som brudesvenner. Ingen brudepiker. Guttene våre er 5 1/2 og 3 når vi gifter oss. Vi leier nok antrekk til dem - ikke i boks enda, men har også tenkt at de skal ha knappehullsblomster som pappan sin :ler:

Skrevet

Vi skal ha to brudepiker, niesene våre, som er henholdsvis 5 og nærmere 2,5 år når vi gifter oss! :)

Hadde vi hatt en liten gutt i passende alder, hadde han garantert vært brudesvenn - de er jo så nydelige...

Gjest Betty Boop
Skrevet

Vi skal kanskje ha kusinen min som er 9 år når vi gifter oss. Er det for gammelt synes dere?

Hun skal i så fall ha på seg en barnebunad og gå hånd i hånd med min forlover (som har på seg bunad) opp kirkegulvet før jeg går opp med pappa. Ville gjerne at hun skulle kaste tørkede kronblader, men det er ikke lov med konfetti av noe slag i kirken :-( .

Skrevet
Vi skal kanskje ha kusinen min som er 9 år når vi gifter oss. Er det for gammelt synes dere?

Hun skal i så fall ha på seg en barnebunad og gå hånd i hånd med min forlover (som har på seg bunad) opp kirkegulvet før jeg går opp med pappa. Ville gjerne at hun skulle kaste tørkede kronblader, men det er ikke lov med konfetti av noe slag i kirken :-( .

Våre brudepiker er 10-11 år de. Den ene (hun på ti) har jeg spurt om vil, den andre på elleve presset moren sin til å ringe å spørre om hun kunne få lov til å være :ler: Jeg synes ikke det er for gammelt, men litt på grensen kanskje... :wink:

Skrevet

Vi skal ha to brudepiker. Vår datter på 2,5 år og min kusine sin datter på 9 år. Jeg og var i tvil om hun på 9 år var for gammel, men da jeg så hvor glad hun ble da vi spurte angrer jeg ikke på det.

Vår datter skal ha en fantasidrakt på seg, mens hun på 9 år har egen bunad, så vi slipper å kjøpe/leie noe til henne.

Jeg og har sett for meg at de skal kaste tørkede roseblader foran oss, har ikke en gang tenkt på at det ikke er lov i kirken :roll: .

Har jo en litt vittig historie om vår datter da : Det er min mor som skal sette opp håret mitt, så vi øvde på dette i helgen. Da jeg fikk på meg sløret skulle datteren vår holde det opp fra gulvet, da sa hun "Vent litt jeg må bare hente bunaden min først, så kan vi dra i kirken" :hoho: .

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...