AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg mister litt troa på damer når jeg surfer rundt på kvinneguiden, bør jeg melde meg ut? Føler jeg får med meg litt for mye av det gode, enkelte saker om det motsatte kjønnet trenger man simpelten ikke vite. Anonymous poster hash: 2b8d0...88e 1
skreppamedleppa Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Jeg mister litt troa på damer når jeg surfer rundt på kvinneguiden, bør jeg melde meg ut? Føler jeg får med meg litt for mye av det gode, enkelte saker om det motsatte kjønnet trenger man simpelten ikke vite. Anonymous poster hash: 2b8d0...88e Et lite hint er jo navnet på nettstedet: KVINNEguiden, et nettstedet for kvinner. Helt greit med menns synspunkter på enkelte saker og ting men om du ikke takler at vi har mensen og ikke er enhjørninger som aldri bæsjer noe annet enn regnbuer som lukter roser så bør du melde deg ut ja. At du ikke trenger å vite om det betyr ikke at vi ikke trenger å skrive om det, så om det skal så lite til for å psyke ut noen av dere menn så ja da gjør du klokt i å slette deg. 12
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Jeg mister litt troa på damer når jeg surfer rundt på kvinneguiden, bør jeg melde meg ut? Føler jeg får med meg litt for mye av det gode, enkelte saker om det motsatte kjønnet trenger man simpelten ikke vite. Anonymous poster hash: 2b8d0...88e Jeg tror de fleste kvinner vet at man fint kan svømme når man har mensen, men det er nok enkelte ungdommer som sikkert har masse spørsmål slike som dette; "Kan jeg X når jeg har mensen?" Er enig i at den artikkelen heller burde vært på en eller annen ungdomsside, ikke KVINNEguiden. Men dette er noe som går igjen i kvinneblader generelt, ikke bare her på KG - artiklene her har ikke så mye innhold, er bare tomt fjas og overfladiske artikler som kanskje 5% av folkene her inne leser? Jeg klikker meg ikke inn på de artiklene, ei heller kjøper jeg kvinneblader lenger. Er kun for forumet sin del at jeg er her. Anonymous poster hash: 90075...e61 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Fjols. La være å lese på kvinneguiden da Anonymous poster hash: 7e9e3...b3a 1
Florence Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 "Kan jeg svømme når jeg har mensen?" er noe du burde ha i bakhodet hvis du en dag blir far til en jente. Da kan du svare og si: Ja, det kan du, jenta mi. 10
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Dette blir litt for mye informasjon for meg. Jeg har ikke lyst å ha dette i bakhode når jeg treffer ei fin jente. Anonymous poster hash: 77420...bc6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Jeg melder meg ut. Anonymous poster hash: 77420...bc6 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Jeg melder meg ut.Anonymous poster hash: 77420...bc6 :ler: Sayonara!Anonymous poster hash: 761cf...072 1
Marjam83 Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Blæh. Så lei av "vi kvinner" litteratur -Vi kvinner er SÅÅÅÅ usikre på kroppene våre og AAAALT handler om kroppen -Vi kvinner elsker å fnise og fjase og shoppe sko og vesker med venninne våre -Vi kvinner faker orgasmer for vi vet ikke bedre -Vi kvinner er innbarka feminister som ser krenkelser overalt -Vi kvinner må få menn til å innse at mensen er en vakker og viktig del av oss Minner meg bare på hvorfor jeg foretrekker å omgås menn... Endret 5. juli 2015 av Marjam83
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Dette blir litt for mye informasjon for meg. Jeg har ikke lyst å ha dette i bakhode når jeg treffer ei fin jente.Anonymous poster hash: 77420...bc6 En fin jente behøver en fin gutt. Da fortjener hun en ekte gutt som tåler livets realiteter.Anonymous poster hash: 38e56...100 2
Anoia Skrevet 5. juli 2015 #12 Skrevet 5. juli 2015 Dette blir litt for mye informasjon for meg. Jeg har ikke lyst å ha dette i bakhode når jeg treffer ei fin jente. Anonymous poster hash: 77420...bc6 At hun bæsjer og har mensen, som ethvert normalt kvinnemenneske? 6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #13 Skrevet 5. juli 2015 Blæh. Så lei av "vi kvinner" litteratur -Vi kvinner er SÅÅÅÅ usikre på kroppene våre og AAAALT handler om kroppen -Vi kvinner elsker å fnise og fjase og shoppe sko og vesker med venninne våre -Vi kvinner faker orgasmer for vi vet ikke bedre -Vi kvinner er innbarka feminister som ser krenkelser overalt -Vi kvinner må få menn til å innse at mensen er en vakker og viktig del av oss Minner meg bare på hvorfor jeg foretrekker å omgås menn... Litt av noen overdrivelser her. Jeg har heller ikke møtt en eneste kvinne som har ansett menstruasjon som noe vakkert. Helt klart er det viktig, men det er ikke akkurat en fryd for kvinner flest. Anonymous poster hash: 11e55...55e 3
Marjam83 Skrevet 5. juli 2015 #14 Skrevet 5. juli 2015 Litt av noen overdrivelser her. Jeg har heller ikke møtt en eneste kvinne som har ansett menstruasjon som noe vakkert. Helt klart er det viktig, men det er ikke akkurat en fryd for kvinner flest. Anonymous poster hash: 11e55...55e Jeg tenkte på en artikkel jeg leste for en stund siden om en kvinnelig kunstner som fikk bildene sine fjernet fra sosiale medier fordi de viste bilder av en dame i fosterstilling i et gyllent lys med mens på buksa- til pass for henne. Sett meg lei på den typen oppmerksomhetssyk feminisme som får kvinner til å fremstå som kroppsfikserte sutrekjerringer som må ha alle til å glo på mensflekkene og valkene deres for å føle seg godtatt og elsket eller hva faen. Menn er opptatt av vitenskap, sport, litteratur, politikk men vi kvinner nei, vi er mest opptatt av å få bekreftelse for kroppen vår vi liksom...
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #15 Skrevet 5. juli 2015 Jeg tenkte på en artikkel jeg leste for en stund siden om en kvinnelig kunstner som fikk bildene sine fjernet fra sosiale medier fordi de viste bilder av en dame i fosterstilling i et gyllent lys med mens på buksa- til pass for henne. Sett meg lei på den typen oppmerksomhetssyk feminisme som får kvinner til å fremstå som kroppsfikserte sutrekjerringer som må ha alle til å glo på mensflekkene og valkene deres for å føle seg godtatt og elsket eller hva faen. Menn er opptatt av vitenskap, sport, litteratur, politikk men vi kvinner nei, vi er mest opptatt av å få bekreftelse for kroppen vår vi liksom... Overser du alle disse "glætte" typene som befinner seg på treningssenteret 24/7 og fører opp nettopp dette som hovedinteresse? Eller de som lever for bil eller motorsykler og har ført opp "Livets harde skole" som utdannelse på Facebook? Eller hva med de som kun fester, snuser og følger "YOLO" til punkt og prikke? The list goes on. Det er synd at du har denne oppfatningen av kvinner. Selv er jeg kvinne og kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Jeg er 20 år. Ingen av mine venninner er heller slik du beskriver. Jeg er fullt klar over at det finnes jenter som er sånn, men slike utskudd er ikke bare representert av det ene kjønnet. Det er ikke slik at de fleste menn er ytterst intelligente som kun fører frem gode diskusjoner vedrørende vitenskap, politikk, litteratur og lignende, mens de fleste kvinner kun bryr seg om shopping, sommerkroppen og menstruasjon. Anonymous poster hash: 11e55...55e 4
Marjam83 Skrevet 5. juli 2015 #16 Skrevet 5. juli 2015 Overser du alle disse "glætte" typene som befinner seg på treningssenteret 24/7 og fører opp nettopp dette som hovedinteresse? Eller de som lever for bil eller motorsykler og har ført opp "Livets harde skole" som utdannelse på Facebook? Eller hva med de som kun fester, snuser og følger "YOLO" til punkt og prikke? The list goes on. Det er synd at du har denne oppfatningen av kvinner. Selv er jeg kvinne og kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Jeg er 20 år. Ingen av mine venninner er heller slik du beskriver. Jeg er fullt klar over at det finnes jenter som er sånn, men slike utskudd er ikke bare representert av det ene kjønnet. Det er ikke slik at de fleste menn er ytterst intelligente som kun fører frem gode diskusjoner vedrørende vitenskap, politikk, litteratur og lignende, mens de fleste kvinner kun bryr seg om shopping, sommerkroppen og menstruasjon. Anonymous poster hash: 11e55...55e Jeg er jo kvinne jeg og. Mener ikke kvinner som sådan men alt media serverer oss som liksom er "det kvinner vil ha" At jeg foretrekker menn som venner er min personlige preferanse jeg hater ikke kvinner men jeg er drittlei fordummende reklame og artikler som liksom skal treffe kvinner som målgruppe.Skjønner du? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #17 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er jo kvinne jeg og. Mener ikke kvinner som sådan men alt media serverer oss som liksom er "det kvinner vil ha" At jeg foretrekker menn som venner er min personlige preferanse jeg hater ikke kvinner men jeg er drittlei fordummende reklame og artikler som liksom skal treffe kvinner som målgruppe.Skjønner du? Disse reklamene har ikke "kvinner" som målgruppe. Målgruppen deres er åpenbart den gruppen kvinner du har skissert. Jeg overser disse reklamene og generelt alle artikler som er publisert av kvinneguiden (av flere forskjellige årsaker). Jeg synes det er ganske latterlig å bli provosert eller lei av slike reklamer. Det er jo bare å ignorere det og gå videre med livet sitt. Ja, så faller ikke du innunder målgruppen, men gjør det noe da? Det er flust av reklamer og artikler som ikke appellerer til meg, og det er mange av disse som er å se i media hele tiden. Jeg løser dette ved å unngå å oppsøke disse stedene og å ignorere det dersom jeg skulle være så uheldig å komme over det. Selv om det står artikler øverst her på siden om "Kan jeg svømme når jeg har mensen?" eller "Jeg skulle drite der gutta dreit", MÅ du jo ikke trykke på de. Anonymous poster hash: 11e55...55e 1
Marjam83 Skrevet 5. juli 2015 #18 Skrevet 5. juli 2015 (endret) Disse reklamene har ikke "kvinner" som målgruppe. Målgruppen deres er åpenbart den gruppen kvinner du har skissert. Jeg overser disse reklamene og generelt alle artikler som er publisert av kvinneguiden (av flere forskjellige årsaker). Jeg synes det er ganske latterlig å bli provosert eller lei av slike reklamer. Det er jo bare å ignorere det og gå videre med livet sitt. Ja, så faller ikke du innunder målgruppen, men gjør det noe da? Det er flust av reklamer og artikler som ikke appellerer til meg, og det er mange av disse som er å se i media hele tiden. Jeg løser dette ved å unngå å oppsøke disse stedene og å ignorere det dersom jeg skulle være så uheldig å komme over det. Selv om det står artikler øverst her på siden om "Kan jeg svømme når jeg har mensen?" eller "Jeg skulle drite der gutta dreit", MÅ du jo ikke trykke på de. Anonymous poster hash: 11e55...55e jeg vet, blir bare sittende å lese ræl ...men kan jo ikke unngå alt heller, youtube rekamen f.eks ... Endret 5. juli 2015 av Marjam83
Sunnfjording Skrevet 5. juli 2015 #19 Skrevet 5. juli 2015 Jeg melder meg ut.Anonymous poster hash: 77420...bc6
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #20 Skrevet 5. juli 2015 jeg vet, blir bare sittende å lese ræl ...men kan jo ikke unngå alt heller, youtube rekamen f.eks ... Selvsagt kan man det. Du kan bruke adblock eller gjøre som meg, åpne en ny fane og surfe litt og skru av lyden til reklamen er ferdig. De fleste reklamer på youtube kan man uansett trykke vekk i løpet av noen sekunder. Anonymous poster hash: 11e55...55e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå