AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Hvor gammel bør man være som gravid? Kongefamiliens Ari Behn, som forøvrig debuterte som popsanger i kveld på TV2, ble født da hans mor bare var 19 år:http://www.vg.no/rampelys/prinsesse-martha-og-ari-behn/ari-behn-om-sangdebuten-det-beste-jeg-har-opplevd/a/23481434/ Hva med dere andre, når bør man bære gravid?Anonymous poster hash: 6db2c...b0d
Gjest Elseby13 Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Når man selv er klar. Kvinneguiden skal i hvert fall ikke bestemme dette.
Gjest Solstråla88 Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Når man er klar. Jeg ønsket meg barn fra jeg var 22, men er veldig glad jeg ikke ble mor før fylte 27.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Har også hørt at "norske kvinner føder færre barn". Burde ikke norske kvinner, når kongefamilien går i bresjen, få flere barn i ung alder (ref.Aris mor og Mette-Marit med sin sønn)?Anonymous poster hash: 6db2c...b0d
AryaUnderfoot Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Har også hørt at "norske kvinner føder færre barn". Burde ikke norske kvinner, når kongefamilien går i bresjen, få flere barn i ung alder (ref.Aris mor og Mette-Marit med sin sønn)?Anonymous poster hash: 6db2c...b0d "Går i bresjen"? LOL. Tviler på at verken Aris mor eller Mette Marit tenkte på dette når de fikk barn da på ingen måte hadde noen som helst befatning med kongefamilien da de ble gravid.
Arabella Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Hvor gammel bør man være som gravid? Kongefamiliens Ari Behn, som forøvrig debuterte som popsanger i kveld på TV2, ble født da hans mor bare var 19 år:http://www.vg.no/rampelys/prinsesse-martha-og-ari-behn/ari-behn-om-sangdebuten-det-beste-jeg-har-opplevd/a/23481434/ Hva med dere andre, når bør man bære gravid?Anonymous poster hash: 6db2c...b0d Du har da en underlig overskrift. Jeg var 19 år da jeg ble gravid første gang, men det skjedde ikke i Halden. 3
skreppamedleppa Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Har også hørt at "norske kvinner føder færre barn". Burde ikke norske kvinner, når kongefamilien går i bresjen, få flere barn i ung alder (ref.Aris mor og Mette-Marit med sin sønn)?Anonymous poster hash: 6db2c...b0d Vi lever ikke "kongen befaler" her i landet. Kvinner bør få barn om/og når de selv ønsker det. 1
KatyP Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Har også hørt at "norske kvinner føder færre barn". Burde ikke norske kvinner, når kongefamilien går i bresjen, få flere barn i ung alder (ref.Aris mor og Mette-Marit med sin sønn)?Anonymous poster hash: 6db2c...b0d Det har de da vitterlig ikke gjort! Og skal man oppmuntre kvinner til å få barn tidligere tror jeg at jeg hadde satset på andre argumenter enn at Aris mor fikk han tidlig😳😳
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå