AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg prøvde for første gang å skrubbe kroppen med kaffegrut i går, og herlighet så bra det virker! Problemet er bare at vi ikke drikker kaffe, vi hadde besøk i går, derfor traktet vi litt. Det jeg lurer på er om man MÅ lage kaffe først og så bruke kaffegruten, eller om man rett og slett bare kan bruke kvernet kaffe rett fra posen? Anonymous poster hash: 25bc3...ba1
Gjest Morello Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Lurer litt på det samme.. men er vel bare å prøve? ^^
cherry blossomed. gone. Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Tror det er bedre å bruke den som er traktet og brukt, den er bløtere og da får du mer av det "smørestoffet"? 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Dumt spørsmål, men lukter en kaffe etterpå? Selv om en vasker seg godt etterpå sitter jo ofte lukter igjen. Jeg elsker kaffe, men å lukte det er jeg usikker på om jeg vil Anonymous poster hash: 6aa14...338
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Dumt spørsmål, men lukter en kaffe etterpå? Selv om en vasker seg godt etterpå sitter jo ofte lukter igjen. Jeg elsker kaffe, men å lukte det er jeg usikker på om jeg vil Anonymous poster hash: 6aa14...338 Nei, det gjorde ikke jeg ihvertfall. Anonymous poster hash: 25bc3...ba1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #6 Skrevet 6. juli 2015 Hater å være kjip her, men; Hvordan går det med sluket om man bruker kaffe som peeling? Er dere ikke redde for at det skal tette seg skikkelig? Anonymous poster hash: e781f...8e1
Chiubi Skrevet 6. juli 2015 #7 Skrevet 6. juli 2015 Det beste er å blande kaffegrut med flytende såpe. Da risikerer man ikke å bli kaffebrun, og det lukter heller ikke. Funker utmerket på tørre hender, siden kaffegrut inneholder en del oljer i tillegg til den peelende effekten. Jeg bruker espresso, den er så finmalt at den tetter ikke sluken.
Gjest Tigress Skrevet 7. juli 2015 #8 Skrevet 7. juli 2015 Hater å være kjip her, men; Hvordan går det med sluket om man bruker kaffe som peeling? Er dere ikke redde for at det skal tette seg skikkelig? Anonymous poster hash: e781f...8e1 Olja i peelingen er nok verre, trur eg. I alle fall er det stort sett feitt som tettar att sluket hos meg. Ikkje prøvd kaffi, rett nok, men eg vil tru kaffien er lettare å skylje ned - feittet avleirar seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå