Gjest Josef K ii Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Noen som har hørt den med Marilyn Manson? Den er veldig lik depeche mode sin. Personlig liker jeg ikke Manson, men den var fengende, likte den faktisk. Er den J Cash som ga ut orginalen?
Gjest Anonymous Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 Så vidte jeg vet så er det Depeche Mode som har orginalen, ville bare forsikre meg at det var rett? Cash har vært/var her litt lengre
Gjest Josef K Skrevet 6. september 2004 #4 Skrevet 6. september 2004 Så vidte jeg vet så er det Depeche Mode som har orginalen, ville bare forsikre meg at det var rett? Cash har vært/var her litt lengre
Gjest Valhalla Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 Cash har den i serien han ga ut med coversanger.
Gjest Tex Skrevet 6. september 2004 #7 Skrevet 6. september 2004 Depeche, Fantastiske Depeche har originalen ,vær ALDRI i tvil om det! Og Marilyn Manson...?? :o Johnny Cash`s versjon var grusom, jeg kan ikke forestille meg MM...... :o :evil:
Hu i Svingen Skrevet 6. september 2004 #9 Skrevet 6. september 2004 Trodde den skulle ha en litt tøffere sound, men ganske kul! Lastet samtidig ned Marilyn Mansons versjon av Lika A Virgin - og DET var sært!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå