Gå til innhold

Fortelle date st jeg liker han. Hvordan?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har tenkt å fortelle daten at jeg har begynt å like han. Har datet i et par måneder. Sender mld hver dag til hverandre og vi planlegger en del fremover som "det må vi gjøre en gang" osv. Tror han er intr i meg og. Men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal si i fra. Er så dårlig på slikt. Hvor og når passer det? Skal jeg si det direkte? Hinte? Spørre hva han tenker og så svare selv?

Trenger råd! :)

Anonymous poster hash: fa5eb...f70

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Datet i et par måneder? hatt sex også?

Rart at du først nå skal fortelle ham at du liker ham, trodde egentlig det sa seg selv etter så lang tid.

Anonymous poster hash: 4f9e8...cf3
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Datet i et par måneder? hatt sex også?

Rart at du først nå skal fortelle ham at du liker ham, trodde egentlig det sa seg selv etter så lang tid.

Han fortalte etter noen dater at han ikke ville gå for fort frem. Han ville bli godt kjent først. Derfor jeg har ventet...ville ikke skremme han. Har hatt sex ja..

AnonymBruker
Skrevet

Han fortalte etter noen dater at han ikke ville gå for fort frem. Han ville bli godt kjent først. Derfor jeg har ventet...ville ikke skremme han. Har hatt sex ja..

HAHAHA! 

Du ville ikke s"skremme ham"?

Han har lurt deg godt, jenta mi. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

"jeg liker deg, skal vi bli sammen?"

Anonymous poster hash: 1f924...b18
AnonymBruker
Skrevet

Sa det på andre date jeg. I en het omfavnelse i det vi skulle gå hvert til vårt. Falt i god jord det ;)

Anonymous poster hash: d0262...1a3
AnonymBruker
Skrevet

HAHAHA! 

Du ville ikke s"skremme ham"?

Han har lurt deg godt, jenta mi. 

Jenta mi? Hva er du, en gammel gris på 60+?

Alle vi menn er ikke slik som deg heldigvis, og noen liker kanskje å ta det litt tregere enn andre.

• Liker 1
Gjest Mythic
Skrevet

Det ligger vel i kortene at du liker han når du dater og har sex med han. Tror neppe du trenger fortelle det.

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg forundret. Å si at man "liker" noen, er det liksom stort? Man kan jo like noen etter bare en date, uten at det betyr at man er forelska eller vil bli sammen. Det er mange man kan like. Det virker som dere tar det veldig forsiktig, og ikke tør å si hva dere tenker/føler. Kjedelig og slitsomt.

Anonymous poster hash: f8fd9...caa
AnonymBruker
Skrevet

Når det er han som har sagt han vil ta ting sakte, synes jeg også det er opp til ham å gi noen updates.

Det at han ikke gjør det viser jo at han er fornøyd med slik det er idag.

Vil anbefale å få sagt det så fort som mulig (et par måneder er ganske lenge), og se om det forhåpentligvis er noe mer å hente der eller om du kaster bort tid. :)

Anonymous poster hash: 6e404...95e
AnonymBruker
Skrevet

Man dater vel ikke og har vel ikke sex med noen man ikke liker? :klo: Eller har jeg misforstått noe grunnleggende nå?

Anonymous poster hash: 15b1e...4e7

• Liker 2
Skrevet (endret)

Det er fullstendig åpenbart at dere liker hverandre nåt dere har datet og hatt sex i to måneder. Så DET skal du ikke si til ham. Si til ham det du egentlig vil si til ham. Hva er det du vil?

Endret av guttemann
AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi? Hva er du, en gammel gris på 60+?

Alle vi menn er ikke slik som deg heldigvis, og noen liker kanskje å ta det litt tregere enn andre.

Kjerring på rundt 35.

TS har jo blitt lurt, skal jeg lyve?

AnonymBruker
Skrevet

Ts her

Med liker så mener jeg at jeg liker han som kjærestemsteriell. Ja, jeg har begynt å bli forelsket i han. Men vet ikke om orden forelsket blir litt voldsomt? Bør jeg si at jeg liker han mer og mer og hva han tenker om oss?

AnonymBruker
Skrevet

Forstår ikke hvorfor jenter skal tømme ut sine følelser hele tiden. Du fortsetter jo å date han, tror han forstår at du liker han av den grunn

Anonymous poster hash: b3776...8f1

Gjest gjestvest
Skrevet

Om du er så forelsket som du sier vil jeg tro han klarer å fange opp dette.

Sende meldinger hver dag, " Dette må vi gjøre en dag " som er å sette fremtidsplaner indikerer at en ikke klarer å få nok av hverandre. 

Hvorfor sette en merkelapp på det når du vet hva det er.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...