Gå til innhold

Hva synes dere om denne gaven?

Anbefalte innlegg

Gjest Nefertiti
Skrevet

Jeg er tidlig ute i år og har planlagt gave til mine 3 beste venninner. Jeg tenkte å kjøpe et fint album og lime inn bilder av oss opp gjennom årene og skrive fine dikt og sitater til.

Hva synes dere om en slik gave (hvis dere hadde fått den)?

En kan jo ikke bruke den til andre ting enn å se i, men jeg tror jeg hadde blitt glad.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Madam Felle
Skrevet

Jeg hadde blitt kjempe glad, og kunne ikke ha fått en bedre gave :-)

Skrevet

Jeg hadde også blitt kjempeglad! Så flink du er til å finne på noe annerledes og personlig!!

Skrevet

Jeg ga et slikt album til ei venninne til jul, hun ble kjempeglad!

Fikk noe lignende av alle jentene i utdrikkningslaget mitt, da hadde alle de som kom + endel litt mer "perifere" venninner skrevet/diktet/tegnet/klippet&limt en A4 side til meg og så var det bundet sammen til en flott minnebok. Jeg ble så rørt!

Skrevet

Jeg hadde blitt kjempeglad, det hadde vært en gave som hadde betydd gull for meg.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Med alle disse hormonene kjenner jeg tårene i øyekroken - kjempefin gave! Jeg hadde blitt kjempeglad!

Gjest Nefertiti
Skrevet

Takker så mye :) Da går jeg for denne ideen.

Skrev et innlegg på kultur, film, litteratur forumet, men kan jo spørre her og. Noen som kan noen fine dikt om vennskap?

Tenkte å ha dette på forsiden :)

Skrevet

Kjempeflott gave. Den tror jeg kanskje jeg må rappe :wink:

Skrevet

*pokker! - skulle ønske jeg hadde vært like flink å ta bilder*

:sur:

Skrevet

Veldig fin idè. Tror nesten jeg skal forsøke å gjøre det samme (tviler på at jeg har nok bilder, men).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...