Gjest Nefertiti Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Noen som kan noen fine dikt om vennskap? Gjerne sitater og :-)
-Fisken- Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Søk på det er på forumet, det kommer nok opp en del
Gjest lilletroll Skrevet 7. september 2004 #3 Skrevet 7. september 2004 Flotte sitater finner du ihvertfall på sånne "venner" kalendre. Og det er noen fine sitater i Ole Brum, også.
Gjest me4GooD Skrevet 11. august 2009 #5 Skrevet 11. august 2009 I cannot ease ur aching heart Not take the pain away But let me stay and take ur hand And walk with u today I'll litsen when u need to talk I'll wipe away ur tears shares ur worries when they come I'll help u face ur fears!
Gjest me4GooD Skrevet 11. august 2009 #6 Skrevet 11. august 2009 Tenk at noen har ingen de kan være glad i.. Tenk at noen har ingen de kan stole på.. Tenk at noen har ingen som er der for dem.. Tenk at noen har ingen de kan bry seg om.., og ingen som bryr seg om dem.. Men jg er heldig, for jg har deg <3
Gjest me4GooD Skrevet 11. august 2009 #7 Skrevet 11. august 2009 Når dt regner og verden gråter. Når du tenker på verdens gåter. Når sola skinner og du er varm. Kunne du trengt min trøstende arm
Gjest Gjest Skrevet 13. desember 2009 #8 Skrevet 13. desember 2009 Noen som kan noen fine dikt om vennskap? Gjerne sitater og :-) venn er godt å ha,gleder å tårer det må vi alle ha men en sann venn det gjør meg glad,jeg min venn er din venn,kan jeg være i ensomhet u en ten din lykke og sorghet uten deg så lider jeg med masse tårer gråter jeg.latter befrier oss fra tårer.livet live med deg kan jeg beskrive, du er hærlig som livet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå