Gå til innhold

Sykkelvesker: Ønsker tips til hvor jeg kan kjøpe (rimelig og god kvalitet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Gjerne på salg, hvis noen vet om. Er interessert i både enkle, doble m.m..

På forhånd takk! :blomst:

Anonymous poster hash: 29964...1b3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo en skog av ulike typer til ulike formål, og du røper kun at de skal brukes på sykkel.

Sykkelvesker er ikke så hightech, så du kan være heldig på biltema og hos claser'n. Har aldri kjøpt en sykkelveske som bare er å tre på, du må alltid regne med litt tweeking, eller fikling på norsk.

Kjøp enten vesker med kuttet hjørne nede, eller som skal monteres så langt bak at du ikke subber borti med hælen. Pakk lavt på langtur. Få tyngden ned mot navet, og pakk det lette øverst.

Coop Obs hadde noen greie vanntette i fjor. Sportsbutikker priser generelt som om taskene err gullforgylte, men xxl har kanskje noe?

Gjest Blondie65
Skrevet

Hva skal de brukes til? Frem og tilbake til jobb eller langtur? Jeg har en enkel og grei kjøpt hos Clas Ohlson. Den er utmerket for korte turer. Skal du på langtur ville jeg valgt dyrere varianter, gjerne med stroppepunkt på utsiden og lettvektsmaterialer.

AnonymBruker
Skrevet

Det er jo en skog av ulike typer til ulike formål, og du røper kun at de skal brukes på sykkel.

Sykkelvesker er ikke så hightech, så du kan være heldig på biltema og hos claser'n. Har aldri kjøpt en sykkelveske som bare er å tre på, du må alltid regne med litt tweeking, eller fikling på norsk.

Kjøp enten vesker med kuttet hjørne nede, eller som skal monteres så langt bak at du ikke subber borti med hælen. Pakk lavt på langtur. Få tyngden ned mot navet, og pakk det lette øverst.

Coop Obs hadde noen greie vanntette i fjor. Sportsbutikker priser generelt som om taskene err gullforgylte, men xxl har kanskje noe?

Hva skal de brukes til? Frem og tilbake til jobb eller langtur? Jeg har en enkel og grei kjøpt hos Clas Ohlson. Den er utmerket for korte turer. Skal du på langtur ville jeg valgt dyrere varianter, gjerne med stroppepunkt på utsiden og lettvektsmaterialer.

Tusen takk Kamikatze og Blondie65 for svært gode råd! :blomst: Jeg skal kjøpe sykkelvesker i gave til flere, samt noen til meg selv, og noen av de skal være til turbruk (lengre turer) og andre skal være til kortere ærend (til/ fra jobb)

Skrevet

Www.sykkelpikene.no har mange fine sykkelvesker, og de har ofte gode tilbud.

AnonymBruker
Skrevet

Www.sykkelpikene.no har mange fine sykkelvesker, og de har ofte gode tilbud.

Tusen takk! :) Det skal jeg se på :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...