Gå til innhold

Hvis du kunne styre ditt eget liv...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... Hvordan ville ditt liv ha vært?

ALT er lov  :laugh:

Jeg ville ha bodd i et mellomstort hus, med en søt liten hage. Sentralt.
4 gutter, ei jente. En mann som er kjekk, snill, morsom og elsker det jeg elsker. Han elsker å jobbe (altså, ingen syting og klaging) og tjener millioner. 

Jeg er hjemmeværende med barna, og elsker det! 

Et rom i huset, skulle ha vært et stort bibliotek med peis og en godstol. 

Jeg ville også ha hatt 1 katt (han jeg har nå) og en haug med hunder! Og drevet på med avl på hund med fokus på helse, og ikke utsende og champion hunder som kan stå fint rett opp og ned, uten en liten floke i pelsen, og med rett vinkel på ørene og alt det der. 

Også vil jeg ha en søt liten hytte, som er gammeldags men med innlagt vann og strøm. Ikke TV eller interentt, helst på Røros. Slik at vi kan dra dit om vinteren når det er masse snø der!  :laugh:

Hvordan ville ditt drømme liv ha vært? 

Anonymous poster hash: 7d565...6f0
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En "alternativ" drøm er å leve i tiden tiden Emil i Lønneberget og barna i bakkebygrenda er satt i. 

Med like mange barn og unger, en liten gård med to hester, noen sauer og kuer  :laugh:

Og alle hundene og katten så klart  :fnise:

Ikke noe internett, tv eller kroppspress og motepress. 

Et liv i en liten landsby hadde vært så behagelig og en drøm! 

Men, må ha en liten dam like ved, slik at man kan bade om sommeren, og lage bål og kose oss om kvelden  :laugh:

• Liker 2
Skrevet

... Hvordan ville ditt liv ha vært?

ALT er lov  :laugh:

Jeg ville ha bodd i et mellomstort hus, med en søt liten hage. Sentralt.

4 gutter, ei jente. En mann som er kjekk, snill, morsom og "elsker det jeg elsker. Han elsker å jobbe (altså, ingen syting og klaging) og tjener millioner. 

Jeg er hjemmeværende med barna, og elsker det!" 

Et rom i huset, skulle ha vært et stort bibliotek med peis og en godstol. 

Jeg ville også ha hatt 1 katt (han jeg har nå) og en haug med hunder! Og drevet på med avl på hund med fokus på helse, og ikke utsende og champion hunder som kan stå fint rett opp og ned, uten en liten floke i pelsen, og med rett vinkel på ørene og alt det der. 

Også vil jeg ha en søt liten hytte, som er gammeldags men med innlagt vann og strøm. Ikke TV eller interentt, helst på Røros. Slik at vi kan dra dit om vinteren når det er masse snø der!  :laugh:

Hvordan ville ditt drømme liv ha vært? 

Haha! Fin drøm, er ikke det, men syns den delen der var litt morsom  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Skulle bodd i en stor og fin enebolig med en vakker hage. Skulle bodd sammen med en mann, ingen barn enda, og vi skulle hatt gode jobber hvor vi begge tjente mye. Jeg skulle vært leder i et mindre firma, og skulle hatt mye fritid så jeg hadde fått tid til å reise rundt i hele verden. 

Anonymous poster hash: a84dd...941
AnonymBruker
Skrevet

Haha! Fin drøm, er ikke det, men syns den delen der var litt morsom  :fnise:

er lov å drømme  :skratte:

t s

Skrevet

er lov å drømme  :skratte:

t s

Ja, det er sant! :) Syns det morsomste var det at dere skulle elske akkurat det samme, men så elsket han å jobbe og du elsket å være hjemme.  :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Livet mitt hadde nok vært helt likt for så vidt jeg vet så er det ingen andre som styrer livet mitt nå :P

Anonymous poster hash: b2ad5...abb
Skrevet

Sukk, det hadde vært deilig. Slik det er i dag blir vi jo som borgere styrt på så mange måter. Kjedelig med all denne tvangen og moralen til andre tredd ned i halsen, er så lei det.

Skrevet

Jeg hadde nok hatt et noe moderne hus, moderne innredning hvertfall. Jobbet som profesjonell fotograf for et stort utenlandsk magazin, kjent fotograf altså innen mote og presse/dokumentar. En, kanskje to unger, tjent godt med penger, reist verden rundt. En liten hund, eventuelt en Golden Retriever tispe. Om vi hadde bodd i utlandet, hadde jeg hatt en hytte i Norge ved sjøen, som ble brukt om sommerene når vi begge har fri. 

Han jobber hjemmenifra med det han holder på med nå, og jobber med nøyaktig det han vil eller ønsker (altså innen for feltet hans) 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville bodd et varmt sted, gjerne nær stranden. Jeg ville hatt en koselig, men lite krevende jobb, hvor jeg jobbet mine timer om dagen, og var fullstendig fri når jeg gikk fra jobben. Jeg ville hatt en god gruppe mennesker rundt meg (venner og familie). Kunne bodd i et fint hus med stor terasse ved inngangspartiet, og hadde tilbragt varme kvelder der ute med mann (kanskje barn, vet ikke) venner, og en iskald pils. Kunne lagt ut på en løpetur når som helst, trygt område. 

Anonymous poster hash: 9e3a7...d44
Gjest Gjest_Lindiana
Skrevet

Bodd i et hus i skogen med en staut kar, en flokk med hunder, hester, katt og null unger. Kanskje drevet et pensjonat for dyr og levd av å selge mine maleri, foto og oppussede møbler på si.

AnonymBruker
Skrevet

rik uten jobb, mann, stort hus, bodd i canada\usa eller noe haha

Anonymous poster hash: 7c081...55b
AnonymBruker
Skrevet

Stort, moderne hus med svømmebasseng både inne og ute. Bodd nært sjøen med privat brygge og båt. Mannen hadde vært den samme ;) Jeg skulle ha jobbet meg opp i det firmaet jeg jobber i nå, som avdelingsleder (fikk akkurat drømmejobben som nyutdannet, så føler at jeg er på rett vei der). Jeg ville hatt to katter og ingen barn enda. Vi skulle vært rike slik at vi kunne reist verden rundt og gjort hva vi ville. Huset skulle hatt både hjemmegym og stoort klesrom :D Og det viktigste: alle vennene til både meg og kjæresten skulle bodd i umiddelbar nærhet. Familien bare en liten kjøretur unna ;) haha. *drømme*  :fnise:

Anonymous poster hash: 8ec2e...87b
Gjest Linaria
Skrevet

Skulle reist rundt i verden og studert språk. Skulle hatt råd til flybillett akkurat hvor jeg ville i verden og mulighet til å leie en liten leilighet i byene jeg besøkte. Ville ikke eid mer enn jeg kunne ha med meg i en koffert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...