Grooo Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Både Telenor og Netcom vil gi inntektene av alle "Tenn et lys for de døde i Beslan"-smsene til offrene. Det hadde jeg faktisk ikke trodd, BRA Telenor og Netcom! http://www.dagbladet.no/nyheter/2004/09/06/407566.html
ivanka Skrevet 6. september 2004 #4 Skrevet 6. september 2004 hvordan vet de hvilke sms'er det er? (muligens dumt spm, har ikke fulgt helt med)
Grooo Skrevet 6. september 2004 Forfatter #5 Skrevet 6. september 2004 De ser vel på hvor mye mer penger de fikk inn i går en hva de får en vanlig søndag... *ser for seg ørten-hundre Telenoransatte som leser igjennom alle gårsdagens sms'er for å se hvem som var om å tenne lys og hvem som ikke var det*
*Emma* Skrevet 6. september 2004 #6 Skrevet 6. september 2004 Ja jeg leste i VG at Telenor sa at det var sendt ca 1.5 mill meldinger mer enn vanlig i en bestemt tid.....hos NetCom var det snakk om 800.000 meldinger....siden melinger koster under 1 kr nå blir det vel ganske riktig med 1 mill fra Telenor og 0.5 mill fra Netcom. Hadde kanskje vært litt greit å vite om dette på forhånd da for jeg har lest mange her som slettet og ikke gadd sende videre....jeg fikk selv ingen slike meldinger.
Gjest baby-E Skrevet 6. september 2004 #11 Skrevet 6. september 2004 Godt at de fem meldingene jeg sendte kom til nytte!
Gjest Madden Skrevet 7. september 2004 #12 Skrevet 7. september 2004 Godt å vite siden jeg sendte den til nesten alle i telefonboka!
Gjest Gjesta Skrevet 7. september 2004 #13 Skrevet 7. september 2004 Ikke dårlig heller! Men jeg videresendte ikke den jeg fikk, rett og slett fordi jeg ikke gidder å videresende sånt - fordi jeg mener det er bortkasta penger som teleselskapene håver inn med et glis om munnen. Men denne gangen var det altså ikke sånn og det er BRA! K
Grooo Skrevet 7. september 2004 Forfatter #14 Skrevet 7. september 2004 Jeg videresendte heller ikke, av samme grunner som Kverula. Jeg videresender aldri slik mail heller, samme hva slags innhold den har. Men jeg er virkelig dypt imponert over Telenor og Netcom!
Charmina Skrevet 7. september 2004 #15 Skrevet 7. september 2004 Endelig gjør de noe litt fornuftig med alle pengene de håver inn - BRA Klems charmina termin 11.11
Malou Skrevet 7. september 2004 #16 Skrevet 7. september 2004 Også får de jo masse positiv omtale samtidig.. Men godt at pengene kommer til noen som trenger dem!
Sita Skrevet 7. september 2004 #17 Skrevet 7. september 2004 Jeg videresendte heller ikke, av samme grunner som Kverula. Jeg videresender aldri slik mail heller, samme hva slags innhold den har. Men jeg er virkelig dypt imponert over Telenor og Netcom! Samme her, videresendte ikke jeg heller, men det telenor og netcom gjorde, var kjempeflott
Gjest Anonymous Skrevet 7. september 2004 #18 Skrevet 7. september 2004 Videresendte til mange, og synes dette var kjempebra av Telenor og Netcom!
Snitta Skrevet 7. september 2004 #19 Skrevet 7. september 2004 Jeg videresendte også til noen . Satte lys i vinduet. Veldig bra av Telenor og Netcom å gi bort pengene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå