Gå til innhold

Inntektene fra "Tenn et lys"-smsene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hvordan vet de hvilke sms'er det er?

(muligens dumt spm, har ikke fulgt helt med)

Skrevet

De ser vel på hvor mye mer penger de fikk inn i går en hva de får en vanlig søndag...

*ser for seg ørten-hundre Telenoransatte som leser igjennom alle gårsdagens sms'er for å se hvem som var om å tenne lys og hvem som ikke var det*

Skrevet

Ja jeg leste i VG at Telenor sa at det var sendt ca 1.5 mill meldinger mer enn vanlig i en bestemt tid.....hos NetCom var det snakk om 800.000 meldinger....siden melinger koster under 1 kr nå blir det vel ganske riktig med 1 mill fra Telenor og 0.5 mill fra Netcom.

Hadde kanskje vært litt greit å vite om dette på forhånd da for jeg har lest mange her som slettet og ikke gadd sende videre....jeg fikk selv ingen slike meldinger.

Skrevet

Godt at de fem meldingene jeg sendte kom til nytte!

Skrevet

Godt å vite siden jeg sendte den til nesten alle i telefonboka!

Skrevet

Ikke dårlig heller!

Men jeg videresendte ikke den jeg fikk, rett og slett fordi jeg ikke gidder å videresende sånt - fordi jeg mener det er bortkasta penger som teleselskapene håver inn med et glis om munnen.

Men denne gangen var det altså ikke sånn og det er BRA!

K

Skrevet

Jeg videresendte heller ikke, av samme grunner som Kverula. Jeg videresender aldri slik mail heller, samme hva slags innhold den har.

Men jeg er virkelig dypt imponert over Telenor og Netcom!

Skrevet

Endelig gjør de noe litt fornuftig med alle pengene de håver inn - BRA

Klems charmina

:babyjente: termin 11.11

Skrevet

Også får de jo masse positiv omtale samtidig..

Men godt at pengene kommer til noen som trenger dem!

Skrevet
Jeg videresendte heller ikke, av samme grunner som Kverula. Jeg videresender aldri slik mail heller, samme hva slags innhold den har.

Men jeg er virkelig dypt imponert over Telenor og Netcom!

:Nikke: Samme her, videresendte ikke jeg heller, men det telenor og netcom gjorde, var kjempeflott :wink:
Gjest Anonymous
Skrevet

Videresendte til mange, og synes dette var kjempebra av Telenor og Netcom! :klappe:

Skrevet

Jeg videresendte også til noen . Satte lys i vinduet.

Veldig bra av Telenor og Netcom å gi bort pengene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...