AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Hei! Jeg er hysterisk redd for spindelvev, men har nå oppdaget en tråd som henger i taket... Jeg får besøk i kveld og er nødt til å rydde, men jeg tør ikke rydde hele rommet så lenge det spindelvevet henger over der. Så jeg har innsett at jeg, for første gang i mitt 18 år lange liv, er nødt til å manne meg opp og fjerne dette selv. Spørsmålet er, hvordan får jeg det bort enklest mulig, uten å komme i kontakt med faenskapet? Anonymous poster hash: f3052...8bb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Bruk en kost eller noe. Anonymous poster hash: d4ed5...cec
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Hei! Jeg er hysterisk redd for spindelvev, men har nå oppdaget en tråd som henger i taket... Jeg får besøk i kveld og er nødt til å rydde, men jeg tør ikke rydde hele rommet så lenge det spindelvevet henger over der. Så jeg har innsett at jeg, for første gang i mitt 18 år lange liv, er nødt til å manne meg opp og fjerne dette selv. Spørsmålet er, hvordan får jeg det bort enklest mulig, uten å komme i kontakt med faenskapet? Anonymous poster hash: f3052...8bb Med mopp? Gjerne Jif Støvmagnet. (Nei, jeg jobber ikke for Lilleborg) Anonymous poster hash: 26ee7...afb
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Ta en (oppbridd i vann) klut eller en bomullssokk du kan kaste, tre den på toppen av et moppeskaft og aksjoner med varsomhet. Når du har fått ned spindelnettverket kaster du klut eller sokk, og tar en ny klut og vasker over for å få fjernet eventuelle rester. Orker du ikke ta i klut eller sokk etterpå, tar du en pose over hånde, og vrenger den over kosteskaftet, røsker av og knytter posen godt igjen og ut i søpla med den. FERDIG ARBEID!Anonymous poster hash: 98768...acf 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 PS. Er du sikker på at det ikke bare er en støv-tråd? De pleier også å henge fra taket. Anonymous poster hash: d4ed5...cec
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 PS. Er du sikker på at det ikke bare er en støv-tråd? De pleier også å henge fra taket. Anonymous poster hash: d4ed5...cec Har aldri hørt om støvtråder, alltid tenkt at det er spindelvev med støv på... Men nå er tråden borte, brukte et moppeskaft med en fuktig klut på. Takk for hjelpen Anonymous poster hash: f3052...8bb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå