Gå til innhold

Noen med erfaringer fra curves eller strong body?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ser på dette som en investering for meg selv og min egen selvtillit da jeg nå har trent styrke i et halvt år uten resultater overhodet (nesten iallefall).

Så jeg ønsker å prøve dette programmet. Her får man jo også personlig oppfølging osv så jeg tror det også vil hjelpe på motivasjonen.

Noen som har erfaringer med curves workout eller strong body programmene?

Anonymous poster hash: a84c8...41e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert det samme.
Har tidligere kjøpt kosholdsplan fra Le Invest og var lite fornøyd. Både curves og strongbody virker mye bedre, selv om de tidligere har fått kritikk for dopingbruk. Er godt mulig de har brukt eller distribuert sånt tidligere, men det har vel strengt tatt ingenting å si for DITT kosthold. Jeg starter på en PT/ernæringsutdannelse til høsten, så spørsmålet er bare om jeg skal ta meg råd til dette eller ikke. Jeg har egentlig ikke noe å klage på med kroppen min nå, men det hadde vært gøy med hjelp til å "toppe formen" litt! :)

Syntes strongbody virker hakket mer seriøst enn curves, men kan godt ta feil! Jentene som jobber for strongbody virker som de er sunne, friske og oppegående, ikke folk jeg hadde trodd drev med doping. 

Er spent på å høre andres erfaringer her :)

Anonymous poster hash: b3ffd...ed5
AnonymBruker
Skrevet

Hva er prisene deres?

Gründerne til både StrongBody og Curves er jo godt kjent for dopingsakene mot de, dessverre er det nok ikke usannsynlig at flere av jentene deres også har brukt litt ekstra for å komme i sin beste form. Det gir da igjen falske forhåpninger til de som betaler dyre dommer for kost- og treningsplan og ikke bruker ulovligheter. Formen vil da aldri bli like bra som bikinifitnessjentene.

Trodde faktisk Le Invest var bedre.

Anonymous poster hash: 68937...2d9

AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert det samme.

Har tidligere kjøpt kosholdsplan fra Le Invest og var lite fornøyd. Både curves og strongbody virker mye bedre, selv om de tidligere har fått kritikk for dopingbruk. Er godt mulig de har brukt eller distribuert sånt tidligere, men det har vel strengt tatt ingenting å si for DITT kosthold. Jeg starter på en PT/ernæringsutdannelse til høsten, så spørsmålet er bare om jeg skal ta meg råd til dette eller ikke. Jeg har egentlig ikke noe å klage på med kroppen min nå, men det hadde vært gøy med hjelp til å "toppe formen" litt! :)

Syntes strongbody virker hakket mer seriøst enn curves, men kan godt ta feil! Jentene som jobber for strongbody virker som de er sunne, friske og oppegående, ikke folk jeg hadde trodd drev med doping.

Hvorfor likte du ikke le invest ?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor likte du ikke le invest ?

Det hadde så og si ingen alternativer, man måtte spise de samme måltidene hver dag. Jeg spurte om jeg kunne bytte ut en ting i et måltid med et annet for å få litt variasjon, samt at det er vanskelig for meg å få i meg 6-7 måltider i løpet av en dag når jeg er så mye på farten som jeg er og fikk bare et surt svar tilbake som at at jeg aldri kom til å få resultater hvis jeg skulle "drive å bytte ut matvarer hele tiden". Jeg har inntrykk av at strong body har en mye mer variert meny. Jeg var matlei etter under en uke.

I tillegg til dette tok det lang tid å få svar på mailer og når man til slutt fikk mail, var de bare opptatt av at jeg skulle måle meg. 

Det var heller ingen oppfølging fra dem, som de skryter sånn av. Jeg har ikke hørt fra dem siden den sure mailene mine om at jeg var vanskelig.

Jeg tror nok de er flinke til å følge opp sine egne fitness utdøvere, men utover det var det lite interesse for å hjelpe følte jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Meg igjen - bare så det er sagt: hos le invest spiser du frokost, lunsj og så 3 middager som er helt like utover ettermiddagen og så avslutter du hver dag med laks. Utroooolig kjedelig. 

Jeg har null problemer med å spise ren mat altså, men dette her orket jeg ikke lenge.

AnonymBruker
Skrevet

Har vurdert det samme.

Begge hovedpersonene bak disse to oppleggene er DØMT, og det til rekordlange straffer.

Anonymous poster hash: 41992...866

AnonymBruker
Skrevet

Hva er prisene deres?

Gründerne til både StrongBody og Curves er jo godt kjent for dopingsakene mot de, dessverre er det nok ikke usannsynlig at flere av jentene deres også har brukt litt ekstra for å komme i sin beste form. Det gir da igjen falske forhåpninger til de som betaler dyre dommer for kost- og treningsplan og ikke bruker ulovligheter. Formen vil da aldri bli like bra som bikinifitnessjentene.

Trodde faktisk Le Invest var bedre.

Anonymous poster hash: 68937...2d9

Okei men jeg kommer ikke til å bruke pengene mine på dop;) så det er ingen fare der. Så lenge de kan det de driver med og greier å gi meg motivasjon og resultater så er det nok for meg.

Skrevet

Jeg har erfaring med StrongBody og kan ikke annet enn å gå god for opplegget.

Du får normal mat, mange alternativer, og du lærer deg også triksene med å bytte ut matvarer. I bunn og grunn er de interesserte i at du skal få til en livsstilsendring.

Du kan jo se resultatene de viser til i form av bilder. Alle er ekte, selv gikk jeg ned 10cm rundt magen i løpet av 3 måneder. Det er klart, jobben må jo gjøres, men dette gjøres på en sunn måte uten direkte slanking.

Coachene er også herlige mennesker.

Ja, bakmennene til både StrongBody og Curves er dømt for noe dopgreier for mange år tilbake(de har vel anket?). Det betyr ikke at jeg ønsker å drive med dop. De kan faget sitt, kosthold og trening, og det er den tjenesten jeg har valgt å kjøpe. Og jeg har som sagt ikke annet enn positive ting å si om opplegget. Spør gjerne om du lurer på noe.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har erfaring med StrongBody og kan ikke annet enn å gå god for opplegget.

Du får normal mat, mange alternativer, og du lærer deg også triksene med å bytte ut matvarer. I bunn og grunn er de interesserte i at du skal få til en livsstilsendring.

Du kan jo se resultatene de viser til i form av bilder. Alle er ekte, selv gikk jeg ned 10cm rundt magen i løpet av 3 måneder. Det er klart, jobben må jo gjøres, men dette gjøres på en sunn måte uten direkte slanking.

Coachene er også herlige mennesker.

Ja, bakmennene til både StrongBody og Curves er dømt for noe dopgreier for mange år tilbake(de har vel anket?). Det betyr ikke at jeg ønsker å drive med dop. De kan faget sitt, kosthold og trening, og det er den tjenesten jeg har valgt å kjøpe. Og jeg har som sagt ikke annet enn positive ting å si om opplegget. Spør gjerne om du lurer på noe.

Til sammen syv personer ble i januar i år dømt (ankesak) for å ha drevet med omfattende produksjon og salg av anabole steroider fra 2005 til 2012. I tillegg solgte de legemidler som skulle skjule og maskere bivirkninger av dopingbruken. Straffene var rekorsstrenge. Likevel har aktoratet anket til høyesterett. Mao er det ikke snakk om noe "dopinggreier for mange år tilbake".

Jeg synes det er veldig merkelig at man ikke bryr seg mer om hvem man kjøper tjenester av.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Mennene bak begge disse er jo eller skal sone i fengsel pga stort narkotikasalg.

Anonymous poster hash: 955e9...6cb

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mennene bak begge disse er jo eller skal sone i fengsel pga stort narkotikasalg.

Anonymous poster hash: 955e9...6cb

Nei, produksjon, distribusjon og salg av anabole steroider og tilleggsmedikamenter.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har god erfaring med x-shape Challenge http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=3516

En del forslag til måltider som en kunne bytte ut basismåltidene med. I tillegg var det mye gode råd på Facebookgruppen fra andre deltakere. Moderatorene var også flinke til å svare på spørsmål. Prisen var heller ikke ille i forhold til andre opplegg som en kan få via nettet, men det er da heller ikke personlig oppfølging og tilpassing.

Anonymous poster hash: ba880...e8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...