Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ikke sulten, men vil trene litt(Fjelltur ca. 1 time.) burde jeg presse i meg mat, eller kommer det til å gå fint?

Anonymous poster hash: bdb6d...7b9

Videoannonse
Annonse
Gjest ulvepopcorn
Skrevet

Det kommer jo helt ann på. Ta med drikke og en banan i sekken :)

Skrevet

Jeg pleier ikke å spise noe før jeg trener, så lenge du ikke er sulten går det nok bra. Men siden du skal ut i fjellet og dermed er et stykke unna maten så burde du kanskje pakke med deg en skive eller to i tilfelle. 

Skrevet

Jeg spiser alltid før jeg trener. Merker under treningen at jeg har mye mer å "gå på" dersom jeg spiser først, og føler meg generelt sterkere og mer utholden. Alle ganger jeg har latt være å spise først fordi jeg ikke var sulten, har jeg gått på en smell, blitt plutselig sulten under økta, og måttet avslutte fordi jeg ikke hadde mer å gi. Men det er jo ulikt fra menneske til menneske hva som passer en best :) 

AnonymBruker
Skrevet

Ta deg en shake BCAA hvis du skal trene før du spiser :)

Anonymous poster hash: 47c00...ed1
Skrevet

Jeg trener som oftest rett etter at jeg har gått ut av senga, omtrent (ca ti min etter), og spiser sjelden noe. Jeg trener da enten styrke eller intens cardio. For meg funker det fint, men det er ofte best hvis jeg drikker en fres eller noe sånt, da kommer energien opp igjen et stykke uti økta fordi det tar litt tid før det begynner å virke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...