AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Er nybegynner, og vil gjerne ha noen tips fra noen som holder på med dette.. Kanskje nevne noen gode øvelser? Ønsker bare å styrke kroppen. Sett litt på YouTube, men det er så mye, hvordan velger jeg øvelser å begynne med? Hvor mange burde jeg ha? Og er det slik at man skal holde på med hver øvelse i 1 min? Om noen har gode linker så er jeg takknemlig for det også altså :D Anonymous poster hash: 85305...447
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Sjekk ut blogilates og last ned appen, hun har et fint opplegg til nybegynnere der Anonymous poster hash: a6618...f9e
leonie Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Denne brukte jeg da jeg begynte med pilates. Synes den var veldig grei 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Takk for tips! Videoen der er suveren! Flink til å forklare og alternative øvelser for oss med vond rygg i tillegg :D Veldig takknemlig for den! Fikk litt mer motivasjon♡Anonymous poster hash: 85305...447
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Denne brukte jeg da jeg begynte med pilates. Synes den var veldig grei ÅÅÅ fyttihelvete så stygg den dama var! SKVATT når jeg starta videon. Grøss Anonymous poster hash: 7e5f8...5c6 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå