AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #1 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er enslig, husleien er betalt og jeg har nå igjen 6.000 til mat, strøm, forsikring og generelt forbruk ut måneden. Det er jo sommer så vil jo gjerne unne meg en is på brygga og drikke i solen i ny og ned hvis dere skjønner. Har også et par uker fri fra uken av, så da går det gjerne litt ekstra for å finne på ting. Holder det greit med 6.000? Jeg bruker ikke så mye på mat og forsikringen er ca 100 kr, strøm er også bare et par hundre. Hvor mye har dere selv til forbruk ut måneden? Anonymous poster hash: 80f24...6c9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #2 Skrevet 5. juli 2015 Du kan jo spørre en hvilken som helst student om det er nok. Anonymous poster hash: 0876f...b36 8
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Du troller? Elendig forsøk. Anonymous poster hash: 57b4c...e40 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Ok, takk for svar, da får jeg stole på dere Anonymous poster hash: 80f24...6c9
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er enslig, husleien er betalt og jeg har nå igjen 6.000 til mat, strøm, forsikring og generelt forbruk ut måneden. Det er jo sommer så vil jo gjerne unne meg en is på brygga og drikke i solen i ny og ned hvis dere skjønner. Har også et par uker fri fra uken av, så da går det gjerne litt ekstra for å finne på ting. Holder det greit med 6.000? Jeg bruker ikke så mye på mat og forsikringen er ca 100 kr, strøm er også bare et par hundre. Hvor mye har dere selv til forbruk ut måneden? Anonymous poster hash: 80f24...6c9 Altså.. hæææ? Har du akkurat flyttet hjemmefra siden du spør? Er dette uvanlig lite penger for deg, har du hatt verge tidligere, er du nettopp blitt enslig, jeg skjønner ikke? Anonymous poster hash: 6d870...df5 3
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Merkelig at folk synes det nå er langt innafor å klare seg med 6.000, for når det er snakk om sosialklienter i Oslo som få 6.500, men ikke betaler strøm selv av disse midlene, så er det plutselig aaaaaltfor lite. Anonymous poster hash: 80f24...6c9
goldenchanel Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Det klarer du helt fint om du tenker deg litt om når du handler! Benytt muligheten til å spise ut av skap og fryser hjemme. Man har som regel mer enn man tror stuet bort av tørrvarer og div. Om du er enslig skal du ikke ha behov for å bruke mer enn 2500-3000 kr på mat, 500 til strøm og forsikring. Da har du 2500 kr igjen til øl og is på bryggen. Det tror jeg skulle holde til å kose seg masse
-Jiinxs- Skrevet 5. juli 2015 #9 Skrevet 5. juli 2015 Synes at man burde ha såpass selvinnsikt at man selv viste om 6000.- var nok.. Bare "du" vet hvor mye utgifter du har pr mnd. 1
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Jeg er enslig, husleien er betalt og jeg har nå igjen 6.000 til mat, strøm, forsikring og generelt forbruk ut måneden. Det er jo sommer så vil jo gjerne unne meg en is på brygga og drikke i solen i ny og ned hvis dere skjønner. Har også et par uker fri fra uken av, så da går det gjerne litt ekstra for å finne på ting. Holder det greit med 6.000? Jeg bruker ikke så mye på mat og forsikringen er ca 100 kr, strøm er også bare et par hundre. Hvor mye har dere selv til forbruk ut måneden? Anonymous poster hash: 80f24...6c9 Jeg har mye mindre penger å klare meg på ut måneden. Men jeg anbefaler å skrive budsjett over hvor mye du ønsker å bruke pr uke, hva pengene skal gå til, og legge av ekstra penger til friukene dine. Håper du får en fin ferie med fint vær og masse kos! Anonymous poster hash: b92ca...6e2
Gjest Margit Spat Skrevet 5. juli 2015 #11 Skrevet 5. juli 2015 Du har ca 200 kroner per dag til mat, is, kos og å finne på ting. Det sier seg selv at det ikke blir de helt store utskeielsene på "finne på"- og kosefronten, med mindre du kun skal spise tomatsuppe og havregrøt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå