Gå til innhold

Kjedelig med langfri...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi bor i et byggefelt med veldig få barn på våre barns alder, egentlig er det vel ikke noen. Dermed blir ferie hjemme litt stusslig. Vi har vært bortreist i 14 dager, men er nå hjemme. Har 2 barn på 5 og 8, og de leker jo tidvis sammen, men ser at de går lei også. Vi voksne spiller og sykler tur med dem, men blir jo mye "dødtid" også. Hva gjør dere andre i samme situasjon? Vi har familie langt unna, på begge sider, så er veldig lite besøk her. Er lite sosial kontakt mellom folk i feltet her. Trives egentlig veldig godt, men for ungene er det stusslig... Anonymous poster hash: 6bc43...512

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Dra til en park eller noe. her jeg bor er det et musem og park som MANGE er i hver dag i ferien. Mange barn å leke med. Finnes det ikke noe sånt sted? eller så ville jeg tatt turen til en eventyrfabrikk eller noe.

Anonymous poster hash: 9e0d9...760
  • Liker 1
Skrevet

Det må vel ikke skje noe hele tiden?

Da jeg var liten lekte jeg i timesvis med lekene mine for meg selv, var bare en gang iblandt at foreldrene mine lekte sammen med meg.

Er de ikke vant til det?

Har dere basseng eller trampoline da? Er jo så fint vær on dagen, så det er deilig å være ute. :)

Man kan også bake brød/rundstykker/kake og la barna være med. Eller gå på kino eller lekeland hvis dere har det i nærheten :)

• Liker 1
Skrevet

Hva med å invitere venner til barna på besøk.

Her er min 8 åring mye på besøk hos andre, og har besøk her hjemme. Ellers er vi på stranda, sykler, kino, lekeplasser osv.

Skrevet

Ì dødtiden, så slapper man av, eller finner på noe å gjøre selv. Man må ikke ha noe aktiviteter på timeplanen til alle døgnets tider. Kjeder de seg, kan de klippe plenen eller rydde/vaske hus :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...