Gå til innhold

Marius Tjessem Høiby

MarianneE

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller er den siste snappen som ligger ute på Marius' story bilde av vennen til han Robin til Sophie Elise? Han som hadde blogg med Robin og hevdet jenter over 50 kg ikke burde gå på stranda.

Robin har også vært på flere av snappene. Ser ut til at de henger endel sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

At han ikke hadde vært uten invitasjon sier seg vel selv? :fnise:

Jeg reagerte bare på det fordi jeg mente at han ikke skulle være en del av den offisielle kongefamilien, og de er vel ikke akkurat nære bekjente med familien Grimaldi.

Han er jo på en måte blitt en del av kongefamilien, han har jo vokst opp i den familien. Hadde vært merkelig om de skulle utelatt han fra alt som var opp igjennom årene fodi dette er et barn hun har fra før. Hva hadde det sagt om kongefamilien? Om de skulle gjort det så tydelig at han ikke er en del av "dem". Tror Håkon er en fantastisk stefar, og slik jeg opplever kongefamilien så er de veldig inkluderende. De kongelige i Europa trenger ikke være nære bekjente for å bli invitert i begivenheter hos andre kongefamilier, det er en litt sånn uskreven regel at man skal invitere alle kongelige. De må jo holde sammen må du vite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing, men....Robin (Sophie elises kjæreste) prøver ikke skjule at han synes jobben hans er kjip engang. 😂 håper sjefen hans ser det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Avsporing, men....Robin (Sophie elises kjæreste) prøver ikke skjule at han synes jobben hans er kjip engang. håper sjefen hans ser det :)

Hva heter han på snap?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror nok han stortrives med livsstilen sin.

Det gjør han nok, men han gir ikke inntrykk av å være en sympatisk ung mann, nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel endel skrytebilder han hadde lagt ut som noen linket til her. Hashtagget alle merkene. Og de bildene av seg selv i bar overkropp. Hadde han vært en hun i stedet der, skal jeg love dere det hadde blitt månelyst.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Citronella

Så han og kamerater sprette en Champagneflaske med en sabel... Han lever virkelig ut den stereotype vestkantklisjeen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så han og kamerater sprette en Champagneflaske med en sabel... Han lever virkelig ut den stereotype vestkantklisjeen.

Ville du også gjort med den mora.  :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Ville du også gjort med den mora. :fnise:

Velstående hippieforeldre med skrudde ideer. Så jeg hadde også mitt opprør på både det å leve som en prinsesse og vagabond 😜
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Velstående hippieforeldre med skrudde ideer. Så jeg hadde også mitt opprør på både det å leve som en prinsesse og vagabond

Høres bra ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville du også gjort med den mora.  :fnise:

Mette Marit virker da som en utrolig god mor. Drøye påstander.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 uker senere...
  • Opprett ny...