Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men kjære vene...........

Hvorfor er ikke denne tråden slettet? Det passer seg utrolig dårlig å slarve her på KG om en gutt som befinner seg i en situasjon knapt noen av dere kan forestille seg! 

Hei Mette-Marit! :pls:

• Liker 8
Skrevet

Ifølge snap og det andre her inne har sagt så har noe ekstra jobb eller lignende for noe luksusbiler.

Ja det er vel forferdelig at han har en jobb også tenker jeg? Ikke bra nok det heller? Ikke bra nok at han ikke har jobb, at han er giiftet inn i kongefamilien, men nå har han attpåtil fått seg litt å gjøre - forferdelig hele greia. Håper VG tar saken, dette er uhørt! Han skal vel gå på skole også, det topper jo hele greia, det er vel totalt uhørt tenker jeg. Er vel enda mer forferdelig at han får seg en bachelorgrad/mastergrad og jobb, han skal jo selvfølgelig ikke ha det han. Jøss altså, alt dere klager på her inne.

Han er ikke giftet inn noe steds hen, mora hans er. 

Skrevet

Haha dagens beste! Ikke er jeg henne, ikke kjenner jeg henne, ikke ligner jeg henne engang. Men takk for komplimentet! ;)

• Liker 2
Skrevet

Haha dagens beste! Ikke er jeg henne, ikke kjenner jeg henne, ikke ligner jeg henne engang. Men takk for komplimentet! ;)

👑👑👑jooooooda :)
  • Liker 1
Skrevet

👑👑👑jooooooda :)

Neida ☺ 👍 De eneste prinsessefaktene jeg har er madrassen min 🙌

Skrevet (endret)

Endret av Bootybuilder
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for brukerdebatt. 

- Pavilion, mod

Skrevet

Tviler på at Mette Marit sitter på KG for å si det sånn. Tåpelig hersketeknikk.

Skal aldri si aldri.

Gjest SykkelJenny
Skrevet

Hva skal hun ellers bedrive kveldene med? Haakon er jo på reise fortalte de på nyhetene idag  :laugh:

• Liker 1
Skrevet

Hva skal hun ellers bedrive kveldene med? Haakon er jo på reise fortalte de på nyhetene idag  :laugh:

Jeg hadde syntes det var kult hvis hun kom og diskuterte med oss.

Skrevet

Er du seriøs????? Eier du ikke humor? SELVSAGT vet jeg at det ikke er Mette-Marit.. Jiiiizes.. :ler:  :ler:

• Liker 8
Skrevet

Mye backstage Skaugum på snap. Litt "artig" å se at de er "helt vanlige", med kompiser på beSøk etc selv om det er fremtidig konge/dronning som bor der. Hahaha, selvsagt er de "vanlige folk", men vi ser de jo alltid i settinger der de er royale.

• Liker 1
Skrevet

Mye backstage Skaugum på snap. Litt "artig" å se at de er "helt vanlige", med kompiser på beSøk etc selv om det er fremtidig konge/dronning som bor der. Hahaha, selvsagt er de "vanlige folk", men vi ser de jo alltid i settinger der de er royale.

Alltid hatt inntrykk av at Haakon og MM er gjestfrie faktisk. 

Skrevet (endret)

Leste en artikkel om "prinsebryllupet" i Monaco i sommer. Ser at Marius er med på to av bildene sammen med MM og Haakon + øvrige gjester. Blir altså han invitert med på kongelige bryllupsfester nå som han er 18 år? Trodde ikke han var en del av det?

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23498637/alt-fra-monaco-bryllupet-se-mette-marits-jetset-garderobe-i-italia

Endret av Sol79
  • Liker 3
Gjest SykkelJenny
Skrevet

Leste en artikkel om "prinsebryllupet" i Monaco i sommer. Ser at Marius er med på to av bildene sammen med MM og Haakon + øvrige gjester. Blir altså han invitert med på kongelige bryllupsfester nå som han er 18 år? Trodde ikke han var en del av det?

http://www.minmote.no/#!/artikkel/23498637/alt-fra-monaco-bryllupet-se-mette-marits-jetset-garderobe-i-italia

Det var kanskje "debutballet" for å presentere ham for fiffen.

Skrevet

Hadde vel ikke vært der om han ikke var invitert han også. Han er jo 18 år nå, så da får han vel "lov". "Reglene" for de kongelige og deres familier har jo endret seg de senere årene med tanke på at de fleste kronprinser/prinser/prinsesser har giftet seg med alenemødre, tidligere glamourmodell, girl next door - noen har jobbet på sirkus, noen har giftet seg på nytt osv :)

• Liker 2
Skrevet

Alltid hatt inntrykk av at Haakon og MM er gjestfrie faktisk. 

Dette har jeg også hatt intrykk av. Husker intervjuet Thomas og Harald gjorde med de på deres eiendom hvor de kom i båt og ble søkkvåte. De hadde ikke tatt med skiftetøy siden de ikke hadde sett for seg at de skulle bli våte, og Håkon var raskt ute med å tilby dem sine klær.

• Liker 4
Skrevet

Hadde vel ikke vært der om han ikke var invitert han også. Han er jo 18 år nå, så da får han vel "lov". "Reglene" for de kongelige og deres familier har jo endret seg de senere årene med tanke på at de fleste kronprinser/prinser/prinsesser har giftet seg med alenemødre, tidligere glamourmodell, girl next door - noen har jobbet på sirkus, noen har giftet seg på nytt osv :)

At han ikke hadde vært uten invitasjon sier seg vel selv? :fnise:

Jeg reagerte bare på det fordi jeg mente at han ikke skulle være en del av den offisielle kongefamilien, og de er vel ikke akkurat nære bekjente med familien Grimaldi.

• Liker 4
Skrevet

At han ikke hadde vært uten invitasjon sier seg vel selv? :fnise:

Jeg reagerte bare på det fordi jeg mente at han ikke skulle være en del av den offisielle kongefamilien, og de er vel ikke akkurat nære bekjente med familien Grimaldi.

Spørs om det ikke hadde vært elleville fester på Skaugum hvis han ikke ble med.  :icon_lol:

Skrevet

Er det bare meg, eller er den siste snappen som ligger ute på Marius' story bilde av vennen til han Robin til Sophie Elise? Han som hadde blogg med Robin og hevdet jenter over 50 kg ikke burde gå på stranda.

• Liker 1
  • Opprett ny...