Gjest Sly Skrevet 10. august 2015 #81 Del Skrevet 10. august 2015 Ja, hardt og holde seg kuk. Holde seg med hard kuk du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. august 2015 #82 Del Skrevet 10. august 2015 Holde seg med hard kuk du mener? Du, jeg trakk en spøk fra en annen tråd over til denne, beklager. Det skulle være: Hardt å holde seg kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Sly Skrevet 10. august 2015 #83 Del Skrevet 10. august 2015 Du, jeg trakk en spøk fra en annen tråd over til denne, beklager. Det skulle være: Hardt å holde seg kul. Skjønte det, jeg tok det som en morsom skrivefeil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. august 2015 #84 Del Skrevet 10. august 2015 Skjønte det, jeg tok det som en morsom skrivefeil. Bra det da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest hockeyfrue Skrevet 10. august 2015 #85 Del Skrevet 10. august 2015 Det gjelder i alle miljøer, så det er sagt. Ja, det er jeg klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gunvald Skrevet 10. august 2015 #86 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg for min del synes ikke noe om at en snørrhoven og arrogant vestkansobb-oppførsel skal unnskyldes med at man er i et visst miljø, og at andre også er det. De du tråkker på på veien opp, møter du på vei ned igjen. Hvis det er sant som du sier, at han er hyggelig mot folk i riktig miljø, så får jeg et elendig inntrykk. Og hvis du plages av å være en ufrivillig offentlig person, så velger du kanskje ikke å ha en åpen snapchat. 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Llise Skrevet 10. august 2015 #87 Del Skrevet 10. august 2015 Hva heter han på snapchat? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 10. august 2015 #88 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg for min del synes ikke noe om at en snørrhoven og arrogant vestkansobb-oppførsel skal unnskyldes med at man er i et visst miljø, og at andre også er det. De du tråkker på på veien opp, møter du på vei ned igjen. Hvis det er sant som du sier, at han er hyggelig mot folk i riktig miljø, så får jeg et elendig inntrykk. Og hvis du plages av å være en ufrivillig offentlig person, så velger du kanskje ikke å ha en åpen snapchat. Jeg også. Da må han helt klart settes på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PattyGlamour Skrevet 10. august 2015 #89 Del Skrevet 10. august 2015 Jeg er jo noen år eldre enn Marius, men vi har endel felles venner. Han er en veldig hyggelig gutt så lenge du er i det "riktige" miljøet. Jeg har vært på et par fester der han også har vært, og det er høy champagneføring og flashing av penger. Men sånn er det i det miljøet han er i, og jeg tror ikke det er noe vondt i gutten. Han er en typisk 18-åring fra vestkanten, forskjellen på han og alle andre er at det blir fulgt nøye med på alt han gjør... Dersom du ikke er hyggelig mot andre enn de i det "riktige miljøet", så er du ikke en hyggelig gutt... 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 10. august 2015 #90 Del Skrevet 10. august 2015 Hva heter han på snapchat? Mariusmaisen✌️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 10. august 2015 #91 Del Skrevet 10. august 2015 Dersom du ikke er hyggelig mot andre enn de i det "riktige miljøet", så er du ikke en hyggelig gutt... er dere sikre på at han ikke er hyggelig med folk da? Ganske bastand påstand uten bevis vil jeg si. Er du hyggelig med absolutt alle du møter/kommer borti? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PattyGlamour Skrevet 10. august 2015 #92 Del Skrevet 10. august 2015 er dere sikre på at han ikke er hyggelig med folk da? Ganske bastand påstand uten bevis vil jeg si. Er du hyggelig med absolutt alle du møter/kommer borti? Min kommentar var ment som mer generell. Men om man oppfører seg arrogant mot alle som ikke er fra det man anser som riktig miljø, vil jeg ikke si at det høres ut som et hyggelig menneske. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 10. august 2015 #93 Del Skrevet 10. august 2015 Min kommentar var ment som mer generell. Men om man oppfører seg arrogant mot alle som ikke er fra det man anser som riktig miljø, vil jeg ikke si at det høres ut som et hyggelig menneske. Men har du faste beviser på at han gjør dette hele tiden? Om en person opplevde han som uhyggelig betyr det ikke at han er det mot alle andre, det forstår vel du også? Vi opplever jo folk forskjellig. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PattyGlamour Skrevet 11. august 2015 #94 Del Skrevet 11. august 2015 Men har du faste beviser på at han gjør dette hele tiden? Om en person opplevde han som uhyggelig betyr det ikke at han er det mot alle andre, det forstår vel du også? Vi opplever jo folk forskjellig. Nei, jeg har aldri møtt fyren før. Men dersom man er arrogant mot alle utenom sine "egne", så er man ikke det jeg kaller et hyggelig menneske. Jeg kommenterte det hockeyfrue skrev tidligere i tråden, som jeg syns var litt motstridene. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
bonsaijenta Skrevet 11. august 2015 #95 Del Skrevet 11. august 2015 Det kan jo være at gutten er beskjeden blant folk han ikke kjenner. Da kan det tolkes som frekt eller uhøflig fordi han ikke smiler eller hilser. Han er ikke akkurat en hvilken som helst attenåring og mange vil sikkert henge med han pga statusen. Nesten alt han foretar seg blir jo lagt merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
minister-mio Skrevet 11. august 2015 #96 Del Skrevet 11. august 2015 Vestkant nevnes ofte, men Marius er vel ikke vokst opp der? Og han snakker østlandsk til de som lurte 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 11. august 2015 #97 Del Skrevet 11. august 2015 Det kan jo være at gutten er beskjeden blant folk han ikke kjenner. Da kan det tolkes som frekt eller uhøflig fordi han ikke smiler eller hilser. Han er ikke akkurat en hvilken som helst attenåring og mange vil sikkert henge med han pga statusen. Nesten alt han foretar seg blir jo lagt merke til. Og ville han vært anonym (i den grad det er mulig) så kunne han jo startet med å lukke snapchatten for sånne skuelystne som meg.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 11. august 2015 #98 Del Skrevet 11. august 2015 Og ville han vært anonym (i den grad det er mulig) så kunne han jo startet med å lukke snapchatten for sånne skuelystne som meg.. Han vet vel hva han vil han også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ljhh Skrevet 11. august 2015 #99 Del Skrevet 11. august 2015 Han vet vel hva han vil han også. Jajøsses for all del Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Dot Skrevet 11. august 2015 #100 Del Skrevet 11. august 2015 Men kjære vene........... Hvorfor er ikke denne tråden slettet? Det passer seg utrolig dårlig å slarve her på KG om en gutt som befinner seg i en situasjon knapt noen av dere kan forestille seg! 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg