Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det har allerede blitt skrevet om ham på store amerikanske sladder-websites, så jeg tror nok at en skandale ville blitt behørig omtalt , ja.

Mette-Marit burde vel ha lært nok av egen erfaring til å vite bedre enn å tro at løsningen er å be verden gå på eggeskall rundt ham. 

Dette var ikke veien å gå. 

Endret av Ovnsbakt Paprika
  • Liker 5
Gjest LadyAntebellum
Skrevet (endret)

Man kan jo bare tenke seg til rabalderet hvis mette marit og co hadde levd luksuslivet og ikke delt noe med marius. Han måtte bodd på hybel og sitte i kassen på kiwi. Ja, mange på hans alder lever nettopp sånn, men jeg vil tro mette marit og gjengen hadde blitt diskutert og negativt snakket om da også. Vi blir liksom aldri fornøyd samme hva folk gjør, kongelige eller ei.

forøvring enig i at dette brevet til pressen ikke var et smart trekk mtp og skjerme ham.

Endret av LadyAntebellum
Skrevet
11 timer siden, LadyAntebellum skrev:

Man kan jo bare tenke seg til rabalderet hvis mette marit og co hadde levd luksuslivet og ikke delt noe med marius. Han måtte bodd på hybel og sitte i kassen på kiwi. Ja, mange på hans alder lever nettopp sånn, men jeg vil tro mette marit og gjengen hadde blitt diskutert og negativt snakket om da også. Vi blir liksom aldri fornøyd samme hva folk gjør, kongelige eller ei.

forøvring enig i at dette brevet til pressen ikke var et smart trekk mtp og skjerme ham.

Akkurat det er det selvfølgelig ingen som mener, men det kan ikke være slik at han bare skal skumme fløten og nyte av alt det positive det bringer med seg å være en del av den utvidede kongefamilien. Skal han dra på prinsebryllup i Monaco og sitte på VIP-plass på Nobelkonserten, så må han jammen tåle at han må være kjendis også.

• Liker 10
Skrevet
På 15.1.2017 den 16.08, Severus skrev:

Tenk om Sylvi Listhaug hadde blitt president:frkk:

synser skikkelig nå, men tror det kunne blitt kult.

Skrevet
18 timer siden, hvit.rose skrev:

Jeg skjønner jo at MM vil beskytte sønnen sin, men pressen har jo vært veldig snill mot han. Med unntak av se og hør som har publisert noen ting i fjoråret, så har vi jo knapt lest noen ting om han i pressen? Jeg skjønner meg ikke helt på Mette M altså.. Hun er sikkert helt Ok som person. Men det virker som hun vil ha i pose og sekk ja. Synes det er så merkelig med alle disse kjendisvennene innenfor mote, film osv i utlandet. Hva har liksom det med Norges kongehus å gjøre? At man treffer noen er ikke så rart, men synes jeg til stadighet leser om at hun er nær venn med både den ene og den andre. Hører ikke om så mange andre kongelige som styrer på sånn, så synes det er snålt. Det er sikkert frekt å skrive dette, men det virker som det er glamour og jet set livet som hun er opptatt av. Det er greit i og for seg, men blir veldig feil når det liksom er på oppdrag for kongehuset og våre skattepenger.

Jeg sitter med samme inntrykk og jeg synes også det gjelder resten av kongefamilien.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
På 14.1.2017 den 21.49, Ms. Daisy skrev:

Han har vel hatt behov for et ungdomsopprør han som så mange andre. Er vel ikke hans feil at mora er Kronprinsesse. Hva skulle han ha gjort da? Ja han har fått mye, men er det hans feil? Don´t think so. Og ikke minst han må jo få lov å ha snap, instagram etc. uten at det  skal bety at han er felles eie. Synes journalistene syter vel mye her. Greit at MM kunne gått frem på en annen måte enn å publisere innlegget. 

Så vidt jeg husker er Facebook-innlegg som offentlige å regne hvis det er 20 personer som kan se dette. Jeg er ganske sikker på at denne reglen gjelder innen andre SoMe-kanaler også. Dermed blir det ikke noe å syte over for det som han selv legger ut der. 

Det han kunne gjort annerledes er å ikke delta på rød-løper-arrangementer, poste bilde av ham med Justin Bieber og lignende stunt i SoMe-kanalene. Har ikke noe å si hvor lenge slike bilder var tilgjengelig. Er det først ute, så er snakkisen der. Når han er sønn av Norges neste dronning, så må han regne med omtale i våre sladrespalter og aviser når man poster slikt. 

MM burde konkretisert mer eksempler på hva hun faktisk reagerer på, men dette er noe jeg har sett fra andre hold fra folk som sitter høyt oppe på rangstigen. De liker gjerne å kunne si fy-fy, uten å peke ut verken konkrete personer som har gjort noe feil, eller hva noen har gjort feil. Hun burde heller anmeldt de konkrete avisene/mediene ift Vær Varsom-plakaten til rette instans. Rettere sagt, Marius burde gjort dette selv siden han er myndig. 

Jeg tror egentlig at årsaken til dette brevet + slettingen av hans profil fra kongehusets nettsted bunner i at de vil skjerme han i utlandet. Siden han ikke er kongelig kan de vel ikke sende med sikkerhetspersonale til han der? Tror det er mer det som dette går på.

Gjest Mrs. Random Nick
Skrevet
6 timer siden, Sol79 skrev:

Akkurat det er det selvfølgelig ingen som mener, men det kan ikke være slik at han bare skal skumme fløten og nyte av alt det positive det bringer med seg å være en del av den utvidede kongefamilien. Skal han dra på prinsebryllup i Monaco og sitte på VIP-plass på Nobelkonserten, så må han jammen tåle at han må være kjendis også.

Var ikke det prinsebryllupet i Monaco(?), grunnen til at han var med der, det var vel at de skulle på den mye omtalte yacht-turen rett etterpå??

• Opprett ny...