Gå til innhold

Marius Tjessem Høiby

MarianneE

Anbefalte innlegg

Leste at han og Linni Meister var mye sammen som gode venner! Hva i all verden har de å snakke om? En avdanket glamourmodell på 36 og ung gutt på 19? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, hvit.rose skrev:

Leste at han og Linni Meister var mye sammen som gode venner! Hva i all verden har de å snakke om? En avdanket glamourmodell på 36 og ung gutt på 19? 

Kanskje typen til LM er kompis med Marius?

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 måneder senere...
På 13. september 2016 den 10.25, hvit.rose skrev:

Vel.. Han prøvde alt han kunne og få kontakt med og bli kjent med min stedatter når hun var på ett utested i Oslo.

Men hun skjønte ikke hvem han var før noen opplyste henne om dette. Tror det ble med det ene møte😀😀

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Lapper skrev:

Vel.. Han prøvde alt han kunne og få kontakt med og bli kjent med min stedatter når hun var på ett utested i Oslo.

Men hun skjønte ikke hvem han var før noen opplyste henne om dette. Tror det ble med det ene møte😀😀

Er hun 35+? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Latterlig av mammaen til denne selvproklamerte prinsen å gå og refse norsk media for å eksponere sønnen hennes som har oppsøkt rampelyset selv med åpen instagramprofil der han opplyser alle om luksuslivet sitt, finn annonser der han selger luksusvarer og snapper der han viser et overforbruk som er flaut å se på. Jeg HÅPER vi ser mindre til denne kleine ungdommen når han kommer seg til USA. Sjeldent jeg er enig med morten hegseth men i dette tilfellet er jeg det. Norsk presse har vært SNILLE med denne karen. Det kunne vært så jævla mye verre. Det VET norsk presse.

• Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her glemte jeg å nevne at han dukket opp i en episode av Skam, det var jo helt sikkert fordi han IKKE vil ha presseomtale. Smh. Spar meg.

• Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, elisaday skrev:

Latterlig av mammaen til denne selvproklamerte prinsen å gå og refse norsk media for å eksponere sønnen hennes som har oppsøkt rampelyset selv med åpen instagramprofil der han opplyser alle om luksuslivet sitt, finn annonser der han selger luksusvarer og snapper der han viser et overforbruk som er flaut å se på. Jeg HÅPER vi ser mindre til denne kleine ungdommen når han kommer seg til USA. Sjeldent jeg er enig med morten hegseth men i dette tilfellet er jeg det. Norsk presse har vært SNILLE med denne karen. Det kunne vært så jævla mye verre. Det VET norsk presse.

1 time siden, elisaday skrev:

Og her glemte jeg å nevne at han dukket opp i en episode av Skam, det var jo helt sikkert fordi han IKKE vil ha presseomtale. Smh. Spar meg.

Skal ha i pose og sekk den der gjengen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Atheena
2 timer siden, Lapper skrev:

mener du at Linni er din stedater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har en glætt tenåring fått tilgang til luksus som er få forunt, levd i luksus som andre aldri får oppleve, og har utnyttet dette til det fulle, ref egen instagramkonto og andres. Å legge ut en snap av at man har gjort kronprinsens bolig til en partybule full av champagnespruting i anledning av en "anonym" 20 årsfeiring er latterlig. Som sagt så kunne mediene gjort denne 20 åringen til latter på flere måter, men de har latt være. Men mamma klager. Hadde jeg vært en normalt fornuftig 20 åring hadde jeg Vært dritflau over mammas offentlige brev til pressen. Må være fint å være så priveligert at sånne ting ikke plager deg. En stund.

• Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.7.2015 den 6.18, MarianneE skrev:

Litt inspirert av tråden om Carina Dahl hvor Marius blir nevnt...

Jeg lurer på hva det blir av ham til slutt.

Ikke er han kongelig, men ikke er han "vanlig" heller siden moren tross alt er kronprinsesse.

Han faller litt mellom to stoler.

Litt nysgjerrig på det blir av gutten til slutt.

Hva tror du?

Jeg tror ikke Marius får så mye oppmerksomhet på den måten fremover. Siden kongehuset ber folk om å slutte å gjøre han til en kjendis så tror jeg de som gjør det slutter med det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, fuglekvitter__ skrev:

Siden kongehuset ber folk om å slutte å gjøre han til en kjendis så tror jeg de som gjør det slutter med det.

Det er vel Marius selv som gjør den jobben. Pressen tar på ham med silkehansker, noe jeg synes er ganske overraskende mtp at han er langt over myndighetsalder.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke hvor sitat-knappen ble av, men her er svaret dere gir, deretter redigerer dere det og det får dere gjør siden man har den funskjonen her.
"Det er vel Marius selv som gjør den jobben. Pressen tar på ham med silkehansker, noe jeg synes er ganske overraskende mtp at han er langt over myndighetsalder. " skriver en.

Hvordan da mener du? Hva mener du de skal gjøre? Hva skal Marius gjøre for at de skal ta av seg de påståtte silkehanskene?

Det er vel egentlig ikke noe å lage en sak om i det hele tatt.

Endret av fuglekvitter__
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Hvordan da mener du? Hva mener du de skal gjøre? Hva skal Marius gjøre for at de skal ta av seg de påståtte silkehanskene?

Jeg forstår ikke hva du mener.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
15 minutter siden, fuglekvitter__ skrev:

Jeg tror ikke Marius får så mye oppmerksomhet på den måten fremover.
Siden kongehuset ber folk om å slutte å gjøre han til en kjendis så tror jeg de som gjør det slutter med det.

...hva de utenlandske journalister og fotografer gjør er jo en helt annen sak.   

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Daisy

Han har vel hatt behov for et ungdomsopprør han som så mange andre. Er vel ikke hans feil at mora er Kronprinsesse. Hva skulle han ha gjort da? Ja han har fått mye, men er det hans feil? Don´t think so. Og ikke minst han må jo få lov å ha snap, instagram etc. uten at det  skal bety at han er felles eie. Synes journalistene syter vel mye her. Greit at MM kunne gått frem på en annen måte enn å publisere innlegget. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som nekter han å være på sosiale medier, men det er spesielt at akkurat hans foreldre og stefar ikke har lært han om viktigheten av å ha privat profil slik som de fleste andre tenåringer i dag lærer hjemme. Det med å bruke slottet som adresse i annonsene på finn virker mest som et skrik om oppmerksomhet, eventuelt er han bare komplett idiot mindre smart.

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ricecrispies
2 timer siden, Sol79 skrev:

Ingen som nekter han å være på sosiale medier, men det er spesielt at akkurat hans foreldre og stefar ikke har lært han om viktigheten av å ha privat profil slik som de fleste andre tenåringer i dag lærer hjemme. Det med å bruke slottet som adresse i annonsene på finn virker mest som et skrik om oppmerksomhet, eventuelt er han bare komplett idiot mindre smart.

Evt det ja😬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...