Gå til innhold

Marius Tjessem Høiby

MarianneE

Anbefalte innlegg

Veldig Seksualisert atferd på han der.

Sikter spesielt til snapchat.

Han har jo ingen formelle plikter el. Men hans mor er jo kronprinsesse og hans søster kommende dronning.. Burde det ikke følge med visse etiske retningslinjer for ungfolen Marius da?

Han er 18 år stakkars. Husker hvor utrolig teit og umoden jeg var da selv - selv om jeg følte meg sykt voksen😂

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blitt en åleglatt sosseunge ser jeg. Hadde kanskje trodd kronprins Haakon hadde en bedre innflytelse på han. Stas med rolex.

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blitt en åleglatt sosseunge ser jeg. Hadde kanskje trodd kronprins Haakon hadde en bedre innflytelse på han. Stas med rolex.

Haakon var en åleglatt soss selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Jeg er jo noen år eldre enn Marius, men vi har endel felles venner. Han er en veldig hyggelig gutt så lenge du er i det "riktige" miljøet. Jeg har vært på et par fester der han også har vært, og det er høy champagneføring og flashing av penger. Men sånn er det i det miljøet han er i, og jeg tror ikke det er noe vondt i gutten. Han er en typisk 18-åring fra vestkanten, forskjellen på han og alle andre er at det blir fulgt nøye med på alt han gjør...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jo noen år eldre enn Marius, men vi har endel felles venner. Han er en veldig hyggelig gutt så lenge du er i det "riktige" miljøet. Jeg har vært på et par fester der han også har vært, og det er høy champagneføring og flashing av penger. Men sånn er det i det miljøet han er i, og jeg tror ikke det er noe vondt i gutten. Han er en typisk 18-åring fra vestkanten, forskjellen på han og alle andre er at det blir fulgt nøye med på alt han gjør...

Så han er ikke hyggelig til folk utenfor miljøet? 

Og det skulle bare mangle at han blir fulgt med på, han er tross alt ungen til kronprinsessen utenfor ekteskapet, han nyter privilegium han ikke har noe med å ha sånn egentlig. 

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Så han er ikke hyggelig til folk utenfor miljøet?

Og det skulle bare mangle at han blir fulgt med på, han er tross alt ungen til kronprinsessen utenfor ekteskapet, han nyter privilegium han ikke har noe med å ha sånn egentlig.

Altså, han kan fort bli litt arrogant i oppførselen dersom han mener at noen ikke hører til i det "riktige" miljøet, men dette er typisk vestkant-oppførsel.

Poenget mitt var ikke at han ikke skal bli fulgt med på, men heller det at han er som alle andre 18-åringer. Forskjellen på "alle andre" og han er at det han gjør kan risikere å havne på forsiden av VG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Altså, han kan fort bli litt arrogant i oppførselen dersom han mener at noen ikke hører til i det "riktige" miljøet, men dette er typisk vestkant-oppførsel.

Poenget mitt var ikke at han ikke skal bli fulgt med på, men heller det at han er som alle andre 18-åringer. Forskjellen på "alle andre" og han er at det han gjør kan risikere å havne på forsiden av VG.

Han bør vel lære seg ydmykhet. Hadde det ikke vært for utrolig flaks, kunne han ha sittet og NAVet i Kristiansand.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men han hører jo heller ikke til der hvis vi skal være streng...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bør vel lære seg ydmykhet. Hadde det ikke vært for utrolig flaks, kunne han ha sittet og NAVet i Kristiansand.

Hvorfor navet? Unge mennesker har vel utdannelsesmuligheter i Kristiansand også, skulle jeg tro.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor navet? Unge mennesker har vel utdannelsesmuligheter i Kristiansand også, skulle jeg tro.

Akkurat. Og gutten har to foreldre. Jeg fatter ikke at folk her inne kan være så stygge med en gutt på 18. Jeg gremmes

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Citronella

Det var satt på spissen. Med tanke på arroganse.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta konteksten, menneske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest hockeyfrue

Men han hører jo heller ikke til der hvis vi skal være streng...

Nei, men nå er det nå i det miljøet han er. Og tro meg, det er lett for å bli litt arrogant i det miljøet.
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hockeyfrue

Ja, jeg er jo forsåvidt enig, men han er ikke den eneste i den gjengen som er sånn. Dessuten er han bare 18 år, han blir voksen en gang han også. Og som sagt er det ingenting vondt i gutten, men det er lett å bli påvirket av de man henger med...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men nå er det nå i det miljøet han er. Og tro meg, det er lett for å bli litt arrogant i det miljøet.

Ja, hardt og holde seg kuk. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er jo forsåvidt enig, men han er ikke den eneste i den gjengen som er sånn. Dessuten er han bare 18 år, han blir voksen en gang han også. Og som sagt er det ingenting vondt i gutten, men det er lett å bli påvirket av de man henger med...

Det gjelder i alle miljøer, så det er sagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Opprett ny...