Gjest Citronella Skrevet 13. juli 2015 #41 Del Skrevet 13. juli 2015 Han har blitt en skikkelig vestkantkjekkas, denne unge Marius! Det er vel ikke lenge til han får seg en Paradise H-kjæreste. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 13. juli 2015 #42 Del Skrevet 13. juli 2015 Hva er alderen hans egentlig? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 13. juli 2015 #43 Del Skrevet 13. juli 2015 18, tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skyflakes Skrevet 13. juli 2015 #44 Del Skrevet 13. juli 2015 Han er vell født med sølvskje? Kan velge det beste fra begge verdener. Slipper pliktene som følger med kongehuset, men kan benytte seg av godene og kontaktene. Har han ønsket mindre oppmerksomhet så var det bare å dra til faren sin. Jeg ser overhode ikke at det kan gi så mange bakdeler å være født i hans sko sånn sum sumarum. Ja, det har du helt rett i. Jeg syns han er dritheldig. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
BeverTramp Skrevet 14. juli 2015 #45 Del Skrevet 14. juli 2015 Jeg synes ikke han er heldig. Det er en gutt på 18 år som er giftet inn i kongefamilien. Selv om han fester (som de fleste andre gutter på 18 år) så oppfatter ikke jeg at marius gjør mye for å tiltrekke seg media/oppmerksomhet. Likevel er både han, og hans personlige bilder gjenstand for diskusjon på KG. Jeg synes overhodet ikke han er heldig. 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 14. juli 2015 #46 Del Skrevet 14. juli 2015 Hvilken dialekt har han nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bootybuilder Skrevet 17. juli 2015 #47 Del Skrevet 17. juli 2015 Var da fryktelig til flashing av luksus bilmerker! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
epleskrott Skrevet 17. juli 2015 #48 Del Skrevet 17. juli 2015 Hva jobber han med egentlig ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alvea Skrevet 17. juli 2015 #49 Del Skrevet 17. juli 2015 Bilselgeren virker det som. Bra han er 18........meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Christina82 Skrevet 17. juli 2015 #50 Del Skrevet 17. juli 2015 Syns folk burde ha mer respekt og ikke mene så mye om han. Han er 18 år og har ikke valgt dette selv. Han faller litt mellom barken og veden. Tenk på alt det han ikke kan gjøre fordi han har en mor som er kronprinsesse? Tenk hvor mye dumt andre gjør som aldri er av interesse for media, mens han må hele tiden passe på hva han sier og gjør, og når han gjør feilgrep så vet "alle" dette? Og mange som kanskje utnytter han helt av feil grunner. Søren ikke enkelt å være 18 år med det presset. 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol79 Skrevet 18. juli 2015 #51 Del Skrevet 18. juli 2015 Da bør kanskje mor lære han at han kun skal ha venner som følgere på sosiale medier? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nuggets Skrevet 18. juli 2015 #52 Del Skrevet 18. juli 2015 Hva heter han på snap og insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aleksandraa Skrevet 18. juli 2015 #53 Del Skrevet 18. juli 2015 (endret) Han burde definitivt holdt IG'en sik privat. Som mannen til Madeleine, Chris O'Neill (Instagram @chrisoneill) og VISSTNOK Madeleine selv (Instagram @Leni82). Jeg har noen i Traun-familien på IG (i slekt med C. O'Neill) som stadig legger ut bilder av prinsesse Eleanor, og da blir alltid de to tagget. Marius heter @mariusmaisen på Snapchat. Endret 18. juli 2015 av Aleksandraa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Safiye Skrevet 18. juli 2015 #54 Del Skrevet 18. juli 2015 Tråden er ryddet for hets og ryktespredning. - Pavilion, mod 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SKE87 Skrevet 18. juli 2015 #55 Del Skrevet 18. juli 2015 Han burde definitivt holdt IG'en sik privat. Som mannen til Madeleine, Chris O'Neill (Instagram @chrisoneill) og VISSTNOK Madeleine selv (Instagram @Leni82). Jeg har noen i Traun-familien på IG (i slekt med C. O'Neill) som stadig legger ut bilder av prinsesse Eleanor, og da blir alltid de to tagget. Marius heter @mariusmaisen på Snapchat. Har Marius åpen insta? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O.G. Skrevet 18. juli 2015 #56 Del Skrevet 18. juli 2015 Fikk han ikke pes fornyligen pga hans sosiale media konti utgjør en sikkerhetsmessig fare for kongefamilien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cattleya Skrevet 18. juli 2015 #57 Del Skrevet 18. juli 2015 http://mariusborghoiby.tumblr.com Her, var ikke store greiene da. En liten bølge på håndleddet. å Gud, så stor og kjekk han har blitt! Greier liksom ikke å se han for meg som noe annet enn 6 år... jaja, blir spennende å følge med på han fremmover. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hege899 Skrevet 18. juli 2015 #58 Del Skrevet 18. juli 2015 Snakker han østlandsk eller sørlandsk? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MiniMjau Skrevet 9. august 2015 #59 Del Skrevet 9. august 2015 Kan er ihvertfall på ferie....igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjukk Norris Skrevet 9. august 2015 #60 Del Skrevet 9. august 2015 Veldig Seksualisert atferd på han der. Sikter spesielt til snapchat. Han har jo ingen formelle plikter el. Men hans mor er jo kronprinsesse og hans søster kommende dronning.. Burde det ikke følge med visse etiske retningslinjer for ungfolen Marius da? 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg