Gå til innhold

farget håret uten hansker- fargen går ikke bort fra hendene

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var mindre smart og farget håret hjemme med slik man kjøper på butikken, bare uten å bruke hanskene. Jeg regnet med det ville gå bra da det bruker å gå lett bort når hårfargen kommer i panna og rundt ørene de andre gangene jeg har gjort det. Tenkte det kom til å gå vekk fra hendene og, men det har det ikke gjort. Begge hendene mine er nå helt lilla/svart og har prøvd så mye for å fjerne det men ingenting funker. 

Noen som har opplevd lignende eller har noen aning om hvordan jeg kan få det vekk?

Anonymous poster hash: 3651d...ad5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei. Var mindre smart og farget håret hjemme med slik man kjøper på butikken, bare uten å bruke hanskene. Jeg regnet med det ville gå bra da det bruker å gå lett bort når hårfargen kommer i panna og rundt ørene de andre gangene jeg har gjort det. Tenkte det kom til å gå vekk fra hendene og, men det har det ikke gjort. Begge hendene mine er nå helt lilla/svart og har prøvd så mye for å fjerne det men ingenting funker. 

Noen som har opplevd lignende eller har noen aning om hvordan jeg kan få det vekk?

Vet ikke. Men tror at grunnen til at fargen lar seg lett fjerne fra panne/ ansikt, er at huden i ansiktet ofte ikke blir vasket like ofte som hendene og dermed er mer innsatt med beskyttende hudfett

Håper at du finner råd

Anonymous poster hash: 50c1d...bb9

AnonymBruker
Skrevet

http://www.klikk.no/mote/kamille/skjonnhet/article605899.ece(med hårfarge(!)

google  fjerne hårfarge fra hud og finn flere råd

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan går det?

Hvilket merke og hvilken farge hårfarge var det du fikk på hendene dine?

AnonymBruker
Skrevet

Prøv olje

Anonymous poster hash: 1720e...50d
AnonymBruker
Skrevet

Malingfjerner. Ja det svir som ett helvete, men fjerner fargen. Hendene blir veldig tørre

etterpå så husk å bruk en god håndkrem. Grunnen til at fargen fester seg så mye bedre

til huden på hendene er fordi du gjerne har tørrere hud der enn i ansiktet, samt at du

bruker jo gjerne hendene direkte på fargen for å massere den inn i håret. Mens i ansiktet

så gnir du jo ikke fargen inn, du fjerner det overflødige som har kommet dit det ikke skal.

Anonymous poster hash: f9108...dad
Skrevet

Med mindre du skal noe viktig og må se presentabel ut, ville jeg bare latt det være. Det tar ikke så lang tid før fargen forsvinner ved normal vasking og dusjing. Bruk gjerne god tid i dusjen for å få fortgang i det. Om du har fått det på neglene, må du nok bare vente til de vokser ut igjen, og heller dekke med et par lag neglelakk, for de holder på fargen på samme måte som hår.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er faktisk en grunn til at man skal bruke hansker når man farger håret.

Anonymous poster hash: eb883...cc7

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...