AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Hei! Gått tom for rens og må ha ny, holder meg til typene de har på apoteket.. Er det noen som har erfaringer med rensen fra noen av overnevnte? Tenkte på rens og toner for uren hud Anonymous poster hash: b876d...615
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Vichy er det eneste merket fra apoteket jeg får kraftig reasjon på. De andre to er helt greie, men til rens bruker jeg Cliniqe og er meget godt fornøyd. Anonymous poster hash: 2a32c...19d
Antlers Skrevet 5. juli 2015 #3 Skrevet 5. juli 2015 Håper jeg ikke blir skutt for å anbefale et par alternativer til merkene du nevner. De kan i alle fall kjøpes på apotek Denne er supergod, og utrolig drøy i bruk: https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=10643132&c=1054&g=false&ref=search Jeg prøvde den først ved en tilfeldighet da jeg overnattet hos en venninne, men syntes den var så god at jeg måtte investere i en egen flaske (og flere har det etterhvert blitt), og jeg har ikke engang uren/fet hud, men tørr og sensitiv (periodevis noe urenheter). Venninnen min har den hudtypen den er ment for, og har brukt gel cleanseren i flere år. Hun mener den hjelper henne med å holde kviseutbruddene i sjakk. Denne toneren inneholder salisylsyre , og er effektiv, men også veldig sterk. Mener å ha hørt at det ikke er så lurt å bruke produkter med salisylsyre når man er ute i sola, men kan hende jeg husker feil. Syntes den hjalp mot urenheter, men kommer nok ikke til å benytte den igjen, siden jeg har så sensitiv hud. http://www.apotek1.no/produkter/aco-spotless-daily-ansiktsvann-200ml-864571p Om du er ute etter en ren og god følelse etter å ha brukt toner, uten å samtidig bli stiv i maska og sår, kan jeg på det varmeste anbefale https://www.boots.no/butikk/s/products/view.html?p=4840843&c=1103&g=false&ref=search Den gir et godt grunnlag for ansiktskrem. Påfør rett etter du har vasket ansiktet og brukt toneren (mens ansiktet fortsatt er fuktig), så hjelper den dag/nattkremen til å trekke dypere inn i huden og holde bedre på fukt. Jeg prøver nye ting innimellom, men vender alltid tilbake til denne.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #4 Skrevet 5. juli 2015 Enkelte apoteker selger Dermalogica. Eller har har heller ikke jeg noen gode erfaringer med Vichy. La Roche-Posay gjør lite for meg, men gjør i det minste ikke vondt verre.Anonymous poster hash: f364e...47c
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #5 Skrevet 5. juli 2015 Det viktigste er vel at du kjøper en rens som passer din hudtype. Om du ikke har uren hud, så kjøper du ikke en rens som er myntet på uren hud liksom. Jeg kjøpte en gang en rens fra et av disse merkene, var ment for sensitiv hud. Jeg har helt normal hud, ingen spesielle urenheter, veldig heldig sånn sett. nå jeg brukte rensen for sensitiv hud ble jeg helt rød og noen steder i huden svei det også. Så ja, det beste tipset er å kjøpe rens for normal hud hvis du har normal hud, for sensitiv hvis du er sensitiv osv.. Anonymous poster hash: 39fa4...ba4
Gjest norah Skrevet 5. juli 2015 #6 Skrevet 5. juli 2015 Jeg synes micsellarvann er bedre enn rens/toner, huden roer seg mer. Vichy og LRP har det, men jeg foretrekker faktisk Garnier sitt som er mye billigere og selges på Vita. Det er uten parfyme og har færre ingredienser enn Vichy og LRP. Ellers har Dermalogica noen greie renser, men jeg synes fortsatt rensevann er bedre med mindre du har tung ansiktssminke eller trenger syrebasert rens(glycol eller salisyl).
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #7 Skrevet 5. juli 2015 Anbefaler a-derma!Anonymous poster hash: 6ea05...e58
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #8 Skrevet 5. juli 2015 Takk for svar alle! :-D Nå fikk jeg plutselig mer å velge mellom Bruker kun mineralsminke, så er ikke tunge greierne men får stadig utbrudd rundt munnen/kjevepartiet som jeg skulle holdt sjakk på..Anonymous poster hash: b876d...615
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå