AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Som overskriften og del gjerne erfaringer. Har sett på best i test og da kom dette yt som billig og bra: Ga.Ma CP1 Ceramic har noen erfaring med den rettetangen.evt andre rettetang som er bedre og ikke så dyrt. Må ikke skade eller slite håret. Tenker å kjøpe veldig snart så setter pris på raske svar :D Anonymous poster hash: c71cb...94b
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Jeg har er Remington sleek and curl som jeg syns er minst like god som ghd rettetengene jeg har prøvd, i tillegg er den ganske rimelig, koster 499 på Elkjøp. Har ingen erfaring med Ga.Ma CP1 Ceramic selv, men det er visst flere som har opplevd at den går i stykker ganske raskt, det er jo verdt å tenke over hvis du vurderer å kjøpe den. Anonymous poster hash: 865ba...da5 1
ClosedParadise Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 (endret) Dobbelpost* Endret 6. juli 2015 av mb4
AnonymBruker Skrevet 7. juli 2015 #6 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har rettet håret i over 10 år nå, og jeg fikk et nytt liv når jeg kjøpte meg GHD Eclipse i vinter! Håret holder seg faktisk rett selv om det blir litt fuktig, selve rettingen går jo unna på kanskje 5-10 minutter (jeg har masse krøller) og jeg merker ikke noe slitasje på håret. Jeg er rett og slett blitt frelst! Anonymous poster hash: 2c0d5...5b6
fyttigrisen Skrevet 7. juli 2015 #7 Skrevet 7. juli 2015 Anbefaler også GHD, de er litt dyre, men verdt pengene..Hatt min i over 5 år nå, og er like bra som ny fortsatt
Sandie Skrevet 7. juli 2015 #9 Skrevet 7. juli 2015 Jeg har SteamPod fra L'Oreal.Føler at håret blir mindre slitt av den enn de vanlige rettetangene som kun bruker varme.Er veldig fornøyd med den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå