The NYMFO Girl:) Skrevet 6. september 2004 #1 Skrevet 6. september 2004 Heisann!! Jeg lurer på hva slags tanker dere hadde, da vi hørte om gissel dramaet i Beslan? jeg tenker på alle di stakkars barna, som ikke fikk vokse opp her i livet, og virkelig nyte verden. i steden for ble di drept av mange tullinger, hva mener dere om dette?? hva slags tanker får dere av og høre slikt...... hvor mange av dere hadde ett minutts stillhet i går, pga alle barna som ble drept....?? jeg fatter ikke at folk generelt har hjerte til og gjøre noe slikt, hva får dem til og ta livet ta så mange barn!!?!? eier dem ikke følelse, har dem ikke hjerte?? :evil: jeg blir skuffet og redd da jeg får høre om slike ting!! det er nesten så jeg har gråten i halsen!! verden er et merkelig sted og leve i...... vi nordmenn, har det jammen meg bra... skulle bare ønske at det var flere som hadde sliksom oss!!!!
Gjest LoisLane Skrevet 6. september 2004 #2 Skrevet 6. september 2004 Jeg har vært fysisk dårlig på grunn av dette i helga. Det er bare så vondt.
ivanka Skrevet 6. september 2004 #3 Skrevet 6. september 2004 jeg har til en viss grad gjenopplevd hendelsen for to år siden da jeg med skremmende knapp margin unngikk å bli 'pårørende av terroroffer' men måtte vente halvannet døgn i skrekk før jeg fikk beskjed om at ting var gått rimelig bra. jeg har ikke vært fysisk dårlig, men jeg har ikke hatt det bra heller. jeg har tenkt på hvor heldig jeg er.
Gjest pace Skrevet 7. september 2004 #4 Skrevet 7. september 2004 Jeg tenker på at jeg ikke skjønner hvor terroristene vil med det. Tror de virkelig at de skal få noe ut av dette her? Hvorfor kunne de ivertfall ikke gått på noen som hadde med saken deres å gjøre. De er jo ikke noe annet enn hodesløse banditter.
Gjest baby-E Skrevet 7. september 2004 #5 Skrevet 7. september 2004 jeg tenker på de stakkars barna, pårørende etc. Tenk hvor forferdelig de må ha det. Ikke en gang barneskoler er trygge lenger. det er helt grusomt! Vi er utrolig heldige som bor i norge.
Gjest 1111 Skrevet 7. september 2004 #6 Skrevet 7. september 2004 Jeg har vært kvalm. og redd. redd fordi verden har gått så på tverke som den har. jeg har tenkt på de stakkars barna som blir fratatt livet deres, og de barna som kommer til å slite med dette resten av livet. hvorfor gjorde terroristene dette? trodde de virkelig at de ville komme noen vei med det? de måtte ha vært vanvittig desperate.
The NYMFO Girl:) Skrevet 7. september 2004 Forfatter #7 Skrevet 7. september 2004 ja, vi er utrolig heldige som bor i Norge!! tenk om alle var så heldige som oss!! jeg tenker mest på barna.... Et lite sitat fra VG, fra elevene og en mor i Beslan: - Vi sto på rekke ved inngangen mens musikken spilte. Da kom plutselig tre personer med automatvåpen inn. jeg trodde først det var en spøk, men så begynte de og skyte i luften og vi løp vekk. :-( - Hvert skudd er som et skudd i mitt hjerte, sa en mor som har barnet sitt blant gislene!! :cry: :-( :cry: Når jeg hører slike ting får jeg en kald pust i nakken, og jeg kjenner at hårene på kroppen reiser seg. jeg blir kald innvendig, og gråten sitter i halsen. vil gjerne slippe den ut, men klarer ikke. Det er sårt og se på, og forferdelig og høre på!! Det er som om at alt i kroppen min stopper, hjerte slutter og slå, jeg slutter og puste!! Jeg får ikke frem et ord, bare tårer som prøver og strømme ned kinnene mine. :cry: jeg blir redd, tenk om det kan skje her i norge, tenk om det skulle ramme, en barne skole her i norge... vi vet jo aldri det, pluteselig en dag kan det skje. det kan skje om 1år,10år, eller 20år!! det vet vi jo ikke. men vi kan jo ikke leve med den frykten, men når jeg hører om slike ting: hva om det skjer i norge?? :cry: NEI, stakkars alle di familien, som har mistet sin datter eller sin sønn(ene) bare på grunn av en jævel, som tror han er skikkelig konge!! han kunne i alle fall ha tatt noen på sin egen str. At han går på barna, er bare for at de er det svakeste punktet, di er ikke sterke nok, ikke smarte nok.... Det er helt abbsurd, at en JÆVEL, kan gjøre noe slikt :evil:
alisia4 Skrevet 7. september 2004 #8 Skrevet 7. september 2004 Terroristene var ute etter krig, etter det jeg hørte fra en av dem. Disse angrepene får meg virkelig til å tenke over hvor godt vi har det her i Norge, selv om vi aldri er 100% sikker, så føler jeg meg trygg nok. Å forestille seg hvordan ofrene og pårørende opplevde det tør jeg ikke tenke på. Ikke fordi jeg ikke bryr meg, for alldel, men dette er bare så grusomt at jeg egentlig ikke har ord for det. Ser og hører at det blir bare mer ondskap i verden. Men likevel frykter ikke jeg at det skal bli krig eller at vi blir utsatt for terrorangrep. Jeg er overbevist om at onskapen og makten overtar denne verden en dag. Gudsjelov så har jeg en Gud som er her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå