AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Himmel og hav....jeg er stribustet. Fått stivecsvarte hår på den ene siden av munnen. Tar jeg de ikke, så blir de lange. Napper, men neste dag kjenner jeg de kommer.Litt mindre på andre siden. Et under haken. Var to cm før jeg oppdaget det. Det ved munnen har vært lenge. Så er det øyebryn. Helt ville og stive.Det er jo sånn gamle folk har. Brynene smører jeg for at de skal legge seg. Kan stoffskifte problemer utløse dette? Hvordnan kvitte seg med de rundt munnen?Anonymous poster hash: 732fe...557
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Laser er det eneste som gjør at det blir borte for godt. Men personlig hadde jeg ikke turt. En venninne gjorde det å endte opp med brent overleppe,stakkars. Anonymous poster hash: 4fd82...b05
Pinkee Skrevet 4. juli 2015 #3 Skrevet 4. juli 2015 Kan muligens være stoffskiftet ja, har selv problemer med både stoffskiftet og stive hår i ansiktet. men, har aldri koblet de to tingene før du nå skriver det. Jeg napper, og napper, og sjekker og sjekker, og blir en smule gal. Så jeg har ingen gode råd, bare masse forståelse for hvordan du har det
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2015 #4 Skrevet 6. juli 2015 Bruker høvel jeg. Og napper noen innimellom. Låner maskinen til gubben, sdien den tar bedre enn ladyshave.Anonymous poster hash: db25b...8c1
nattsvermer Skrevet 6. juli 2015 #5 Skrevet 6. juli 2015 Laser funker fett! Tar det på haka selv. Null brannskader her som tydeligvis skjedde med AB #2s venninne.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2015 #6 Skrevet 8. juli 2015 Laser funker fett! Tar det på haka selv. Null brannskader her som tydeligvis skjedde med AB #2s venninne. Gjør du det selv? Eventuelt hva bruker du slags laser? Anonymous poster hash: 6be73...1f8
nattsvermer Skrevet 14. juli 2015 #7 Skrevet 14. juli 2015 Gjør du det selv? Eventuelt hva bruker du slags laser? Anonymous poster hash: 6be73...1f8 Gjør det hos hudpleier
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå