Gjest Tigress Skrevet 6. juli 2015 #41 Skrevet 6. juli 2015 Jøss, eg vaskar aldri resten av kroppen eg! Når eg dusjar vaskar eg føtene og under armane, og så brukar eg hudrens om eg har hatt sminke, solkrem eller myggmiddel i andletet. Resten av kroppen min blir berre skylt, brukar aldri såpe på resten av kroppen. Undantaket er når eg har sykla i skauen, eller sprunge i skauen, då er eg ofte litt gjørmete, og då må det ofte såpe til. No om sommaren vaskar eg ofte føtene før eg legg meg, sjølv om eg ikkje dusjar resten av meg.
Gjest lipgloss Skrevet 19. juli 2015 #42 Skrevet 19. juli 2015 vasker alltid føtten med såpe når jeg dusjer,er også nøye med å tørke godt mellom tærne.
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #43 Skrevet 19. juli 2015 Vasker føttene enkelt med dusjbørsten, så slipper jeg å bøye meg ned eller noe. Er litt lat, men renslig. Synes det er viktig å vaske føttene, ja, og skifte til rene sokker hver dag. I bibelen står det mye om fotvask. Tydeligvis har det vært viktig lenge Anonymous poster hash: 51c4f...567
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #44 Skrevet 19. juli 2015 Jeg vasker så og si aldri føttene mine, annet enn at vannet og såpa renner over de. Aldri vært plaget med sopp eller fotvorter. Ikke lukter de vondt heller, og de er også veldig myke. Anonymous poster hash: e9b02...0a8
AnonymBruker Skrevet 19. juli 2015 #45 Skrevet 19. juli 2015 Egentlig kanskje det ikke er meningen at føttene skal skrubbes og styres så mye med. Leste om ei som fikk sopp med en gang når hun begynte med å vaske grundig mellom tærne.Kroppen vår er vel kanskje også selvrensende på en måte, og i hvertfall er det ikke bestandig bra for huden å vaskes for mye.Svært trøtt. Beklager eventuelle tankefeil og skrivefeil som følge av dete. Sov godt!Ps jeg vasker føttene ved hver dusj. Men ikke like grundig som hendene. Men beina mine har det fint, de. Går mye i ullsokker fordi det liker de Anonymous poster hash: 75a4f...9b7 Jo det er faktisk meningen at en skal vaske føttene sine. Er langt flere som får fotsopp, ekle føtter og tær og ikke minst ille stinkende føtter full av fotsvette av å ikke vaske føttene enn de som har problemer med føttene som vasker de, noe annet kan ikke betviles. Å ikke vaske seg er litt ekkelt.Anonymous poster hash: dcc8a...9f6 2
peppermyntete Skrevet 20. juli 2015 #46 Skrevet 20. juli 2015 Vasker føttene med vanlig dusjsåpe når jeg dusjer.
Trampe23 Skrevet 21. juli 2015 #47 Skrevet 21. juli 2015 Tror dette spm er litt som å tisse i dusjen, det gjelder omtrent alle men ingen vil snakke høyt om det. Skjer sjeldent at jeg faktisk skrubber føttene mine, hvis jeg i det hele tatt husker på de mens jeg dusjer så "vasker" jeg de ved å legge fotsåla på den ene foten og drar opp og ned langs leggen til den andre foten et par ganger (som et skrubbebrett kinda) før jeg gjør det samme med motsatt ben. Alt for å ikke bøye meg ned og gjøre den gode dusjopplevelsen slitsom Anonymous poster hash: 5ae72...224 haha, Jeg Skulle akkurat til å skrive det Samme 😁👍
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #48 Skrevet 22. juli 2015 En undersøkelse gjort i UK, viser at kun 12 prosent vasker bena i dusjen. Det hender rett som det er, at jeg ikke gjør noe med beina i dusjen. Altså skrubbe, vaske mellom tær osv. Står der ...Så jeg er en gris som folka i UK. Denne manglende vaskingen fører til sopp, bakterier og verre ting... Nå kommer det som vanlig fra kg...æsj og fy. Ser i svømmehall at de fleste gjør det sånn. Hva med dere? Dusjer hver dagAnonymous poster hash: bf30a...d38 Vil tro det er bedre hygiene her i Norge.De er generelt grisete i UK.Så en annen undersøkelse der det viste seg at 67 % av britiske menn mellom 15 og 50 år ikke skiftet undertøy hver dag,og at 43 % aldri vasket seg i rumpa. Anonymous poster hash: ca29d...9e4
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #49 Skrevet 22. juli 2015 Vasker ikke med såpe med mindre jeg skulle være skikkelig skitten. Skyller godt med varm vann under føttene og mellom tærne, samme med underlivet, skyller bare godt med varmere vann enn jeg dusjer i. Anonymous poster hash: 8f730...ea0
AnonymBruker Skrevet 22. juli 2015 #50 Skrevet 22. juli 2015 1/2 dl samiakk i en fotbadebalje fjerne fett, såperester og annet rask, myker opp huden og gir en oppkvikkende effekt. Grovt salt i omtrent samme mengden er og godt sammen med salmiakken. Noen ganger tilsettes litt såpe av noe slag. Føttene blir gode som nye etterpå.Anonymous poster hash: a6910...7b1 Jeg stusser veldig på dette. Salmiakken må da tørke ut huden på bena noe fryktelig, og 1/2 dl salmiakk er mye. For ikke å snakke om stanken. Jeg tror ikke jeg hadde orket å ta dette fotbadet uten gassmaske. Grønnsåpe derimot har jeg alltid hørt skal være bra i fotbad, spesielt for betente inngrodde tånegler. Anonymous poster hash: 909b3...10c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå