Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #121 Skrevet 14. september 2004 Spennende er det ihvert fall å være et tenkende menneske. Heldigvis (synes jeg) er ungene mine like grublende og filosofiske som meg, og jeg synes faktisk synd på dem som aldri setter seg ned og lar hjernen gruble uten hemninger. JA til hemningsløs grubling!
ivanka Skrevet 14. september 2004 #122 Skrevet 14. september 2004 he he. skriver under på den. ja til hemningsløs, forsøksvis fordomsløs grubling.
Gjest gjest1 Skrevet 14. september 2004 #123 Skrevet 14. september 2004 :enig_animasjon: Fordomsfri - der sa du ordet! DET tror jeg må være alfa og omega!
ivanka Skrevet 14. september 2004 #124 Skrevet 14. september 2004 hm ja. det var fordomsfri det skulle være. fordomsløs er vel strengt tatt ikke noe ord.
Nick Etmitt Skrevet 17. september 2004 #125 Skrevet 17. september 2004 Det er delte meninger om Darwins evolusjonsteori. Men hvis den viser seg å være riktig, er det grunn til å tro at den første mannen reiste seg på to bare for å ha hendene frie for å onanere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå