MiriamH Skrevet 4. juli 2015 #1 Skrevet 4. juli 2015 Jeg og en gutt har snakket i flere år og vært med hverandre x antall ganger, men det har aldri blitt noe forhold pga. at jeg plutselig slutter å svare ham. Han sier at han liker meg veldig godt og at jeg er den eneste han vil ha osv.. Han er 25 og jeg er 24. Dette er en skikkelig fin og snill type, som har en fin personlighet. Han er helt perfekt for meg. Men det som er at jeg jobber som sykepleier og jobber mye ekstra pga. mangel på folk. Jobber ekstremt mye overtid og han maser om vi skal finne på noe.. Mens han derimot har ikke jobb! Han sitter på datamaskin og spiller Wow eller hva det heter... Og får penger fra nav for han ikke gidder å jobbe eller at han isje finner jobb. Det er så vanskelig.. Jeg vil jo ha en mann som har jobb.
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #2 Skrevet 4. juli 2015 Om du elsket han hadde det ikke vært noe problem om han hadde jobb eller ikke. jeg tror ikke han er den rette for deg når du faktisk ikke elsker han. jeg forstår jo frustrasjonen med å komme inn i ett forhold der bare du jobber. Men det skal ikke du være redd for, er dine penger, så du har jo ingen grunn til å "dele" pengene med han. Anonymous poster hash: b47b7...ab1 2
MiriamH Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #3 Skrevet 4. juli 2015 Om du elsket han hadde det ikke vært noe problem om han hadde jobb eller ikke. jeg tror ikke han er den rette for deg når du faktisk ikke elsker han. jeg forstår jo frustrasjonen med å komme inn i ett forhold der bare du jobber. Men det skal ikke du være redd for, er dine penger, så du har jo ingen grunn til å "dele" pengene med han. Anonymous poster hash: b47b7...ab1 Nei, men jeg tenker på fremtiden også. Jeg vil jo gjerne finne meg en som jeg kan kjøpe hus med og stifte familie med.. Kommer nok ikke så langt med det når han ikke jobber og bare sitter å gamer. 2
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #4 Skrevet 4. juli 2015 Nei, men jeg tenker på fremtiden også. Jeg vil jo gjerne finne meg en som jeg kan kjøpe hus med og stifte familie med.. Kommer nok ikke så langt med det når han ikke jobber og bare sitter å gamer.Så han kommer bare til å sitte å game resten av livet? Kan du ikke motivere han litt til å finne seg en jobb? Anonymous poster hash: a7dce...c3f 1
MiriamH Skrevet 4. juli 2015 Forfatter #5 Skrevet 4. juli 2015 Så han kommer bare til å sitte å game resten av livet? Kan du ikke motivere han litt til å finne seg en jobb?Anonymous poster hash: a7dce...c3f Han har ikke noe annet å gjøre sier han. Det er lite jobber som er ledige nå..
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #6 Skrevet 4. juli 2015 Okei.. Nei da vet jeg ikke. Anonymous poster hash: a7dce...c3f
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #7 Skrevet 4. juli 2015 Så han kommer bare til å sitte å game resten av livet? Kan du ikke motivere han litt til å finne seg en jobb? Anonymous poster hash: a7dce...c3f Det er da ikke hennes jobb? Ingen vil gå inn i et forhold med håp og ambisjoner om å endre partneren sin. Da er det noe feil i utgangspunktet. Jeg ville heller ikke gått inn i et forhold med noen som bare satt hjemme og spilte data. Det blir så forskjellig fra min livssituasjon at det garantert ville skapt problemer i forholdet. Det går an å både følge hjertet og hodet før man går inn i et forhold. Å bare følge en av delene gir som regel ikke et positivt utfall.Anonymous poster hash: 0fd71...a55
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2015 #8 Skrevet 4. juli 2015 Han har ikke noe annet å gjøre sier han. Det er lite jobber som er ledige nå.. Det finnes vel alltids noen jobber som ufaglært helsepersonell? Han kan jo ta det, så kan du lære ham litt når dere henger sammen. Hvis han har en utdannelse så kan han jo lete etter jobber innen det samtidig, men går utifra at han ikke hadde noen? Anonymous poster hash: a2b3a...f16
MiriamH Skrevet 5. juli 2015 Forfatter #9 Skrevet 5. juli 2015 Det finnes vel alltids noen jobber som ufaglært helsepersonell? Han kan jo ta det, så kan du lære ham litt når dere henger sammen. Hvis han har en utdannelse så kan han jo lete etter jobber innen det samtidig, men går utifra at han ikke hadde noen? Anonymous poster hash: a2b3a...f16 Jo han har utdanning som butikkmedarbeider. Han tok fagprøve for 1 år siden og da var han ferdig som lærling. Etter det har han ikke klart å skaffe seg jobb.
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2015 #10 Skrevet 5. juli 2015 Jo han har utdanning som butikkmedarbeider. Han tok fagprøve for 1 år siden og da var han ferdig som lærling. Etter det har han ikke klart å skaffe seg jobb.ikke klart eller ikke giddet? Er stor forskjell der. Anonymous poster hash: a7dce...c3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå