Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tenker dere vis noen utfordrer deg til pistolduell ved grålysningen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Hofmann
Skrevet (endret)

Normal etikette er vei at den som vert utfordra får lov til å velje våpen, er det ikkje slik? I så fall veljer eg banjo.

Endret av Veslefrikk
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Normal etikette er vei at den som vert utfordra får lov til å velje våpen, er det ikkje slik? I så fall veljer eg banjo.

In the 1860s, Otto von Bismarck was reported to have challenged Rudolf Virchow to a duel. Virchow, being entitled to choose the weapons, chose two pork sausages, one infected with the roundworm Trichinella; the two would each choose and eat a sausage. Bismarck reportedly declined.[31] The story could be apocryphal, however

https://en.wikipedia.org/wiki/Duel#Conditions

Anonymous poster hash: 0e9a4...bb4

• Liker 1
Gjest Hofmann
Skrevet

In the 1860s, Otto von Bismarck was reported to have challenged Rudolf Virchow to a duel. Virchow, being entitled to choose the weapons, chose two pork sausages, one infected with the roundworm Trichinella; the two would each choose and eat a sausage. Bismarck reportedly declined.[31] The story could be apocryphal, however

https://en.wikipedia.org/wiki/Duel#Conditions

Anonymous poster hash: 0e9a4...bb4

:laugh:

Gjest Angry Man
Skrevet

Sverd eller ubevæpnet er mere min stil. Pistol er et stusselig våpen. :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Hva tenker dere vis noen utfordrer deg til pistolduell ved grålysningen?

At vi trengte hulspisskuler.

Anonymous poster hash: 55a1e...ec5

Skrevet

At en såpass anakronistisk idé vitnet om et skadet sinn – særlig detaljen om "i grålysningen". Jeg ville deretter gjort gode miner til slett spill, og akseptert duellen under forutsetning av at jeg fikk velge lokasjon (der min sammensvorne skarpskytter selvfølgelig befant seg). post-88169-0-69474200-1421492448.gif

Bare rimelig, siden utfordreren valgte våpen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...